Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door *Monique
#3411653
hoi allemaal, het is alweer even geleden dat ik actief deelnam aan dit forum.......veel mensen zie ik nog wel voorbijkomen op FB.
Veel gebeurd door de jaren heen. 10 jaar geleden verhuisd vanuit Deventer naar de Achterhoek om bij boer Bennie op de boerderij te gaan wonen. Trimsalon verkocht, en nu alweer 10 jaar fulltime boerin.
Begin van dit jaar heb ik mijn zielsmaatje Maeglin Didge (ACD) los moeten laten op 15 jarige leeftijd. Wat een shock en ondanks dat ik al maanden aan het voorbereiden (hoe bereid je je hierop voor..?) was, kwam de dood van deze heel speciale hond binnen als een moker.......vreselijk :'(
Maar ook Bantu, mijn oude poedeldame loopt op haar laatste beentjes. Maar het is nog best een krasse 13 jarige dame.
Dinka, de ACD teef van 10 jaar en Floyd de harlekijn poedel van bijna 10 jaar zijn beide nog in goede gezondheid en vermaken zich prima op de boerderij.
Na het grote verdriet om het verlies van Didge en het naderende afscheid van Bantu toch ook weer een klein lichtpuntje. Want ondanks dat ik wilde wachten tot Bantu er niet meer was, komen er dingen op je pad waar je dan geen NEE tegen kunt zeggen.
Eigenlijk ben ik jaren op zoek naar een leuke combi black/tan poedel en die heeft zich aangediend en ik ga er voor. bantu kan het nu nog wel aan als er ene pup bij komt.
Begin december mogen we na 9 jaar dus weer een pup verwelkomen in ons midden. Toch weer heel spannend maar heb er ontzettend veel zin in.
Welke pup het gaat worden weet ik nog niet, het wordt wel een reu en de naam heb ik maanden in mijn hoofd zitten: RAVI :D
Volgende week ga ik kennis maken. Heel spannend :cool:
Na Dinka is het tijdperk ACD voorbij en houd ik mij aan de grote poedel. Misschien ooit in de toekomst nog een keer uitwijken naar mijn "oude grote " liefde de Airdale......ooit misschien.
Maar nu eerst de voorbereiding voor Ravi. De pups worden afgespeend op vlees waar ik erg blij mee ben.
Straks maar eens eerst weer de rekenhulpen gaan bestuderen want dat is alweer even geleden.
Door Lizzy
#3411655
Heeeeeeeeee hoi! Wat leuk dat je er weer bent!!!!!! Je hebt een hoop meegemaakt :( . Maarrrrrrr, nu een nieuwe pup, rauw afgespeend nog wel *super*, Ravi! Alvast gefeliciteerd met deze nieuwkomer! Als je vragen hebt over het menu: feel free :-*
Gebruikersavatar
Door *Monique
#3411656
Lizzy schreef: vr 16 okt 2020, 18:10 Heeeeeeeeee hoi! Wat leuk dat je er weer bent!!!!!! Je hebt een hoop meegemaakt :( . Maarrrrrrr, nu een nieuwe pup, rauw afgespeend nog wel *super*, Ravi! Alvast gefeliciteerd met deze nieuwkomer! Als je vragen hebt over het menu: feel free :-*
Dank je wel Lizzy. Zal weer even puzzelen worden, maar heb altijd de oude menu's van alle honden bewaard dus zal een eind komen. Maar ook komt weer de "angst" naar boven wat ik inmiddels bij alle honden heb gehad die ik op rauw heb opgevoed (Ravi wordt nr 5...haha), doe ik het wel goed, maar dit zal waarschijnlijk bij een ieder bekend zijn...... ;D
Door Robian
#3412134
Heeeee monique, wat leuk je weer te zien.
Wat ontzettend verdrietig dat Didge er niet meer is. Jaaaaaaren geleden ben ik nog een keer bij je op de boerderij geweest en ik weet nog dat hij mij wel acceptabel vond ;D

Ik hoop dat Bantu nog een tijdje bij je mag zijn. Door hem ben ik wel een liefde voor grote poedels gaan ontwikkelen.
En wat gaaf dat je geziensuitbreiding gaat krijgen.. ravi, leuke naam trouwens

Groetjes,
Sylvia
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door