Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Aquillo
#3408443
heel bekend dat fazant ene keer wel en andere keer niet wordt gegeten. Geldt ook voor wilde eend. Ik vermoed dat het te maken heeft met de smaak van het vet. Misschien ligt het aan het seizoen of de plek waar die dieren gefourageerd hebben en geschoten zijn.?
En ik heb een Osiris die konijn niet zo graag eet als de andere honden. Maakt bij hem niet uit of het tam of wild is. Merk dat het vooral met het bot te maken heeft. Dus dan knip ik het in stukken en dan eet hij het wel. (Podenco met ws whippetbloed.. dus windhond dievamanieren denk ik)
wat betreft het niet eten.. soms overgiet ik het met heet water.. en dan wil het ook wel.
Alleen voor Aquillo moet ik nu steeds meer gemalen aanbieden. En die heeft verder altijd al hekel gehad aan fazant en wilde eend. Dus dan krijgt hij het maar niet. Ja gegemalen en dan gedroogd. Dan lust hij het wel. ;D
Door smulpaap
#3411948
Ik mag de laatste tijd niet klagen
De freule eet nu bijna altijd braaf haar eten
Ze heeft nl een nieuwe snack ,en die is zo lekker . En ze weet het . Ik moet eerst eten ,en dan krijg ik direct daar na een gedroogde paardenslokdarm

Ze eet tot nu toe weer fazant ,wild konijn ,haas en hert . Morgen wilde gans (sinds lange tijd ) ik ben benieuwd of madam erin trapt ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door