Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door BelleFae
#3406559
.. een kijkje te geven in het menu van je hond op mijn blog?

Een tijdje geleden ben ik gestart met een nieuwe rubriek op de blog: Wat eet jouw hond?
De reacties zijn super leuk hierop en mensen vinden het super leuk om een kijkje te krijgen in het menu van andere honden en de bijbehorende kosten.

Nu zou ik hier nog verder mee willen door ook een deel specifiek te richten op BARF/vers. Zodat lezers dat ook een kijkje in kunnen krijgen.

Ik weet niet of ik hier een link mag plaatsen om een voorbeeldje te laten zien van wat de rubriek op dit moment inhoudt? Anders kunnen de modjes dit misschien weer verwijderen? En kunnen geïnteresseerden mij mailen of een berichtje sturen?

Dit is de nieuwe rubriek: https://www.bellefae.nl/category/wat-eet-jouw-hond/

Ik hoop dat het hier mag zo. Hier zitten natuurlijk heel wat mensen die er zo mee bezig zijn en anderen misschien een kijkje kunnen geven in het voeren van vers.

Mocht je het leuk vinden: ik heb een vragenlijst dan zeg maar die je kunt beantwoorden zodat we alle informatie verzamelen voor jouw ervaring.

Het lijkt mij super leuk en interessant om een echt barf en vers gedeelte erbij te hebben! En ik denk dat heel veel mensen benieuwd zijn hoe dit in z’n werk gaat en hoe of wat.

Het kan wel nog even duren en heeft ook geen haast, ons zoontje is net 3 weken geleden geboren dus ik zit officieel nog midden in m’n zwangerschapsverlof haha. Maar ik kan niet zo goed niks doen haha.

Barfplaats wordt gesponsord door