Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tanna
#3412129
Oh bah, dat is vervelend! Ik heb vorige week eindelijk de soeplepel teruggevonden, 3 jaar geleden ingepakt.......... Maar dat was toch minder lastig.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3412130
Vervelend dat je nu niet verder kan doordat de thermostaten zich hebben verstopt. Kan me goed voorstellen dat je baalt na het gedoe met de tegels door de perfectionist :-X
Hopelijk komen de thermostaten snel tevoorschijn voordat je al nieuwe hebt besteld om verder te kunnen....

Maar die badkamer begint er al wel heel sjiek uit te zien! :cool:
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3412215
Oh, wij hebben na de verhuizing ook pas na 3 jaar iets teruggevonden... Hopelijk vind je ze snel, ook als je het na moet bestellen, dan loop je toch vertraging op...

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Door Tanna
#3412224
Fenixjuh schreef: ma 26 okt 2020, 20:39 Oh, wij hebben na de verhuizing ook pas na 3 jaar iets teruggevonden... Hopelijk vind je ze snel, ook als je het na moet bestellen, dan loop je toch vertraging op...

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Oh, gelukkig, ik ben niet de enige. Hier staan nog heel wat dozen die uitgepakt moeten worden en zo nu en dan kijk ik in zo'n doos en ben verbaasd en vaak blij verrast dat ik bepaalde dingen dus wel heb meeverhuisd :biggrin2: . Wat zal het fijn zijn als de dag komt dat alles weer een plekje krijgt, de schilderijen, al mijn keramiek.........pas dan zijn we echt thuis.
Door MillyMol
#3412888
Dit was de week waarin Murphy's law regeerde.

Naast dat ik nieuwe thermostaten moest bestellen is het leggen van de vloerverwarming uitgelopen op een fiasco.

Na het storten van de egalisatielaag zag ik steeds meer bobbels verschijnen: de rode mat liet los van de betonnen vloer. Bij de muren was het ‘t ergst. Daar kwam het echt omhoog en de egalisatielaag vertoonde scheuren.

Daarop gaan tegelen was was net zo’n ontkenning van de werkelijkheid als Trump die weigert te erkennen dat hij gaat verliezen. Dus verlies genomen en alles eruit gehaald.

Ik heb vervolgens metalen strips besteld met clips erin waaronder de kabel geklemd kan worden. De levertijd daarvan was 3-5 werkdagen, maar na 8 werkdagen is het nog niet eens in het magazijn aangekomen. Echt ruk dit. :'(

Ondertussen maar de muren hun eerste laag verf gegeven, alle plafonds gewit en de spots geplaatst. We hebben nu licht.

Hieronder in meerdere posts wat foto’s.
Bijlagen
4F3182C8-646B-49F0-A00C-6B36DD82E69B.jpeg
4F3182C8-646B-49F0-A00C-6B36DD82E69B.jpeg (3.16 MiB) 1428 keer bekeken
Door MillyMol
#3412889
De verlichting in keuken en living:
Bijlagen
B504E30F-703E-408C-AA1D-472FA72E292A.jpeg
B504E30F-703E-408C-AA1D-472FA72E292A.jpeg (1.66 MiB) 1426 keer bekeken
C636EEEE-8E24-4839-A13E-BCD9AAD92A51.jpeg
C636EEEE-8E24-4839-A13E-BCD9AAD92A51.jpeg (1.76 MiB) 1426 keer bekeken
B4DDCF4F-D1AC-4413-B26A-94FC0E8D8985.jpeg
B4DDCF4F-D1AC-4413-B26A-94FC0E8D8985.jpeg (1.74 MiB) 1426 keer bekeken
Door zurca
#3412893
Ach dat is met recht een nare tegenvaller!
Hopelijk komen die strips snel en gaat alles dan wel zoals het moet.
De muren en verlichting zien er wel strak uit zeg! Mooi hoor, zo wordt het al echt een huis :)
Gebruikersavatar
Door sam28
#3412896
Ooh wat verschrikkelijk naar!! Ik hoop echt dat die clipjes er snel zijn voor je!

Maar de rest, het wordt echt een plaatje zeg! :D
Door Siberienne
#3412900
Bare tegenvaller Milly! Hoop dat eea snel geregeld word.. En dat de winter nog even op zich laat wachten.

Voor de rest wordt het prachtig!
Door - pien -
#3412910
O wat een vieze tegenvaller zeg :-\
Ik hoop dat de strips snel komen en de vloer weer goed gelegd kan worden.
De rest zie er fantastisch uit!
Hoe is het in jouw onderkomen? Is het daar warm genoeg deze winter?
Door Lizzy
#3412914
MillyMol schreef: vr 06 nov 2020, 23:06 Dit was de week waarin Murphy's law regeerde.

Naast dat ik nieuwe thermostaten moest bestellen is het leggen van de vloerverwarming uitgelopen op een fiasco.

Na het storten van de egalisatielaag zag ik steeds meer bobbels verschijnen: de rode mat liet los van de betonnen vloer. Bij de muren was het ‘t ergst. Daar kwam het echt omhoog en de egalisatielaag vertoonde scheuren.

Daarop gaan tegelen was was net zo’n ontkenning van de werkelijkheid als Trump die weigert te erkennen dat hij gaat verliezen. Dus verlies genomen en alles eruit gehaald.

Ik heb vervolgens metalen strips besteld met clips erin waaronder de kabel geklemd kan worden. De levertijd daarvan was 3-5 werkdagen, maar na 8 werkdagen is het nog niet eens in het magazijn aangekomen. Echt ruk dit. :'(

Ondertussen maar de muren hun eerste laag verf gegeven, alle plafonds gewit en de spots geplaatst. We hebben nu licht.

Hieronder in meerdere posts wat foto’s.
Oh wat een dikke vette pech :( . Kon je nog iemand de schuld geven????

Ik moet zeggen dat de foto's hieronder weer van allerlei prachtigs laten zien :smitten: !
Door MillyMol
#3412920
- pien - schreef: za 07 nov 2020, 12:02 O wat een vieze tegenvaller zeg :-\
Ik hoop dat de strips snel komen en de vloer weer goed gelegd kan worden.
De rest zie er fantastisch uit!
Hoe is het in jouw onderkomen? Is het daar warm genoeg deze winter?
Ik zorg gewoon dat het warm genoeg is met een elektrisch kacheltje. :)
Door MillyMol
#3412921
Lizzy schreef: za 07 nov 2020, 14:26 Oh wat een dikke vette pech :( . Kon je nog iemand de schuld geven????

Ik moet zeggen dat de foto's hieronder weer van allerlei prachtigs laten zien :smitten: !
De leverancier misschien? Die levert matten die niet goed hechten aan de ondergrond. En ik heb toch echt duidelijk vermeld dat ze op een betonnen vloer gelegd worden. “Geen probleem mevrouw!” Hmmmm...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door