Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Corona vaccin, ja of nee?

Ja, zeker weten
39
40%
Nee, zeker weten van niet
22
23%
Ik weet het nog niet
31
32%
Anders, namelijk
5
5%
#3427466
Kaio schreef: zo 06 jun 2021, 19:07 In welk land had jij hem dan? Want je zat ook juist tussen landen in he?
Hier in Hongarije. Ik had me begin mei, zodra het kon, al online geregistreerd als ingezetene zonder TAJ- kártya (ziekenfondskaart) maar dat schoot niet op.

Uiteindelijk vond ik de cijfers hier voldoende gezakt om veilig naar het gemeentekantoor te gaan om de ziekenfondskaart aan te vragen. Die was na drie dagen binnen. Daarmee afgelopen woensdag ingeschreven bij de huisarts en zij heeft de registratie voor me in orde gemaakt en meteen een afspraak voor me ingeboekt. Woensdagmiddag zat de eerste prik erin.

Maar als het nog lang geduurd had of ik had alleen keuze gehad tussen Sputnik of Sinopharm dan was ik ervoor naar NL gekomen.
#3427474
Kaio schreef: zo 06 jun 2021, 14:05 Hebben ze je dan niet om je uitnodigingsbrief gevraagd?
De uitnodiging gaat per mail en print je uit en neem je mee. Daar staat de barcode op. Ik dacht ook steeds van o, o als dat maar goed gaat maar geen vuiltje aan de lucht.
#3427476
MargaS schreef: zo 06 jun 2021, 21:48 De uitnodiging gaat per mail en print je uit en neem je mee. Daar staat de barcode op. Ik dacht ook steeds van o, o als dat maar goed gaat maar geen vuiltje aan de lucht.
Huh??
In de uitnodiging en in de bevestiging staat bij mij geen barcode...
#3427599
Cathelijn schreef: di 08 jun 2021, 13:15 Ik zit er nu, er is naar de ingevulde vragenlijst gevraagd en naar mijn legitimatiebewijs. De rest stond in de computer ;). Ik heb trouwens Moderna gekregen (Brabanthallen Den Bosch).
Psies , meer hadden ze niet nodig.
In Arnhem serveerden ze dan Pfizer (en Janssen)
#3427659
Neally schreef: do 10 jun 2021, 13:37 Hier moest ik de ingevulde lijst, mijn id, mijn bevestiging via de mail en de bevestiging in een sms-bericht laten zien.
EN ik heb nog wel zulke mooie blauwe ogen. ;D ;D
Bizar... Je zou toch denken dat bij een actie die landelijk zou moeten zijn, ook de regels landelijk zijn.

Maar goed, sinds ik zelf bij de overheid werk, heb ik een tegeltje gekregen: "Verbaas u niet, verwonder u slechts". En ik gebruik het dagelijks.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door