Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Corona vaccin, ja of nee?

Ja, zeker weten
39
40%
Nee, zeker weten van niet
22
23%
Ik weet het nog niet
31
32%
Anders, namelijk
5
5%
#3429778
hannabelgje schreef: do 15 jul 2021, 19:11 Afgelopen dinsdag een paar uurtjes naar kantoor geweest. Krijg ik gisteren te horen dat mijn collega positief is getest. Had gezellig gefeest afgelopen weekend. Aangezien ik een poosje met hem heb staan praten moet ik nu in isolatie en ook testen. Volgende week vrijdag heb ik eigenlijk mijn tweede vaccinatie, maarja als ik positief test dan mag ik die dus niet hebben. Ik heb mijn baas al gezegd dat ik pas weer een voet in kantoor zet twee weken na mijn laatste vaccinatie. Pffff ik baal hier zo van.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Is dat prut dan >:( .... sta je met je goeie gedrag.
Ik ga heel hard voor je duimen dat je negatief test en volgende week gewoon spuit 2 kan halen.
#3429847
src_esther schreef: ma 12 jul 2021, 18:17 Mijn lief gaat ondanks de problemen toch de 2de AZ laten zetten. Een direct familielid had na de 1ste prik - in mindere mate - vergelijkbare klachten. Na de 2de zijn die verdwenen. Duimen dat het mijn lief ook zo vergaat.
De 2de prik is enkele dagen geleden gezet en we zijn voorzichtig positief.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door