Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Corona vaccin, ja of nee?

Ja, zeker weten
39
40%
Nee, zeker weten van niet
22
23%
Ik weet het nog niet
31
32%
Anders, namelijk
5
5%
#3428299
Afgelopen zaterdag de,2e Pfizer gehad . En hopelijk voorlopig de,laatste :-X
Ik moest maken dat ik thuis,kwam , enorme slaap . In huis 22 graden en net als de,1e keer koud . Dikke trui aan . Paar uur later kon ik nek schouder en arm niet meer bewegen . Vreselijke maagpijn , spierpijn en doodmoe . Nog steeds . Nek arm en schouder kan ik weer bewegen . Ik walg van eten , slaap onrustig . En overdag val ik om van de,slaap , en ontzettende hoofdpijn
#3428301
smulpaap schreef: ma 21 jun 2021, 13:51 Afgelopen zaterdag de,2e Pfizer gehad . En hopelijk voorlopig de,laatste :-X
Ik moest maken dat ik thuis,kwam , enorme slaap . In huis 22 graden en net als de,1e keer koud . Dikke trui aan . Paar uur later kon ik nek schouder en arm niet meer bewegen . Vreselijke maagpijn , spierpijn en doodmoe . Nog steeds . Nek arm en schouder kan ik weer bewegen . Ik walg van eten , slaap onrustig . En overdag val ik om van de,slaap , en ontzettende hoofdpijn

Pffff, kan me voorstellen dat jij voorlopig je buik vol hebt van de vaccins....wat ontzettend balen dat je er elke keer zoveel last van hebt :(
#3428303
smulpaap schreef: ma 21 jun 2021, 13:51 Afgelopen zaterdag de,2e Pfizer gehad . En hopelijk voorlopig de,laatste :-X
Ik moest maken dat ik thuis,kwam , enorme slaap . In huis 22 graden en net als de,1e keer koud . Dikke trui aan . Paar uur later kon ik nek schouder en arm niet meer bewegen . Vreselijke maagpijn , spierpijn en doodmoe . Nog steeds . Nek arm en schouder kan ik weer bewegen . Ik walg van eten , slaap onrustig . En overdag val ik om van de,slaap , en ontzettende hoofdpijn
Wat vervelend dat je zo'n last van bijwerkingen hebt.

Zaterdag mijn 1e gehaald, 's middags kreeg ik een beetje pijnlijke arm en hoofdpijn.
's Avonds geen last meer van hoofdpijn, wel van mijn arm. Mijn andere arm voelde al niet lekker aan vanwege een peesontsteking, dus nu liep ik in ieder geval in balans :(
Vandaag nergens meer last van.
Hoop dat je snel opknapt.
#3428305
De eerste prik - Pfizer - zit erin. Eindelijk!
Die 15 minuten stil zitten op een stoel heb ik tot nu toe als het vervelendst ervaren en ik kreeg hoofdpijn van het binnen zitten.
Nu, zo'n 2,5 uur later, is de hoofdpijn nog nauwelijks aanwezig, de prikarm begint wat vreemd te voelen en de prikplek voelt alsof ik keihard ergens tegenaan ben gebotst.
#3428325
mijn rechterarm (die niet geprikt is, die al pijn deed voor de prik) doet nog steeds pijn. Mijn linker geprikte niet hoor. Eigenlijk alleen maar inderdaad het gevoel gehad alsof iemand ludiek een vuiststoot op je schouder had gegeven. Voelde een beetje als een onderhuidse niet zichtbare blauwe plek .
Dat was het dan, tenminste ik had juist het mooie toeval dat het samenviel met mijn PMS >:( , dus hoofdpijn ed (en waardoor die andere arm het niet doet) wijt ik daaraan.
#3428326
smulpaap schreef: ma 21 jun 2021, 13:51 Afgelopen zaterdag de,2e Pfizer gehad . En hopelijk voorlopig de,laatste :-X
Ik moest maken dat ik thuis,kwam , enorme slaap . In huis 22 graden en net als de,1e keer koud . Dikke trui aan . Paar uur later kon ik nek schouder en arm niet meer bewegen . Vreselijke maagpijn , spierpijn en doodmoe . Nog steeds . Nek arm en schouder kan ik weer bewegen . Ik walg van eten , slaap onrustig . En overdag val ik om van de,slaap , en ontzettende hoofdpijn
He bah hopelijk voel je je al inmiddels beter
#3428341
Kaio schreef: di 22 jun 2021, 11:41 mijn rechterarm (die niet geprikt is, die al pijn deed voor de prik) doet nog steeds pijn. Mijn linker geprikte niet hoor. Eigenlijk alleen maar inderdaad het gevoel gehad alsof iemand ludiek een vuiststoot op je schouder had gegeven. Voelde een beetje als een onderhuidse niet zichtbare blauwe plek .
Dat was het dan, tenminste ik had juist het mooie toeval dat het samenviel met mijn PMS >:( , dus hoofdpijn ed (en waardoor die andere arm het niet doet) wijt ik daaraan.
In het vervolg in de slechte arm laten prikken.. ;)
Merk je dan zeker niets van.
Hoeveel tijd zit er tussen de prikken? Bij 4 weken valt het volgende keer ook weer mooi samen.
#3428351
pearlsofpassion schreef: di 22 jun 2021, 15:39 In het vervolg in de slechte arm laten prikken.. ;)
Merk je dan zeker niets van.
Hoeveel tijd zit er tussen de prikken? Bij 4 weken valt het volgende keer ook weer mooi samen.
haha leek ze juist verstandig dat in de andere te doen.
Heb er 5 weken tussen zitten dus helaas
#3428352
Hebbes!

Vanmiddag in NL geprikt met Pfizer.
Prikje zelf heb ik niet eens gevoeld (was daar echt verbaasd over), maar wel binnen een paar minuten al wat stijve spieren in mijn bovenarm, uitstralend naar schouder en nek. En dat wordt per uur nu wel wat erger. Maar als het bij een zere arm blijft dan ben ik super happy. Over 5 weekjes weer.
#3428416
Ik heb anders gestemd.

Ik wil wel gevaccineerd worden maar niet met Astrazenica of Johnson. Ook al zijn de risico's klein op trombose ( bij vrouwen wel 10 keer groter dan bij mannen) wil ik dat risico niet lopen.
Al mijn vrienden en familie kregen een uitnodiging voor Pfizer of Moderna en ik natuurlijk Astrazenica >:( dus ik heb geweigerd voor nu. Wij kunnen hier het vaccin niet zelf kiezen in België wordt het vaccin gelinkt aan uw rijksregisternummer en dat kan niet meer veranderd worden dus ik vraag me af wanneer ik gevaccineerd ga zijn. Ik zou binnen een maand weer een uitnodiging krijgen maar zolang Astra niet op is zal dat weer dat zijn. In september zal ik dan weer een kans krijgen dus we zien wel en anders maar wachten tot het betalend wordt en je dan ook zelf kan kiezen. Ondanks dat ik zelf heel voorzichtig was heb Ik heb Covid-19 trouwens ook gehad tussen kerst en nieuw, gelukkig niet echt ziek geweest, 3 dagen wat ongemakkelijk gevoeld maar mijn geur was wel volledig weg en mijn smaak was anders. Ik heb 2 weken geleden mijn bloed laten testen en ik heb nog heel veel antistoffen dus ik ben nog wel een beetje beschermd.
#3428432
En zo ziet het eruit als je behoort tot het hele kleine % ernstige bijwerkingen van az. En je weet nooit van tevoren hoe je lichaam reageert.
Wat mij opvalt als ik naar mezelf kijk wordt ook in deze video besproken; de maatschappelijke druk. Als je zegt dat je je niet laat vaccineren of zoals ik niet gaat voor de 2e moet je heel goed in je schoenen staan want ook ik heb een bak maatschappelijke druk over me heen gehad. Zo erg dat ik in general mijn mond maar houdt; dat is makkelijker. Dit is niet bedoelt om iemand wel/niet over te halen tot vaccinatie, maar gewoon als informatie, een ieder moet voor zichzelf beslissen wel/niet vaccineren.

#3428433
Cindy de Wolf schreef: do 24 jun 2021, 13:56 En zo ziet het eruit als je behoort tot het hele kleine % ernstige bijwerkingen van az. En je weet nooit van tevoren hoe je lichaam reageert.
Wat mij opvalt als ik naar mezelf kijk wordt ook in deze video besproken; de maatschappelijke druk. Als je zegt dat je je niet laat vaccineren of zoals ik niet gaat voor de 2e moet je heel goed in je schoenen staan want ook ik heb een bak maatschappelijke druk over me heen gehad. Zo erg dat ik in general mijn mond maar houdt; dat is makkelijker. Dit is niet bedoelt om iemand wel/niet over te halen tot vaccinatie, maar gewoon als informatie, een ieder moet voor zichzelf beslissen wel/niet vaccineren.

Joh straks halen ze BP uit de lucht hoor :P

Maar zonder gein zag ook dat jonge mannen hartspierontsteking konden krijgen van mRNA vaccins. Ook maar een inieminie percentage maar toch he
#3428434
Bij mij was de arm waar geprikt is 2 dagen serieus pijn gedaan, vooral bij het omhoog doen. Dat heeft mij niet weerhouden om die arm stevig te belasten met allerlei sjouw, hark en graafwerk want er moest 30 kuub aan kleischelpen verwerkt worden. Nu nog een beetje zeurderig.

Mijn lief moet helaas door de medische molen, die heeft helaas nog altijd klachten na het vaccineren met AZ. :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door