Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Corona vaccin, ja of nee?

Ja, zeker weten
39
40%
Nee, zeker weten van niet
22
23%
Ik weet het nog niet
31
32%
Anders, namelijk
5
5%
#3427971
Ik heb vanmiddag Pfizer gehad..... ik voelde, helaas, de naald helemaal in mn arm gaan (alsof het in een spier ging).... ik heb nu, 7 uurtjes erna, alleen een stijve arm en pijnlijke plek, voor de rest geen bijwerkingen... laten we hopen dat het daarbij blijft...
#3427977
Zag zojuist op het journaal oude mensjes in Afrika die heel erg graag een vaccin willen want ze wilden niet dood en er waren al zoveel overleden om hun heen.
En de ziekenhuisdirecteur die hoopte dat ze snel veel vaccins zouden ontvangen. Welke maakte niet uit, het beste vaccin was een beschikbaar vaccin zei hij.

En dan zitten we hier te emmeren of we het wel of niet willen/durven. Wat een luxe hebben we toch als Westerse mensen. :-[
#3427978
Hylos schreef: di 15 jun 2021, 20:34 Zag zojuist op het journaal oude mensjes in Afrika die heel erg graag een vaccin willen want ze wilden niet dood en er waren al zoveel overleden om hun heen.
En de ziekenhuisdirecteur die hoopte dat ze snel veel vaccins zouden ontvangen. Welke maakte niet uit, het beste vaccin was een beschikbaar vaccin zei hij.

En dan zitten we hier te emmeren of we het wel of niet willen/durven. Wat een luxe hebben we toch als Westerse mensen. :-[
Dat klopt. Maar dat maakt jou situatie niet minder echt en ook niet minder erg. En met wat jij ook kiest red je Afrika hoe dan ook niet.

Jij moet doen wat voor jou goed is. Je hebt er je redenen voor en je bent een heel verstandige vrouw. Je zal het juiste doen, op de tijd die daarvoor het beste is :-*
#3427979
Ik ga morgen mijn eerste pfizer halen. Dilemma rechts is mijn dominante arm en links gebruik ik om Zoë te tillen. Denk dat het dan toch rechts wordt.... Zoë niet de trap op en af kunnen tillen is geen optie.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

#3427981
Kaela schreef: di 15 jun 2021, 20:46 Dat klopt. Maar dat maakt jou situatie niet minder echt en ook niet minder erg. En met wat jij ook kiest red je Afrika hoe dan ook niet.

Jij moet doen wat voor jou goed is. Je hebt er je redenen voor en je bent een heel verstandige vrouw. Je zal het juiste doen, op de tijd die daarvoor het beste is :-*
Lief :bigarmhug:
Je gevoel volgen valt niet altijd mee!
#3427982
koekje schreef: di 15 jun 2021, 10:00 Volgens beschermt een vaccinatie (zowel pfizer als AZ) bijna 100% tegen ernstig verloop.
Dus dat maakt de kans op doodgaan aan corona bijna niets.

Maar je kan natuurlijk nog steeds wel een meteoriet op je hoofd krijgen. Of 3x achter elkaar door bliksem worden getroffen.
Giftige wurgslang die ineens uit het riool omhoog komt en je opeet.
;D Heerlijk zo'n relativerend Koekje.
#3427994
rosmin schreef: di 15 jun 2021, 19:07 @Dinky
Als je een andere postcode invult, kan je misschien eerder terecht in Scheemda of Appingedam ;)
Mijn afspraak staat al ingepland dus als ik hem wil verplaatsen dan moet je bellen. Mijn vriend heeft net zijn afspraak van aankomende maandag moeten verplaatsen ivm een crematie en die kan nu pas 4 juli terecht.... Ondanks dat hij had aangegeven wel stukje te kunnen rijden omdat we toch auto hebben :o
#3428047
hannabelgje schreef:Gisteravond pfizer gekregen. Alleen beetje pijnlijke arm, verder nergens last van.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Ik heb uiteindelijk de 1ste nacht amper geslapen van de zeer pijnlijke arm; gister trok de pijn langzaam weg en nu nergens meer last van.....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door