Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Corona vaccin, ja of nee?

Ja, zeker weten
39
40%
Nee, zeker weten van niet
22
23%
Ik weet het nog niet
31
32%
Anders, namelijk
5
5%
#3426155
Zou je niet navragen of je die 2e wel zou halen?
Of wil je hem heel graag zelf?

Als er medische zaken zijn waardoor je hem niet mag krijgen, kunnen ze toch iets doen, niet?
Of toch minstens je nauwer opvolgen vlak erna zodat het niet gevaarlijk is. Want dit klinkt mij toch echt eng in de oren hoor.
#3426162
smulpaap schreef: zo 16 mei 2021, 21:33 Ik ben nog steeds lamlendig
Temperatuurregulatie is op hol geslagen
Vannacht met een dikke trui en twee dekbedden in bed
Ik werd wakker en ik zag hertjes
Alles doet pijn , vandaag ook de maximale dosering paracetamol . Maar het helpt geen snars . Gisteravond tijdens het laatste rondje op straat gekotst, ik dacht even lekker een luchtje scheppen , nee dus

Maar ja , ik reageer nu eenmaal slecht op vaccinaties. Ik heb ooit de hepatitis B gehad, daarna,nooit meer . Ik weigerde het vaccin bij werkgevers . Griepvaccin idem , 1 x genomen hondsberoerd . En als baby ook al . 19 juni de 2e prik
Oei, dat klinkt wel heftig. Ik zou je willen adviseren morgen even contact te zoeken met je HA. De bijwerkingen zijn wel erg heftig.
Sterkte!
#3426164
Ik las laatst dat Pfizer mogelijk na 1 vaccin ook al voldoende bescherming biedt dus ik zou ook overleg hebben met je HA. Misschien moet je die tweede inderdaad overwegen :-X . Ik las van de week ook iets over homeopatisch ontstoren. Mocht je daarin geïnteresseerd zijn wil ik wel weer gaan zoeken!
#3426166
Jeetje wat een heftige reactie. Hopelijk waren de hertjes lief voor je. En idd even contact opnemen met je HA.
Miss een geruststelling; collega is van prik 1 (moderna) doodziek geweest, beetje wat jij beschrijft. Prik 2 had ze helemaal niks op, geen bijwerkingen. Hopelijk knap je snel op.

Fijn El-Kato dat jij ook mag. Hopelijk heb je 0 klachten.

Ik mag vanmiddag voor prik 2 :circle:
#3426191
Het gaat sinds vandaag al een stuk beter
Nog wel wat moe , en wat lichte spierpijn
Maar ik hoef geen paracetamol meer te nemen
Sprak vanochtend een hondenbezitter uit de wijk , die was ook zo beroerd geweest. Dezelfde symptomen , ze zat in over haar man . Die is COPD patiënt, de man heeft nergens last van gehad

En ja ,ik neem toch ook de 2e prik
Ik ben oh zo bang voor long covid
Het idee dat ik een wrak kan worden die geen 5 minuten meer kan bewegen, dat is niks voor mij . Net als mogelijk hersenletsel , ik heb tijdens mij burn out gemerkt wat het betekent om jezelf kwijt te zijn . Ik pas er voor . Het is kiezen tussen twee kwaden
#3426194
Fijn dat je je weer wat minder slecht voelt zeg!

Denk dat het bij mij nog maanden kan gaan duren voor de eerste prik ::) . En dan zouden de gevaccineerden al een 3 moeten krijgen (denken dat de werkzaamheid dan heel erg achteruit gaat nl). Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen, hier in Europa, maar vooral wereldwijd :-X

Maar goed ML valt ineens hier in een prio groep vanwege zijn werk. Kreeg ie een mail over vandaag. Moet ie wel zelf uitzoeken welke formulieren ed ervoor nodig zijn, aangezien dat in ieder B-land anders geregeld is ::) Verder niet bureaucratisch enzo hier ;D En erg makkelijk uitzoeken in het Duits :clown2:
#3426196
Ik heb gister de eerste pfizer gehad en op een beetje beurs gevoel op de prikplek , nergens last van gelukkig.
En nog even voor ml gevraagd, maar nee hoor, ik begrijp uw probleem en zou het ook graag anders zien, maar kan helaas niks voor u doen. Aldus de GGD arts waar ik eerst langs moest.
Moest toch de huisarts nog maar bellen of die wat kon regelen.
Gelukkig wel een beetje goed nieuws voor ml. Hij hoeft geen 15 weken te wachten op de tweede prik, want die hebben ze nu naar voren gehaald en hij krijgt hem nu na 11 weken.

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk

#3426198
Kaio schreef: ma 17 mei 2021, 16:21 Fijn dat je je weer wat minder slecht voelt zeg!

Denk dat het bij mij nog maanden kan gaan duren voor de eerste prik ::) . En dan zouden de gevaccineerden al een 3 moeten krijgen (denken dat de werkzaamheid dan heel erg achteruit gaat nl). Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen, hier in Europa, maar vooral wereldwijd :-X

Maar goed ML valt ineens hier in een prio groep vanwege zijn werk. Kreeg ie een mail over vandaag. Moet ie wel zelf uitzoeken welke formulieren ed ervoor nodig zijn, aangezien dat in ieder B-land anders geregeld is ::) Verder niet bureaucratisch enzo hier ;D En erg makkelijk uitzoeken in het Duits :clown2:
Ik hoop eigenlijk dat we tegen die tijd in kunnen gaan zetten op dat medicijn dat ze nu bij mensen met een auto-immuunziekte voorschrijven....
#3426201
sam28 schreef:Fijn smulpaap! Ik hoop idd ook dat er melding gemaakt wordt bij lareb voor je.


Ik heb m'n tweede gehad zojuist!!!!!! Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Samen met een collega. We gaan morgen vergelijken wie er het ziekst van is geworden ;D ;D
Ik ben benieuwd! Welke had jij nou?

Ik mocht vanmorgen de 2e AZ. Voel me nu vooral moe en een beetje hoofdpijnig. De 2e AZ schijnt gelukkig wel mee te vallen.

De prikvrouw was flauw en kortaf. Ik stapte t hokje binnen, zegt ze; geboren. Ik zeg, ja, klopt! Vond ze niet leuk.
#3426202
eelke schreef: ma 17 mei 2021, 18:29 Ik ben benieuwd! Welke had jij nou?

Ik mocht vanmorgen de 2e AZ. Voel me nu vooral moe en een beetje hoofdpijnig. De 2e AZ schijnt gelukkig wel mee te vallen.

De prikvrouw was flauw en kortaf. Ik stapte t hokje binnen, zegt ze; geboren. Ik zeg, ja, klopt! Vond ze niet leuk.

;D :roflmao: ;D

Ik lach wel even.....ik vind hem wel grappig :biggrin2:
#3426204
Ina schreef: ma 17 mei 2021, 18:50 ;D :roflmao: ;D

Ik lach wel even.....ik vind hem wel grappig :biggrin2:
En ook ik vind 'm grappig!
Hopelijk valt die 2de van AZ mee.

Mijn lief heeft een aantal weken (ca. 3) ook AZ gehad en is nog altijd niet de oude... Komende tijd krijgt hij meerdere onderzoeken. Ik was al tegen. Ik vond eerder ik (onder 50) AZ dan hij. En ik vind het dus echt zwaar Kwalitatief Uitermate Teleurstellend dat mijn voorgevoel klopt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door