Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3400933
Dank dank allemaal :-* Ja we maken er wel ene gezelligdagje van...het weer van gister had dan beter geholpen :biggrin2: best wel boring hoor, geen visite, geen gewinkel of ander nutteloos uitje en niet uit eten...niet eens ene defilé voor de deur :biggrin2:

Wat ik wel heb...een leuke verzameling vogelhuisjes gekregen voor op mijn geplande pergola aan de voorkant zodat daar allerlei gevleugelde vrinden in kunnen gaan wonen (enzich voortplanten graag ) om daar de rupsen op te vreten.

En een nieuwe rozenboog voor in de kippenren, de vorige is met de storm van laatst ineen gestort.
#3400937
Angelique schreef: ma 13 apr 2020, 15:49 Dank dank allemaal :-* Ja we maken er wel ene gezelligdagje van...het weer van gister had dan beter geholpen :biggrin2: best wel boring hoor, geen visite, geen gewinkel of ander nutteloos uitje en niet uit eten...niet eens ene defilé voor de deur :biggrin2:

Wat ik wel heb...een leuke verzameling vogelhuisjes gekregen voor op mijn geplande pergola aan de voorkant zodat daar allerlei gevleugelde vrinden in kunnen gaan wonen (enzich voortplanten graag ) om daar de rupsen op te vreten.

En een nieuwe rozenboog voor in de kippenren, de vorige is met de storm van laatst ineen gestort.
Ja, best wel saai, kan ik me levendig voorstellen.... Jammer he, dat je niet uit kunt eten. Gaat manlief iets lekkers voor je koken?

Wel heel gaaf dat je vogelhuisjes hebt gekregen. Ik hoop dat je heeeeel veel koolmeesjes krijgt te broeden en ze zich vooral te goed doen aan die processierupsen :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door