Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ingeborg1958
#3400743
Hebben jullie wel eens van een ' uixi' gehoord?
Ik heb geen aandelen en geen enkel belang maar wát een uitvinding!!
Met dat ding kun je echt zonder knoeien,staand plassen. Ik heb hem altijd bij me,zeker nu!
Nooit meer op een vieze wc of tijdens een brommer rit zitten knijpen om m'n plas op te houden.
Aanrader dames!!! Werkt fantastisch :D
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3400748
Uhhh... moest ff heel erg lachen... heb nl nog nooit zoiets hoeven te gebruiken... zou eigenlijk niet eens durven om zoiets te gebruiken :-X :-\ ....
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3400758
Ik wil tijdens carnaval altijd een jongetje zijn... Ik denk niet dat mensen het me in dank afnemen als ik dan bij zo'n 4-persoons portable urinair ga staan....
Ik kan me er echt niets bij voorstellen ::)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Door Tibbies
#3400759
Ik twijfel nog steeds om er 1 te kopen. Waar laat je hem als je klaar bent. Je kan hem moeilijk nat weer in je tas stoppen.
Door Ingeborg1958
#3400761
Tibbies schreef: vr 10 apr 2020, 20:34 Ik twijfel nog steeds om er 1 te kopen. Waar laat je hem als je klaar bent. Je kan hem moeilijk nat weer in je tas stoppen.
Je schud hem echt vrijwel droog. Er zit een opberg zakje bij, thuis ff onder de kraan en klaar!
In deze corona tijd kun je nergens terecht, café's en terrasjes zijn dicht. Als wij een paar uur van huis zijn met de auto of brommer moet ik toch echt ergens een keer plassen. Een stil plekje opzoeken en hopla. Super fijn!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door