Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ina
#3423619
Kaio schreef: do 08 apr 2021, 16:48 WTF!
Probeer afspraken voor testen te boeken is alles al vol voor de komende weken!
Wat een ongelooflijk hufterig kansloos gedoe, moet ik naar een andere kreiss rijden 200 km verderop of zo?
WTF?!!!?????!!!!!!!
Dit is niet normaal meer, echt niet. :crying:
Neeee....dat is toch bizar :o
Ok, je kan wat opstoppingen verwachten, maar weken niet kunnen boeken .... dat klinkt bijna Nederlands :-X

Kan je niet in Nederland je laten testen?
Moet je waarschijnlijk 1 keer ongetest naar Nederland toe, maar volgens mij is dat niet echt een issue....maar volgens mij kan je hier zo terecht voor een test.
Door Eef+Stippels
#3423641
Kaio schreef: do 08 apr 2021, 16:48 WTF!
Probeer afspraken voor testen te boeken is alles al vol voor de komende weken!
Wat een ongelooflijk hufterig kansloos gedoe, moet ik naar een andere kreiss rijden 200 km verderop of zo?
WTF?!!!?????!!!!!!!
Dit is niet normaal meer, echt niet. :crying:
Lekker dan :-X
:bigarmhug:
Door Chouka
#3423660
Kim_S schreef: do 08 apr 2021, 23:51 Dat is niet eens zo’n slecht idee. Je mag best NL in namelijk, alleen niet terug zonder test...
Als je naar NL gaat om je te testen dan is dat probleem opgelost.
In België kan je een test halen bij de apotheker. Dat kan sinds deze week dinsdag/woensdag (dinsdag waren nog niet alle apotheken bevoorraad).
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3423668
Nee joh gekkies, een test die je zelf doet telt niet he. Daar zit te weinig controle op he.

En verder zeg ik even niks voor ik dingen neerpen die ik niet wil. Ik zit er nl heel ernstig helemaal doorheen.
Ik besef dat ik voor heel lange onbepaalde tijd geen vrienden geen familie niks meer zal mogen zien, onee ik zou niks meer zeggen...

Om maar weer op topic te komen: ik maak er alleen wijn van ::) :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3423679
Ik denk dat die heel lange onbepaalde tijd nog wel eens mee zou kunnen vallen. Maar geen garantie natuurlijk ;)

Overigens heb ik hier vandaag 3 auto’s met NL kenteken gezien bij de supermarkt. Zouden die allemaal braaf getest zijn, of hebben ze de gok genomen en was er geen controle bij de grens...?
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3423729
Kim_S schreef: vr 09 apr 2021, 14:43 Ik denk dat die heel lange onbepaalde tijd nog wel eens mee zou kunnen vallen. Maar geen garantie natuurlijk ;)

Overigens heb ik hier vandaag 3 auto’s met NL kenteken gezien bij de supermarkt. Zouden die allemaal braaf getest zijn, of hebben ze de gok genomen en was er geen controle bij de grens...?
Ik kan hier nu wel bij de supermarkt deur parkeren in Duitsland ;D Dat was normaal niet.
Maar ik denk dat al die tankstations en zelfs supermarkten die hier berekend zijn op 33% Duitser, 33% Nederlander en 33% Belg het heel erg zwaar kunnen gaan krijgen :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door