Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3432412
pearlsofpassion schreef: do 16 sep 2021, 08:54 Tja.. ::)
Ik weet het wel, maar heb zelf nooit een cassettespeler gehad. Daar ben ik idd te jong voor... Neemt niet weg dat je't gewoon kan weten. Telt dat ook? :-\
Whuuut, wij zijn van hetzelfde jaar, toch? Lopen we in Nederland dan zo veel meer achter? :o

Ik had als kind een radio/cassettespeler. Toen mijn eerste cd-speler, met ook nog cassette erbij, en als puber nog een hele tijd een sony walkman, want die paste wel in mijn broekzak en happerde niet bij schokken.
Nu heb ik nog een hele doos met (zelf geknutselde) bandjes, en mijn platenspeler waar ze ook nog op afgespeeld kunnen worden.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3432413
eelke schreef: do 16 sep 2021, 08:57 Whuuut, wij zijn van hetzelfde jaar, toch? Lopen we in Nederland dan zo veel meer achter? :o

Ik had als kind een radio/cassettespeler. Toen mijn eerste cd-speler, met ook nog cassette erbij, en als puber nog een hele tijd een sony walkman, want die paste wel in mijn broekzak en happerde niet bij schokken.
Nu heb ik nog een hele doos met (zelf geknutselde) bandjes, en mijn platenspeler waar ze ook nog op afgespeeld kunnen worden.
Mijn zusje had een 'my first sony' kinder cassette speler. Ik had inderdaad ook een cassette/radio/Cd speler op mijn slaapkamer en de walkman naast een discman. Voordeel walkman naast 'past in zak' en 'niet haperen' was ook dat je de top 40 van de radio kon opnemen en je zo altijd de nieuwste muziek had :biggrin2: dat zal inderdaad rond het jaar 2000 zijn geweest.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3432415
eelke schreef: do 16 sep 2021, 08:57 Whuuut, wij zijn van hetzelfde jaar, toch? Lopen we in Nederland dan zo veel meer achter? :o

Ik had als kind een radio/cassettespeler. Toen mijn eerste cd-speler, met ook nog cassette erbij, en als puber nog een hele tijd een sony walkman, want die paste wel in mijn broekzak en happerde niet bij schokken.
Nu heb ik nog een hele doos met (zelf geknutselde) bandjes, en mijn platenspeler waar ze ook nog op afgespeeld kunnen worden.
Zal niet aan het land liggen hoor. Eerder dat m'n vader altijd met het laatste nieuwe mee was. En ik net geen nood had aan zo'n dingen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door