Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3399151
Maar even verder in een apart topic. ;)
IMG_20180621_103000084.jpg
IMG_20180621_103000084.jpg (1.41 MiB) 3269 keer bekeken
Zo, nu jullie! ;D

Zoals ik al zei, deze is uit 2018. Niet veel krul. Maar heb nu een coupe windhoos, dus daar gaat geen foto van komen. :biggrin2:

Dus, wat gebruiken jullie? Wat werkt voor jou wel/niet?
Laatst gewijzigd door -Annemarie- op za 28 mar 2020, 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3399152
Wauw!!! Mooi kapsel....

Sinds een paar jaar heb ik ineens ook krullen (waarschijnlijk door verandering van mn hormonen, overgang); ik deed er curl mouse van Etos in mn haar om het mooi te houden..... maar anderhalf jaar geleden heb ik het kort knippen omdat het helemaal kapot was door de vele keren narcose in een zeer korte tijd..... misschien dat ik het weer een keer laat groeien..... Nu door de corona kan ik niet naar de kapper... misschien dat ik het nu wat langer laat worden :) ....
Gebruikersavatar
Door sam28
#3399161
DSC_1747.JPG
DSC_1747.JPG (3.1 MiB) 3212 keer bekeken
Ik doe echt enorm mijn best voor krullen. Maar heb belachelijk stijl haar van het type vlechtjes en dan mooie slag hebben om vervolgens binnen 10 min uitgezakt te zijn.
;D ;D
#3399164
Afbeelding

Dit is wel voor mijn krullen knippen, ergens mei vorig jaar gemaakt. Met nog een andere shampoo en een krullencreme.

Zal binnenkort even een foto van nu maken.... M’n haar is inmiddels weer iets langer.
#3399165
-Annemarie- schreef:Maar even verder in een apart topic. ;)
IMG_20180621_103000084.jpg
Zo, nu jullie! ;D

Zoals ik al zei, deze is uit 2018. Niet veel krul. Maar heb nu een coupe windhoos, dus daar gaat geen foto van komen. :biggrin2:

Dus, wat gebruiken jullie? Wat werkt voor jou wel/niet?
Wat een onwijs mooie kleur!
Gebruikersavatar
Door koekje
#3399166
Ik lees mee of het iets is voor de dochter. Die heeft nogal een bos krullen en het is lang, want ze wil Rapunzel worden (haar haar is dus nog nooit geknipt, al was ze wel bijna 2 toen ze eindelijk een laagje haar kreeg).
Ik ben niet zo goed in haren verzorgen. Zo doe ik mijn slierten van bijna een meter: wassen met shampoo, dan veel cremespoeling erin. Uitspoelen. Afdrogen met de handdoek. Borstel bovenop mijn hoofd zetten en er onderaan weer uithalen. Je bent zo heel snel van je ongewenste knopen en dreads af, wel even tandjes op elkaar.
Ik heb momenteel zwanger haar, dus een zielig vettig bosje.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3399169
Bij mij wordt het alweer teveel om de slag die ik sinds de overgang ietwat heb te behouden. Daarvoor moet ik het korter hebben en aangezien ik niet naar de kapper kan..... Mij bevallen de producten van Goldwell en Osis heel goed. En dan gebruik ik voornamelijk de messy producten.

Snap dat de meesten zich afvragen: welke slag? Haha, maar daar ik altijd supersteil haar had is dit echt zo'n verschil voor mij.

Voor krullen is deze heel fijn:

https://www.haarshop.nl/product/schwarz ... rls-200-ml
Bijlagen
PSX_20200328_152737.jpg
PSX_20200328_152737.jpg (1.34 MiB) 3147 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Pauline op zo 29 mar 2020, 10:06, 2 keer totaal gewijzigd.
Door Anne in Zweden
#3399172
constance.blokzijl schreef: za 28 mar 2020, 20:59 Afbeelding

Dit is wel voor mijn krullen knippen, ergens mei vorig jaar gemaakt. Met nog een andere shampoo en een krullencreme.

Zal binnenkort even een foto van nu maken.... M’n haar is inmiddels weer iets langer.
Wat een mooie vrouw ben jij!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3399196
constance.blokzijl schreef: za 28 mar 2020, 20:59 Afbeelding

Dit is wel voor mijn krullen knippen, ergens mei vorig jaar gemaakt. Met nog een andere shampoo en een krullencreme.

Zal binnenkort even een foto van nu maken.... M’n haar is inmiddels weer iets langer.
WAUW!!!
Door - pien -
#3399210
sam28 schreef: za 28 mar 2020, 20:37 DSC_1747.JPG

Ik doe echt enorm mijn best voor krullen. Maar heb belachelijk stijl haar van het type vlechtjes en dan mooie slag hebben om vervolgens binnen 10 min uitgezakt te zijn.
;D ;D
Wow sam, mooi kleurtje! En lekker lang!
Door - pien -
#3399211
CindyMayella schreef: za 28 mar 2020, 18:51 Wauw!!! Mooi kapsel....

Sinds een paar jaar heb ik ineens ook krullen (waarschijnlijk door verandering van mn hormonen, overgang); ik deed er curl mouse van Etos in mn haar om het mooi te houden..... maar anderhalf jaar geleden heb ik het kort knippen omdat het helemaal kapot was door de vele keren narcose in een zeer korte tijd..... misschien dat ik het weer een keer laat groeien..... Nu door de corona kan ik niet naar de kapper... misschien dat ik het nu wat langer laat worden :) ....
Dat is balen dat het kort moest :-\
Ik ben benieuwd wat je haar doet nu het langer wordt :-*
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3399215
Pauline schreef: za 28 mar 2020, 23:25 Bij mij wordt het alweer teveel om de slag die ik sinds de overgang ietwat heb te behouden. Daarvoor moet ik het korter hebben en aangezien ik niet naar de kapper kan..... Mij bevallen de producten van Goldwell en Osis heel goed. En dan gebruik ik voornamelijk de messy producten.

Snap dat de meesten zich afvragen: welke slag? Haha, maar daar ik altijd supersteil haar had is dit echt zo'n verschil voor mij.

Voor krullen is deze heel fijn:

https://www.haarshop.nl/product/schwarz ... rls-200-ml

Hey Plien, leuk je hier weer te zien! :-*
Door - pien -
#3399216
-Annemarie- schreef: za 28 mar 2020, 18:27 Maar even verder in een apart topic. ;)

IMG_20180621_103000084.jpg

Zo, nu jullie! ;D

Zoals ik al zei, deze is uit 2018. Niet veel krul. Maar heb nu een coupe windhoos, dus daar gaat geen foto van komen. :biggrin2:

Dus, wat gebruiken jullie? Wat werkt voor jou wel/niet?
Mooi Annemarie! Hier nog een grijze duif :biggrin2:
Ik zal even een foto uitzoeken die geschikt is om hier neer te zetten.

Ik gebruikte hiervoor een (niet CG-proof) conditioner en dat werkte goed voor mijn krullen, sinds 2 maanden heb ik er éen van Dr. Organic en ik heb het idee dat die te zwaar? is voor mijn haar omdat het halverwege de week al weer vettig wordt :-\ Dat vind ik wel een nadeeltje, dat je soms moet uitproberen en dan een product niet meer kunt gebruiken omdat het niet geschikt is voor je haar.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door