Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Too
#3397813
Je hebt je vast ingelezen op gvs... rust rust rust en tijd,
zou vit. B bij katten ook nog toegevoegde waarde hebben?

En de drukke ondergrond/kleden ik kan me voorstellen dat dat het lastiger maakt , heb misschien zoiets als effen fleece dekentjes die je even over t kleed kunt leggen om te zien of ze daar goed op reageert
Gebruikersavatar
Door sam28
#3397833
Ooh wat een goeie, effen kleedjes. Ik zal eens zoeken. Mijn eerste idee was Ikea! Maar die hebben de deuren dicht gedaan. ::) Ik geloof dat ik nog wel fleece heb liggen van Ziva of anders effen handdoeken of dekbedovertrekken.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3397973
Lea lijkt wel wat stabieler. Ik heb ook het idee dat het in golven komt. De ene keer loopt ze in 1 lijn en gaat het prima en dan ineens valt ze bijna om. Ze lijkt er alleen echt last van te hebben als ze midden in de golf zit, dan is ze net een duif die stoned is en ze ziet vliegen. En ik moet dr soms vangen want dan rolt ze bijna van de bank af.
Door Eef+Stippels
#3398040
Heel veel beterschap voor Lea! :-*

Wat een effen dekje betreft,
o.a. Hema verzendt nu gratis.
En Ikea heeft de webshop misschien ook nog wel open?
Gebruikersavatar
Door sam28
#3398109
Ja, ze is echt wel aan het opknappen. Die hele heftige stonede duif heb ik niet meer gezien en de dronkenpoezengang is ook grotendeels weg, dr angst is ook verminderd. Ze kiept alleen soms nog om.
Opluchting iig dat het nu beter gaat.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3398145
Zeker fijn dat het nu beter gaat!
Heb je nog overwogen om alsnog een bloeddrukmeting te laten doen? Dit om uit te sluiten dat het door een te hoge bloeddruk komt zoals Rik ook aangaf?
Gebruikersavatar
Door sam28
#3398300
Nou Extra duimen maar.

Lea werd net wakker in mijn bed en ik was er natuurlijk al uit. Hopelijk kwam het doordat ze daarvan schrok en zich te snel omdraaide maar ze kon niet blijven staan.
Haar uit bed gehaald en ze liep weer erg dronken en op een gegeven moment draaide ze om haar as en kwam daar niet uit. En maar krijsen want ze snapte er niks van. Weer vast gepakt en toen zag ik dat ook met haar ogen, dat schokken zoals beschreven bij GVS.
Heb de spoeddienst gebeld maar die DA ass wist niet of er een nieuwe aanval van kon komen. Ik moest maar langskomen. Ze zit nu in een donker hoekje en ik weet het niet.
Ben geneigd het even af te wachten, even kijken of het zich herstelt en het gewoon de schrik was van mij kwijt zijn.. Maar ik laat me graag anders vertellen want ik ben hier erg bezorgd over.

Dit is wat ze doet;

Nystagmus. Dit houdt in dat de ogen snel heen en weer gaan (horizontaal).
Scheve kop (bij Lea minimaal)
Omvallen en kleine rondjes lopen (cirkelen)
misselijkheid
Erge onrust
https://dierenziekenhuizen.nl/honden/or ... j-de-hond/
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door