Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3397614
Zo met Lea naar de DA. Ze sprong van de bank af en geen idee wat of hoe maar ze zakte door d'r pootjes, alsof siepie bovenop haar sprong. Super zielig.
Ik heb d'r vast gepakt en ben rustig met haar gaan zitten en ze keek zoekend en geschrokken rond.
Alsof ze ze zag vliegen. Eerst dacht ik dat ze een herseninfarct had of een epileptisch insult. Ze liep daarna gewoon naar de badkamer en wilde eten. Alsof er niks was gebeurd.
Daarna wilde ze de badkamer uit en was aan het mauwen. Al zwalkend liep ze richting de bank. Ze sprong net wel gewoon op een bankje en ligt nu rustig.

Ik moet zo naar de DA en maak me onwijs zorgen. :'(
Gebruikersavatar
Door sam28
#3397637
Anne-Marie was er, dat vond ik fijn. Ze heeft Lea helemaal nagekeken en kon niks vinden. Oren zagen schoon, buik soepel, gebit goed. We hebben haar laten lopen en ze heeft een dronken gang. Ze zwalkt. Hier in huis meer dan daar. Ze is alert, krijst omdat ze het niet eens is met haar dronkenschap en is ook nieuwsgierig. We gooiden een snoepje naar dr toe en dan gaat ze wel kijken of ze dat kan eten. Uiteraard was het een vies snoepje. ;)

Het is of een klein infarctje geweest maar alles pleit meer voor iets in het evenwichtsorgaan en daar is niks tegen te doen. Iets van een geriatrisch vestibulair syndroom, hoewel je dat weinig bij katten ziet. Ze is toch bijna 18, het kan.
Een vriend gaat vannacht bij haar kijken, ik moet natuurlijk aankomende nacht precies weg en dat kan ik echt niet afzeggen.
Het is afwachten nu.... :'(
Door Too
#3397641
Ach toch ... de troela heeft een mening ;D
Ze hoefde niet zo nodig mee naar de dokter dat blijkt wel, hopelijk trekt t snel bij.
Wel fijn dat ze er zelf niet zoveel last van lijkt te hebben
Gebruikersavatar
Door sam28
#3397647
Dankjewel. Ze had honger maar at alleen als ik het vleesje uit dr bakje haalde en voor dr neer legde. Prima.
Ze ligt nu te suffen om zo in slaap te vallen.

Zou het kunnen dat ze duizeliger wordt doordat ik drukke patronen op de vloer heb? Een kleed met een print en een zeil met blokjes. Ik heb het idee dat ze daar ook meer van omvalt?
Door Anne in Zweden
#3397673
sam28 schreef: ma 16 mar 2020, 22:04 Ze is eindelijk in slaap gevallen..... :(
Gelukkig, want ik moet zo weg
Getsie, wat een schrik. Hopelijk was het een soort GVS en is ze morgen weer minder wiebelig.

Jij sterkte en vooral veel succes bij de nachtronde!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door