Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3452739
Dank! De kleur zijn we inderdaad ook heel erg blij mee. Natuurlijk moeten er nog dingen zoals de gordijnen op worden aangepast, dat komt nog. En muren moeten nog gedaan, maar dat komt volgend jaar. Nu ook even aan mijn lichaam denken. De hal wil ik dit jaar nog wel geschilderd hebben (doe ik zelf) maar dan verder even niets.

Maar Pop, waarom niet?
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3452748
pearlsofpassion schreef:Kinderen.. :biggrin2:
En katten geven nogal eens over, stel dat ze zo'n kleed net ideaal vinden. ::)

Een kleintje wil ik wel graag voor de bank..
Ah zo. Ja, snap het. Overgeven kan hier natuurlijk ook gebeuren, maar dan maken we het goed schoon.
Een kleinere is ook heel fijn hoor, lekker warme voetjes.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3453166
We hadden vannacht (nou ja gisteravond, maar ik ga tegenwoordig zo vroeg op bed ;D ) de straat vol brandweer. Met sirenes. Stond een huis schuin tegenover ons vol rook. Gelukkig niets ergers en er was ook niemand thuis, dus geen gewonden.

Ik was klaarwakker van de sirenes. Nina sliep gewoon door. Knap kind.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3453318
Ronald schreef: vr 25 nov 2022, 08:28 Ook mijn jongste zoon is nu 30... Ik word officleel een ouwe vent :biggrin2:
Gefeliciteerd! En met zo’n mooi stel kinderen lijkt het me heerlijk hun ouwe vent te zijn!
Door smulpaap
#3453327
Ik heb iets aan mijn dag :biggrin2:
Meneer Dogmeat was er om half 7 al . Stond ingepland om 9 uur
Hij was om 0.0.2.00 uur al gaan rijden richting het Noorden
Dus . Heb hem maar een bakkie troost gegeven :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3453375
Ronald schreef:Ook mijn jongste zoon is nu 30... Ik word officleel een ouwe vent :biggrin2:
Gefeliciteerd!!
En er is niets mis met een oude vent hoor Ronald, het wordt pas erg als je je ernaar gaat gedragen. AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Door pike
#3453381
smulpaap schreef: vr 25 nov 2022, 23:19 Kunnen we elkaar een handje geven , zei het oude wijf :biggrin2:
Gefeliciteerd !
Blijft mij toch nog iets bespaard in het leven; ik heb nl. geen kinderen :biggrin2:
Door Siberienne
#3453386
pike schreef: vr 25 nov 2022, 23:33 Blijft mij toch nog iets bespaard in het leven; ik heb nl. geen kinderen :biggrin2:
Kunnen wij elkaar een hand geven :biggrin2:


Het wordt een binnenweekend - na een paar fijne dagen met sneeuw, regen en dooi 🤬 vieze prut buiten. Eens bedenken wat we binnen kunnen doen behalve schoonmaken dan. Wat ook nodig moet ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door