Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3437870
Iemand die Carlos Marin van Il Divo kent?

Hij is vorige maand op 53 jarige leeftijd overleden aan Corona.
En ik ben eigenlijk al 2 weken stilletjes in mezelf aan het huilen.
Il Divo live zien was iets wat heel hoog op m'n bucket list stond. Ik heb de kans laten schieten toen ik hoogzwanger was van Maxime. Ik vond dat (en nog steeds hoor) niet kunnen, zo'n lawaai, voor de baby.

Ik weet dat het voor velen van jullie absoluut jullie muziekstijl niet is, maar om dit vb mee te maken.... Dat was voor mij alleszins een droom geweest die werkelijkheid werd.

Gebruikersavatar
Door sam28
#3437873
Wie van de mannen is het? Geen van allen denk ik aah, die kan 53 zijn.
Wat vreselijk dat hij is gestorven. De artiesten die ik graag nog weer eens zou willen zien hebben zich verhangen na het concert waar ik bij was. :biggrin2: (vrij letterlijk.)
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3437886
Ik heb een aantal jaren geleden gekeken voor een kaartje voor een concert van hen…. Maar ik vond het een beetje te duur :-[ …. Maar je moet er van houden, deze muziek… Af en toe wil ik nog wel eens een uurtje luisteren….
Door Lizzy
#3437922
pearlsofpassion schreef: vr 07 jan 2022, 19:22 Iemand die Carlos Marin van Il Divo kent?

Hij is vorige maand op 53 jarige leeftijd overleden aan Corona.
En ik ben eigenlijk al 2 weken stilletjes in mezelf aan het huilen.
Il Divo live zien was iets wat heel hoog op m'n bucket list stond. Ik heb de kans laten schieten toen ik hoogzwanger was van Maxime. Ik vond dat (en nog steeds hoor) niet kunnen, zo'n lawaai, voor de baby.

Ik weet dat het voor velen van jullie absoluut jullie muziekstijl niet is, maar om dit vb mee te maken.... Dat was voor mij alleszins een droom geweest die werkelijkheid werd.

Ja.... Ik ben er echt ziek van.... Ik had dit jaar ook naar een concert willen gaan en heb gewoon geen zin meer :-\ :'(
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3437930
Ja, als eerbetoon.. Enkel in Amerika dacht ik. Met een tijdelijke bariton die voor hem invalt.
Maar ik kan me moeilijk voorstellen dat ze hem zomaar vervangen... Een stem als die van hem vervang je zomaar niet. En de persoon al helemaal niet. :(
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3438801
Aan een gin-tonic kan ik je niet helpen, maar er is altijd wel ruimte voor bitterballen :biggrin2:
Screenshot_20220126-121752_Samsung Internet~2.jpg
Screenshot_20220126-121752_Samsung Internet~2.jpg (226.79 KiB) 1181 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Martine M
#3438802
Kim_S schreef: wo 26 jan 2022, 12:20 Aan een gin-tonic kan ik je niet helpen, maar er is altijd wel ruimte voor bitterballen :biggrin2:
Screenshot_20220126-121752_Samsung Internet~2.jpg
Lekker dank u wel. ;D
Door Mandarijn
#3438822
Kim_S schreef:Aan een gin-tonic kan ik je niet helpen, maar er is altijd wel ruimte voor bitterballen :biggrin2:
Screenshot_20220126-121752_Samsung Internet~2.jpg
Yesss bitterballen!!!!!
Lekker
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door