Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3451682
Nog 1 dag werken en dan lekker 4 dagen vrij. Tijd om even bij te tanken na alle gedonder sinds het thuiskomen van de vakantie in september :) hopelijk is met het verhelpen vanmorgen van de verstopping in de gootsteen door een prof gedonder voorbij ;)
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3451695
dinky89 schreef:Nog 1 dag werken en dan lekker 4 dagen vrij. Tijd om even bij te tanken na alle gedonder sinds het thuiskomen van de vakantie in september :) hopelijk is met het verhelpen vanmorgen van de verstopping in de gootsteen door een prof gedonder voorbij ;)
Hoop dat het voorbij is en dan even goed van je vrije dagen genieten. Afbeelding
Door Raaf
#3451982
Ik post niet veel, maar deze kon ik niet laten...sorry...
:D

#HappyHalloween
Bijlagen
Screenshot_20221030-124837_Facebook.jpg
Screenshot_20221030-124837_Facebook.jpg (742.6 KiB) 602 keer bekeken
Door rosmin
#3452561
Ik had bij vraag en aanbod barf artikelen aangeboden omdat Roxy niet alles meer eet, maar niemand reageert, ik vroeg me af wordt er nog wel gebarft? Of geeft iedereen KVV?
Door Too
#3452612
Zondag, 10uur, gehorig flat en een luidruchtige vleesmolen zijn vast geen goede combinatie

Nog langer wachten kost veel geld ;D de score tot dusver : matrassen en lattenbodems, een heel blije sportlegging en een powerbank ::)
Her en der ligt er nog wat in mandjes .. ;D ;D
Door Siberienne
#3452615
Ultiem geïntergreerd: vanmorgen kwamen we langs een ‘bålplass’ (kampvuur) van de lokale ski vereniging. Koffie van het kampvuur, broodje erbij en gekletst met de mensen die het organiseerden. Dat waren 3 gepensioneerde mannen. We waren een beetje bang dat we er voor spek en bonen bij zouden zitten, maar we werden echt bij het gesprek betrokken :) :) . Was leuk! Volgende week moesten we weer komen, dan op een andere plek. :)
Door - pien -
#3452674
Siberienne schreef: zo 13 nov 2022, 12:51 Ultiem geïntergreerd: vanmorgen kwamen we langs een ‘bålplass’ (kampvuur) van de lokale ski vereniging. Koffie van het kampvuur, broodje erbij en gekletst met de mensen die het organiseerden. Dat waren 3 gepensioneerde mannen. We waren een beetje bang dat we er voor spek en bonen bij zouden zitten, maar we werden echt bij het gesprek betrokken :) :) . Was leuk! Volgende week moesten we weer komen, dan op een andere plek. :)
Wat leuk en gezellig!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3452696
Vorige week de vloer doorgelegd in de woonkamer, vandaag is het grote kleed wat we besteld hadden binnen gekomen dus die hebben we zojuist neergelegd. Lekker warm bij de zithoek en ook waar de honden veel samen stoeien ligt nu kleed. Let vooral niet op de rommel want we zijn voorlopig nog wel bezig. Maar er is toch een heel veel al gebeurd dit jaar. Kunststof kozijnen en voordeur, veranda is dicht, nieuwe keuken, keuken gestuct en nieuwe vloer in keuken, hal en woonkamer. En tot slot is de riolering vervangen en is het grootste deel van de schutting vernieuwd.
Er zou ook airco komen, maar dat hebben we afgeblazen omdat ik totaal geen goed gevoel meer had bij het bedrijf door wat gebeurtenissen. Gelukkig loopt ons energiecontract nog tot augustus 2023.
Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door