Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3424268
koekje schreef:Ik zeg geregeld tegen meneer, als hij weer eens loopt te mekkeren over te ver afgekoelde koffie: "Dan zet je het toch even in de magnetron!"
:biggrin2:
Nog zo’n barbaar >:( :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3424299
Bij ons thuis was dat een dagelijkse gewoonte... ::)
M'n ma was koffieverslaafd en dronk een hele dag door. Zette telkens een volle pot voor zichzelf en warmde steeds tas per tas weer op. Ook de koffie van de dag ervoor.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3424327
Vroegâh, toen bier nog in houten kratjes zat en je dus moest drinken om 's winters de kachel aan te houden ::) werkte ik op een tuindersbedrijf. En daar werd 's morgens de koffieketel aangeslingerd. Pak koffie erin, liter of wat water en dan de hele dag op een gasbrander. 's Middags kon het restant verkocht worden als asfalt. ;D
Door src_esther
#3424339
Ronald schreef: wo 14 apr 2021, 21:00 Vroegâh, toen bier nog in houten kratjes zat en je dus moest drinken om 's winters de kachel aan te houden ::) werkte ik op een tuindersbedrijf. En daar werd 's morgens de koffieketel aangeslingerd. Pak koffie erin, liter of wat water en dan de hele dag op een gasbrander. 's Middags kon het restant verkocht worden als asfalt. ;D
Je sfeerschets en beschrijving van de bereidingswijze van kookkoffie zijn prachtig.
Gebruikersavatar
Door pike
#3424356
Ronald schreef: wo 14 apr 2021, 21:00 Vroegâh, toen bier nog in houten kratjes zat en je dus moest drinken om 's winters de kachel aan te houden ::) werkte ik op een tuindersbedrijf. En daar werd 's morgens de koffieketel aangeslingerd. Pak koffie erin, liter of wat water en dan de hele dag op een gasbrander. 's Middags kon het restant verkocht worden als asfalt. ;D
Heb er helemaal beeld bij :biggrin2:
Door Siberienne
#3424399
Ronald schreef: di 13 apr 2021, 16:42 In Parijs is dit wel eens gebeurd... "Wat wil je bij je ontbijt drinken?" Mijn reactie: "Ach... trek maar wat roods open"... ;D

Nu moet ik er wel bij zeggen dat het niet een ontbijt om 07:00 uur was of zo. Het was al redelijk wat later op de dag.
2BDAECEE-7564-4331-8F7E-EB0E2D2B1FD8.jpeg
2BDAECEE-7564-4331-8F7E-EB0E2D2B1FD8.jpeg (71.34 KiB) 1038 keer bekeken
Medisch goedgekeurd
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3424402
Siberienne schreef: do 15 apr 2021, 19:02 2BDAECEE-7564-4331-8F7E-EB0E2D2B1FD8.jpeg

Medisch goedgekeurd
Laat maar komen dan! Drank op recept :cool:
Alleen dat roken niet (meer). Ben nu iets meer dan een half jaar geleden gestopt.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3424533
Vanmiddag maar eens kijken in Leeuwarden hoe het bij mijn opa is. Eens horen of hij zich als brave oude man heeft gedragen gisteren of dat hij als Cambuur supporter naar het stadion was :biggrin2:
Door hannabelgje
#3424570
Vandaag een eerste date. We gaan gezellig wandelen. Is best een uitdaging daten in corona tijd. En natuurlijk heb ik sinds gisteren een ontsteking in mijn enkel. Altijd lekker.
Ik ben benieuwd en ook een beetje zenuwachtig.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Eef+Stippels
#3424576
hannabelgje schreef: zo 18 apr 2021, 14:08 Vandaag een eerste date. We gaan gezellig wandelen. Is best een uitdaging daten in corona tijd. En natuurlijk heb ik sinds gisteren een ontsteking in mijn enkel. Altijd lekker.
Ik ben benieuwd en ook een beetje zenuwachtig.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Ooohh spannend! :D
Hopelijk is het beregezellig!
Beterschap voor je enkel.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door