Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3422774
smulpaap schreef: ma 29 mar 2021, 22:39 Echt he :-X wat een wereld !
Ik heb mij ingeschreven bij de Orde der Barmhartige Innemers. Bijeenkomsten elke woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdagavond, tussen 20:00 en 00:00 uur.

De kroegbaas gaat voor in gebed, waarna de bitterballen worden aangedragen. Hierna is er de keuze uit Hemels Bier of Hellegatsvocht, al naar gelang de behoefte.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3422775
Ronald schreef: di 30 mar 2021, 17:27 Ik heb mij ingeschreven bij de Orde der Barmhartige Innemers. Bijeenkomsten elke woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdagavond, tussen 20:00 en 00:00 uur.

De kroegbaas gaat voor in gebed, waarna de bitterballen worden aangedragen. Hierna is er de keuze uit Hemels Bier of Hellegatsvocht, al naar gelang de behoefte.
;D ;D ;D

Hier vanmiddag vrij genomen en heerlijk aan het werk geweest in de tuin :) best trots op mijzelf dat ik, ondanks de spierpijn van het sporten gisteren, vanmiddag het gras met de verticuteerhark heb bewerkt :cool: nu heeft vriendje lekker kippenpootjes op de BBQ gegooid die we straks met sla en aardappeltjes opeten :cool:
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3422790
sam28 schreef: di 30 mar 2021, 19:20 Waar is die kerk van jou Ronald! En hebben jullie nog zieltjes nodig? :biggrin2:
Dit is de enige kerk waar ik naar binnen kan lopen zonder onmiddellijk vlam te vatten! Zou ook levensgevaarlijk zijn met al die drank ::) :cool:

Waar anders dan in het altijd zonnige Leeuwarden? ;D
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3422806
Pfff, wat een dag....
Ik had voor 2 hondjes een afspraak bij Tannetje staan, maar ik kwam erachter dat er bij Jacy maart 2022 stond, dus ik had gebeld dat ik met 1 hond zou komen... Gezien de thuissituatie en het feit dat ik een baby mee moest nemen wel een opluchting.
Voor Jacy ook fijn, even rust. Vriendje was boven aan het werk, dus de achterdeur kon open blijven..

Met Snow en baby naar Tannetje voor titer (die was goed) en ik rijd weg en krijg telefoon: Jacy heeft paaseitjes gegeten...
Dus vriendje dierenarts gebeld, ik naar huis, Snow eruit, ondertussen kwamen mijn ouders, dus kind kon ook uit de auto, Jacy erin door naar volgende dierenarts... Spuitje gehad, naar huis gelopen want anders zou mijn auto vies worden.... En dat klopte, dankjewel dierenarts voor het advies..

Pfff, wat een dag... Nu relaxen met alcoholvrij wijntje, voetbal en breiwerkje :)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Door src_esther
#3422815
Ronald schreef: di 30 mar 2021, 21:02 Dit is de enige kerk waar ik naar binnen kan lopen zonder onmiddellijk vlam te vatten! Zou ook levensgevaarlijk zijn met al die drank ::) :cool:

Waar anders dan in het altijd zonnige Leeuwarden? ;D
En ik maar denken dat de Kerk van Satan in Amsterdam zit of heeft Leeuwarden een dependance?
Door Mandarijn
#3422847
20210331_104458.jpg
20210331_104458.jpg (4.83 MiB) 1048 keer bekeken
broeken zijn niet meer veilig!!!
20210331_105427.jpg
20210331_105427.jpg (5.03 MiB) 1048 keer bekeken
op alles moet geknabbeld worden door de kleintjes
Laatst gewijzigd door Mandarijn op wo 31 mar 2021, 14:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door smulpaap
#3422855
Ronald schreef: di 30 mar 2021, 21:02 Dit is de enige kerk waar ik naar binnen kan lopen zonder onmiddellijk vlam te vatten! Zou ook levensgevaarlijk zijn met al die drank ::) :cool:

Waar anders dan in het altijd zonnige Leeuwarden? ;D
Hmm dat lijkt me een gezellige kerk :biggrin2:
Door smulpaap
#3422857
Fenixjuh schreef: di 30 mar 2021, 22:33 Pfff, wat een dag....
Ik had voor 2 hondjes een afspraak bij Tannetje staan, maar ik kwam erachter dat er bij Jacy maart 2022 stond, dus ik had gebeld dat ik met 1 hond zou komen... Gezien de thuissituatie en het feit dat ik een baby mee moest nemen wel een opluchting.
Voor Jacy ook fijn, even rust. Vriendje was boven aan het werk, dus de achterdeur kon open blijven..

Met Snow en baby naar Tannetje voor titer (die was goed) en ik rijd weg en krijg telefoon: Jacy heeft paaseitjes gegeten...
Dus vriendje dierenarts gebeld, ik naar huis, Snow eruit, ondertussen kwamen mijn ouders, dus kind kon ook uit de auto, Jacy erin door naar volgende dierenarts... Spuitje gehad, naar huis gelopen want anders zou mijn auto vies worden.... En dat klopte, dankjewel dierenarts voor het advies..

Pfff, wat een dag... Nu relaxen met alcoholvrij wijntje, voetbal en breiwerkje :)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Oh , chips :o hoe,gaat het er nu mee
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3422958
smulpaap schreef: wo 31 mar 2021, 13:12 Oh , chips :o hoe,gaat het er nu mee
Ik had 's middags nog gebeld met de dierenarts, hij had honger :D
Jacy heeft anderhalf uur in de bench knock-out gelegen, daarna nog een uurtje in de auto terwijl ik met baby in de garage bezig was (auto voor garage, achterklep open, niets zieligs, kind heeft gelijk geleerd hoe je olie moet controleren/bijvullen als vrouw zijnde ;) ) en daarna was hij weer happy ::)

We hadden dankzij Snow geleerd beter opruimen, maar dat Jacy ooit zoiets zou doen, hadden we nooit verwacht.... Weer iets geleerd ::) >:(
Door smulpaap
#3422962
Fenixjuh schreef: do 01 apr 2021, 09:56 Ik had 's middags nog gebeld met de dierenarts, hij had honger :D
Jacy heeft anderhalf uur in de bench knock-out gelegen, daarna nog een uurtje in de auto terwijl ik met baby in de garage bezig was (auto voor garage, achterklep open, niets zieligs, kind heeft gelijk geleerd hoe je olie moet controleren/bijvullen als vrouw zijnde ;) ) en daarna was hij weer happy ::)

We hadden dankzij Snow geleerd beter opruimen, maar dat Jacy ooit zoiets zou doen, hadden we nooit verwacht.... Weer iets geleerd ::) >:(
Oh gelukkig. En ja , ze kunnen je zomaar verrassen .
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3423011
koekje schreef: vr 26 mar 2021, 22:15 Leuk Annemarie! Maar jij bent toch bieb-juf? Wat doe je nu erbij dan? Bieb is toch dicht?
Ja, ik ben bieb-miep. :biggrin2:
We zijn open voor het afhalen van reserveringen en het innemen van teruggebrachte boeken. Dat kan in de hal, klanten mogen niet naar binnen.
Ik ga er een stukje applicatiebeheer bij doen. Lekker nerdy. :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door