Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3430702
Ik heb vandaag afscheid genomen van de hond van onze buren. Een erg lieve Herder
Morgen komt de da om haar in te laten slapen , ze is 12,5 jaar. Doof en slecht ziend, en na onderzoek is nu oom gebleken dat ze kanker heeft met metastasen in longen en hart. Ze willen niet langer wachten , bang dat ze,onverwachts benauwd gaat worden bv . Blijft moeilijk, ik hield het niet droog :'(
Gebruikersavatar
Door sam28
#3430716
Logisch toch, smulpaap! :bigarmhug:


Ik had gister date 3. Ze kwam eten en dat was erg leuk! Het gesprek liep zo dat we het kregen over jeugd en ellende. Dus dat hebben we ook gehad. De grootste lijnen weten we over elkaar.
En we willen elkaar nog een keer zien :D Normaal ga ik vroeg slapen, ik lag er nu pas in om 00.30 vannacht en ben gesloopt nu. ;D Een brakke laatste vakantiedag.
Door hannabelgje
#3430862
Vandaag wezen shoppen met nichtje van 4 en van 19. Die van 4 heeft verjaardagscadeautjes uitgekozen (bijna 5 dus), we hebben milkshakes gedronken en ik heb een winkelwagen race gedaan met die van 4 in de kar. Nu ben ik weer de coole tante

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3430875
hannabelgje schreef: za 07 aug 2021, 14:09 Vandaag wezen shoppen met nichtje van 4 en van 19. Die van 4 heeft verjaardagscadeautjes uitgekozen (bijna 5 dus), we hebben milkshakes gedronken en ik heb een winkelwagen race gedaan met die van 4 in de kar. Nu ben ik weer de coole tante Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
En die van 19 gaat nooit meer mee? ::)
Door hannabelgje
#3430876
Ronald schreef: En die van 19 gaat nooit meer mee? ::)
Lol jawel hoor. Das mijn bestie, die gaat overal mee naar toe. Die vond het ook heel gezellig. En de jongste was helemaal in haar nopjes dat ze net ons mee is geweest.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door smulpaap
#3431566
Vanmiddag met Thara aan de wandel
Deels langs een drukke weg
Op de stoep tumult , en toen zag ik waarom
Een vrouw had een katje in het gras gelegd en stond de dierenambulance te bellen
Katje was aangereden , en tijdens het voorbij gaan stond ik een moment stil
Het arme ding blies net zn laatste adem uit :'( ben er beroerd van . Ik snap ook niet waarom men zo'n beestje daar buiten laat lopen . Zo'n drukke weg
Gebruikersavatar
Door sam28
#3431587
Gister een leven gered. En dat in mijn vakantie ;D ;D

Ik reed de afrit af van de rondweg hier bij Utrecht. Reed er ineens een man me tegemoet :o :o
Eerst moest mijn hoofd zich even aanpassen aan het beeld dat niet klopte en toen ben ik heel hard gaan toeteren en gebaren. We stonden met 3 auto's voor het stoplicht, ik geloof niet dat die andere 2 iets deden. Heel bizar.
Er was een afslagmogelijkheid gelukkig en daar maakte hij gebruik van, gelukkig kwam er niemand de afrit op gesjeesd op dat moment.
Gevalletje spookrijder???? Ik zie er wel 3! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3431596
sam28 schreef: ma 23 aug 2021, 09:23 Gister een leven gered. En dat in mijn vakantie ;D ;D
Wow.... Lijkt me vreselijk eng om een spookrijder tegemoet te komen. Gelukkig was dit een oprit/afrit situatie en was de snelheid hopelijk niet al te hoog.

Goed gedaan! ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door