Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3456574
Op zich is het nog wel een beste jaap omdat ook de baarmoeder weg is gehaald:

Afbeelding

Maar het is mooi onderhuids gehecht waardoor er geen hechtingen zichtbaar zijn en ze dus ook geen rompertje of kap nodig heeft ;)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3456583
hannabelgje schreef: di 07 feb 2023, 11:40 Oei zag de baarmoeder er niet goed uit dan? Die laten ze normaal toch zitten.
Klopt, onder normale omstandigheden laten ze die zitten. De reden dat de baarmoeder weg is gehaald is omdat Jop vorige week woensdag meerdere malen bovenop Iza heeft gezeten zoals bij een dekking en Iza dat ook gewoon toe liet. Na woensdag was dat ook weer voorbij. Of er dan sprake is van schijndekking of dat Jop daadwerkelijk al geslachtsrijp was en Iza mogelijk heeft bevrucht is uit voorzorg ook de baarmoeder weg gehaald ;)
Gebruikersavatar
Door sam28
#3456588
Fijn dat het goed gaat Dinky!!
DSC_1956.JPG
DSC_1956.JPG (2.52 MiB) 449 keer bekeken
DSC_1961.JPG
DSC_1961.JPG (2.2 MiB) 449 keer bekeken
DSC_1965.JPG
DSC_1965.JPG (1.1 MiB) 449 keer bekeken

Hier een begin gemaakt met een soort renbaan voor de katten. Vooral Cato vindt het leuk. Siepie vindt het vooral spannend ;D Dat Plankje Is Te Klein!!!! ;D
Door Too
#3456589
Sam

Je doet aan catification!
Dat klinkt wel als iets waar Cato heel blij van wordt .. een 3d doolhof

Voor Siep is de afstand misschien net wat te groot voor een eerste keer, bovendien zit dat bijdehandje daar ;D
Gebruikersavatar
Door sam28
#3456591
Catification ;D
Ik moet Cato ook wel iets aanbieden. Die is met haar jonge lijf en wilde geest van 80vierkante meter, terug gegaan naar 30-35. :biggrin2:

Cato vond m ook spannend maar die doet alles voor een koekje. Siepie had ik erboven op gezet, durfde zich amper om te draaien en heeft mij vervolgens gebruikt als afstapje. ;D Ik zit onder de krassen in mijn hals nu ::)

Het gaat uiteindelijk nog hoger en nog een stuk op zij. Die blauw grijze kast waar nu nog ingepakte kunst en een lamp op ligt (onderste foto) gaat een stuk richting de plankjes en wil ik een mandje op leggen. Op het stuk opzij komen 2 hangmatjes. Fingers crossed dat de dames ze gaan gebruiken.
Door Too
#3456593
Catification is een term van Jackson Galaxy, ik ben niet zo creatief hoor.

Hij bedoelt daarmee precies wat jij nu doet : in de hoogte denken, de beschikbare ruimte optimaliseren voor alle huisgenoten
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3456594
dinky89 schreef: di 07 feb 2023, 11:44 Klopt, onder normale omstandigheden laten ze die zitten. De reden dat de baarmoeder weg is gehaald is omdat Jop vorige week woensdag meerdere malen bovenop Iza heeft gezeten zoals bij een dekking en Iza dat ook gewoon toe liet. Na woensdag was dat ook weer voorbij. Of er dan sprake is van schijndekking of dat Jop daadwerkelijk al geslachtsrijp was en Iza mogelijk heeft bevrucht is uit voorzorg ook de baarmoeder weg gehaald ;)
Nou, ik begrijp dat je op safe wil spelen, maar volgens mij is dat hoogstwaarschijnlijk een dominantiespel geweest.. Dat heeft Luis hier ook een paar maanden op Cuzco gedaan. Beide heren waren toen al meer dan een jaar steriel. :biggrin2: Het kwam plots, stopte even plots en heeft zich nooit meer herhaald.

Moest hij echt dekken (en in die mate dat ze er een ovulatie van zou krijgen),zou je haar echt wel horen roepen want dat doet behoorlijk pijn bij de poes. Los van het feit dat ze dan ook al stil krols had moeten zijn. Tis wel de tijd van het jaar...
Maar goed, je bent dus zeker zeker nu.. :P :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3456595
sam28 schreef: di 07 feb 2023, 18:23 Fijn dat het goed gaat Dinky!!

DSC_1956.JPG

DSC_1961.JPG

DSC_1965.JPG


Hier een begin gemaakt met een soort renbaan voor de katten. Vooral Cato vindt het leuk. Siepie vindt het vooral spannend ;D Dat Plankje Is Te Klein!!!! ;D
Wauw, wat moedig van Siep! :o
Hier zouden ze dat echt niet meer doen op hun leeftijd. Of er moeten brokken op liggen. Dan Luis wel. :biggrin2:

Leuk ook!
Dat wil ik later ook doen.
Ze hebben al 2 hangmatjes zo, maar gunnen ze geen blik waardig. ::)
Katten he. :cool:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3456597
Dat lage plankje is voor Siep geen probleem, dat hoge plankje is VER springen ;D ;D ;D Misschien dat ze dat uiteindelijk wel doet maar ik ga er gewoon een extra trede tussen maken, die kan altijd nog weer weg.
En ik heb inderdaad bedacht dat die hoge hangmatjes leuk zijn en ze er beide in gaan liggen slapen. ;D
Gebruikersavatar
Door sam28
#3456604
DSC_1969.JPG
DSC_1969.JPG (1.13 MiB) 310 keer bekeken
Cato vindt de hoogte fantastisch en heeft als klacht dat het plankje niet groot genoeg is om echt te slapen. ;D Ik zat te wachten tot ze in slaap zou vallen en om zou vallen ;D

Komend weekend de catification af maken. Dan kan ze ook in de hoogte slapen
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3456609
Er bestaan ook zo'n prachtige ronde mandjes om tegen de muur te hangen. Die zou ik ook graag hebben. Niet te hoog dan, of toch vlot bereikbaar.
Maar ze moeten ook goed afwasbaar zijn, want elk mandje wordt wel eens door Luis ingewijd (plassen) en tegen de muur is nog aantrekkelijker... :-\
Maar dat lijkt me ook zo gezellig. Voor ons en voor hen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door