Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3426870
Er is hier vanmorgen om de hoek een pup dood gereden. Ik zag m lopen toen ik bij de grasstrook aan kwam, hij wilde op zijn pups niet terug naar binnen, woont bij de huizen tegenover het gras. Ik loop heen, en weer terug langs dat gras, en bij het teruglopen lag ie op straat, vrij plat, bloed, auto erbij. Wat mensen; de chauffeur van de auto, baasje. Heel naar, en ik kon niks doen, want ik had Joep bij.
Dus ik ben maar naar huis gelopen en toch wel van slag, want het was een naar zicht, en ik kon niks doen. Nog getwijfeld om terug te lopen, maar dat toch ook weer niet gedaan.

En ik denk te hebben gezien dat een kind hem uitliet. En dat vind ik nog zo, zo veel naarder :-X :-X :-X
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3426871
Gatver Eelke... :'(
Sneu voor het pupje en de eigenaren... Hopelijk is het gewoon een stom ongeluk en liep het kind er toevallig langs...
Ik snap dat je niet teruggegaan bent, je kan op zo' n moment niets wezenlijks bijdragen... Als je als enige/eerste bent wel, maar nu waren er al zoveel mensen dat het geen zin meer had...

Dikke knuffel voor de schrik :bigarmhug:

Sam! Mijn duimen worden moe ::) Weet je al iets?

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Door eelke
#3426872
Fenixjuh schreef: vr 28 mei 2021, 13:04 Gatver Eelke... :'(
Sneu voor het pupje en de eigenaren... Hopelijk is het gewoon een stom ongeluk en liep het kind er toevallig langs...
Ik snap dat je niet teruggegaan bent, je kan op zo' n moment niets wezenlijks bijdragen... Als je als enige/eerste bent wel, maar nu waren er al zoveel mensen dat het geen zin meer had...

Dikke knuffel voor de schrik :bigarmhug:

Sam! Mijn duimen worden moe ::) Weet je al iets?

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Nou, de pup wilde de straat niet oversteken, van het gras naar huis. En volgens mij had een kind hem aan de lijn. Die trok hem toen mee. Maar dat is maar een momentopname, natuurlijk. Ik heb er vanaf dat moment niet meer op gelet tot ik er weer terug langs liep, en hem zag liggen. Ik denk zonder riem, dus misschien iets met deur niet goed dicht en terug naar buiten gerend ofzo.

Vind het ook raar dat ik van het ongeluk niks meegekregen heb, die grasstrook is 200 meter ofzo, zij wonen in het midden, ik heb daar met Joep rondgesjokt. Je zou zeggen dat er wel iets van consternatie ontstaat. Dat overviel me ook nogal, ik sjok er gewoon weer op mijn gemak langs. Zie een hondje languit liggen. Registreer bloed. Zie mensen erg geschrokken zijn. Een auto staan. En dan pas de rekensom. Raar.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3426894
Ooh Eelke wat verschrikkelijk. Ik snap goed dat je niet terug gegaan bent, je kan zo vreselijk niks doen. En ik heb ook nog wel eens last van die hond die onder de vrachtwagen kwam bij mij en dan ook van Ziva die destijds aangereden werd.. :'(
Heel veel sterkte en praat er vooral over.
Fenixjuh schreef:Sam! Mijn duimen worden moe ::) Weet je al iets?
Ja, vandaag gezien dat nummer 1 m genomen heeft. :-[ Treurig maar te verwachten. Ik ben ook niet voor geluk geboren.
Hopelijk mogen jullie snel weer duimen :biggrin2:
Door Eef+Stippels
#3426916
Oh wat naar, Eelke :-\
:bigarmhug:

sam28 schreef: vr 28 mei 2021, 17:38 Ja, vandaag gezien dat nummer 1 m genomen heeft. :-[ Treurig maar te verwachten. Ik ben ook niet voor geluk geboren.
Hopelijk mogen jullie snel weer duimen :biggrin2:
Wat jammer! :-*
Ik hoop ook dat we gauw weer mogen duimen ;)
En dat je al het geluk dat je gemist hebt, alsnog met terugwerkende kracht mag ontvangen :)
Door eelke
#3426923
Ja, alles staat ook nog in het niet bij wat zo'n gezin moet meemaken. Ik heb goed kunnen slapen en aai Joep maar even nog wat vaker ;)

Heeeee zonde Sam! Hopelijk nu wel snel beet, en had het gewoon zo moeten zijn, ofzo. Voor dit huisje waren er ook andere leuke huisjes, maar daar kon ik door omstandigheden nog niks mee. Frustreerde toen, maar als ik nu terug kijk op 2 jaar Funda bijhouden, is dit nu wel echt het allerleukste huisje van die hele periode. Dus alsnog 'geluk' gehad. Ik hoop ook voor jou.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3426940
Zo, de auto weer gewassen nu het nog steeds bewolkt is en de zon zich heeft verstopt. Kijken hoe lang het nu duurt voordat er weer vogelpoep op zit ::) en nee, er staat geen boom in de buurt en toch altijd weer vogels die er op schijten :(

@Sam: balen dat het nog niet zo mocht zijn. Overigens hier aantal jaar terug bieding op huis gewonnen op 500 euro, trokken de verkopers ineens het huis terug. Op dat moment enorm balen want waren al 1,5 jaar bezig met bezichtigen. Uiteindelijk blij dat het niet door is gegaan want daarna veel mooier huis/locatie bemachtigd. Duim dat jij nu ook vlot nummer 1 wordt bij fijne woning :-*
Door smulpaap
#3426995
Sam , balen dat de woning niet doorgaat . Het is je zo gegund

Ik was vanmiddag weer lekker snugger ::)
Het werd warmer , dus mn oude geheel verbleekte spijkerrok uit de kast en aangetrokken . Ik had zo iets van wat gaat de rits toch moeilijk dicht , de sluiting idem
Na wat gewroet lukte het . Een paar uur later kwam ik er achter waarom het zo moeizaam ging . Rok zat binnenste buiten :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door