Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3424593
hannabelgje schreef: zo 18 apr 2021, 18:53 Het was best gezellig maar ik heb totaal geen klik met hem verder. Wel met zijn hond Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
;D :2funny:

Sorry grappig, maar wel jammer. Wel leuk dat ie een leuke hond had :biggrin2:
Door smulpaap
#3424597
hannabelgje schreef: zo 18 apr 2021, 18:53 Het was best gezellig maar ik heb totaal geen klik met hem verder. Wel met zijn hond Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Oh jee , jammer :)
Nou ja , fijn dat de hond wel leuk is :biggrin2:
Door smulpaap
#3424606
hannabelgje schreef: zo 18 apr 2021, 20:17 Een corgi natuurlijk Afbeelding
Ja was via internet. Online klikten we prima.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Oh leuk, ook een corgi
En wat een verschil kan dat dan zijn he
Online of in levende lijve
Je hoort ook weleens verhalen , mensen die zeggen ik smeer hem , weg van dat terras :biggrin2:
Dan is een wandeling nog de beste optie lijkt mij . Je zult maar op een terras zitten in zo'n situatie :o >:(
Gebruikersavatar
Door sam28
#3424621
;D ;D ;D
Das mijn criterium; kan ik het erop.
Ik ben sporadisch ook wel aan het daten en dan vind ik een leuk, lief iemand maar dan kan ik het er niet op. Best handig voor een relatie. ;D ;D
Door hannabelgje
#3424623
sam28 schreef:;D ;D ;D
Das mijn criterium; kan ik het erop.
Ik ben sporadisch ook wel aan het daten en dan vind ik een leuk, lief iemand maar dan kan ik het er niet op. Best handig voor een relatie. ;D ;D
Ja dat vind ik dus ook. Lol. Nee geen tweede date met de hond hoor.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Too
#3424628
Is ook een uitstekend selectiecriterium hoor wat ook andersom kan werken ;D
.. geen relatiespul maar een beschuitje eten daarentegen


Over tot de orde van de dag: die ene keer dat poetsdrang toeslaat blijken ze met de waterleiding bezig te zijn ::)
Jammer hoor
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3424664
dinky89 schreef: za 17 apr 2021, 12:34 Vanmiddag maar eens kijken in Leeuwarden hoe het bij mijn opa is. Eens horen of hij zich als brave oude man heeft gedragen gisteren of dat hij als Cambuur supporter naar het stadion was :biggrin2:
Het was een mooi feestje vrijdagavond. Vuurwerk alsof het oud- en nieuw was, heel veel volk op straat en overal "it Woanskip"!
Door Lizzy
#3424982
hannabelgje schreef: zo 18 apr 2021, 18:53 Het was best gezellig maar ik heb totaal geen klik met hem verder. Wel met zijn hond Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
M'n slok wijn zat tegen mijn beeldscherm :2funny: :2funny:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door