Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3457028
Na een fout in mijn aanslag gemeentelijke belastingen heb ik vandaag via het digitale loket de gemeente uitgemaakt voor knoeiers ;D
Vorig jaar was het voor allebei meerpersoons, dat heb ik rechtgezet (er was iemand uitgeschreven, dan zou het aangepast moeten worden, was ook gebeurd, maar daarna was het toch weer op meerpersoons gezet ::) ).
Voor de afvalstoffenheffing ben ik dit jaar een eenpersoonshuishouden, maar voor de rioolheffing ben ik opeens weer een meerpersoons huishouden. Knap.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3457031
pearlsofpassion schreef: ma 20 feb 2023, 11:52 Ach echt?
En dat voor kittens... :o :-\

Geen friemeltje kipfilet ook niet?
Ook niet heel lichtjes gebakken?
Ja, dat voor kittens.....
Ik ben ook van katten gewend dat ze natvoer lekker vinden en dat ze enthousiast beginnen te miauwen wanneer je ze natvoer geeft. Deze twee die geven er helemaal niets om. Het is dat ze honger hebben omdat ze dan al een paar uur geen beschikking meer over eten hebben gehad (bakje brokjes is in korte tijd wel leeg) dat ze een half bakje leeg eten maar enthousiast zijn ze zeker niet :( Iza heeft gisteren nog net een paar hapjes gehad van de kvv maar dat kwam er vervolgens ook nog eens weer uit :-\ Baal er wel echt van dat ik blijkbaar exemplaren heb die alleen enthousiast worden van brokken >:(

@Pien: Bijzonder inderdaad dat je voor het afval wel alleen bent maar voor het riool ineens niet ::)
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3457443
Dit weekend het laatste kind de deur uit. Nu mag ik beginnen aan het lege-nest-syndroom (zo heet dat toch?).

Gelukkig waaien ze nog steeds zo nu en dan naar binnen :)
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3457449
Fijn dat de kids zo mooi zelfstandig zijn en nog regelmatig langs waaien. Maar toch succes met het lege nest syndroom en de stilte af en toe. Een knuffel voor jou.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3457707
Nou het gaat er van komen. Ik ga voor het eerst staken. Morgen workshop staken voor beginners. In de baas zijn tijd. Ben benieuwd wanneer er data komen en hoe wat waar.
Door Siberienne
#3457716
Klinkt zo tegenstrijdig een workshop staken ;D ;D

Hier een hele dag sneeuw, nadat de sneeuw schuiver is geweest, is de bult naast de garage nu hoger dan de auto. Gaat nog door tot vanavond een uur of acht. Wij hoeven niet naar de fitness …..
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3457720
Wij hadden vrijdagavond ook zodanig sneeuw dat zelfs de snelweg niet schoon was. Dat ben ik in Nederland niet gewend en zeker niet zo in maart. Vandaag was het dan weer 14 graden (met enorme woei) en hoorde dat het zuiden al 18 graden had. Maar niet zo extreem als Mallorca, daar hadden ze twee weken terug ineens sneeuw en is het nu al 30 graden :o
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3457722
Siberienne schreef: ma 13 mar 2023, 17:40 Klinkt zo tegenstrijdig een workshop staken ;D ;D

Hier een hele dag sneeuw, nadat de sneeuw schuiver is geweest, is de bult naast de garage nu hoger dan de auto. Gaat nog door tot vanavond een uur of acht. Wij hoeven niet naar de fitness …..
Haha ja dat is wel gek ja! En dan ga ik nog spijbelen ook, want de kno arts staakt komende donderdag en dus is onze afspraak opeens verzet naar morgen. Precies als ik die workshop heb. Mijn leidinggevende kon er wel om lachen en vond het prima.

Sneeuwschuiven is flinke fitness ja! Hier waait het zo hard. Net ommetje met Nina in de draagzak en ik durfde niet door het park. De bomen gingen zo heen en weer!
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3457750
Kaela schreef: ma 13 mar 2023, 19:33 Net ommetje met Nina in de draagzak en ik durfde niet door het park. De bomen gingen zo heen en weer!
De bomen staan er nog. Gelukkig zijn de meeste nog steeds zonder blad. Dat scheelt.
Door Siberienne
#3457754
dinky89 schreef: ma 13 mar 2023, 18:49 Wij hadden vrijdagavond ook zodanig sneeuw dat zelfs de snelweg niet schoon was. Dat ben ik in Nederland niet gewend en zeker niet zo in maart. Vandaag was het dan weer 14 graden (met enorme woei) en hoorde dat het zuiden al 18 graden had. Maar niet zo extreem als Mallorca, daar hadden ze twee weken terug ineens sneeuw en is het nu al 30 graden :o
Het was hier gisteren totale verkeerschaos in en rond Oslo, ook de busdienst ging stop en vluchten gecancelled. Gelukkig reed de metro en de trein wel en kon meneer ook thuiskomen. En was ik weer heeeeel blij met de 4WD, verschillende auto’s liepen vast op het hellinkje van het parkeerterrein van het ziekenhuis. Zeker het laatste stukje naar ons huis is steil en onoverzichtelijk. Ik heb dit jaar echt grenzen verlegd in ‘waar durf ik nog overheen te rijden’….
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3457796
Weet eigenlijk niet waar ik dit moet plaatsen, maar moet het ff kwijt… Mijn contract loopt 21 april af… Vorige week een beoordelingsgesprek gehad…. Zat al te twijfelen of ik er ook echt wil blijven….. Ondertussen via via weer een paar uurtjes bij een bedrijfscatering gedraaid… Helaas hadden ze iemand anders eigenlijk aangenomen….. Van de week kreeg ik een telefoontje of ik niet toch bij dat bedrijf wilde komen werken…. Heel erg graag, volgende week draai ik een hele dag mee om te kijken of ik daar echt wil werken…. Overigens, voor de corona, werkte ik ook al bij de catering, al was het op de middelbare school…….
En heel toevallig kreeg ik van het cateringbedrijf vanochtend weer een telefoontje of ik interesse had in een andere functie (hoger) ergens anders….. Uhhhhhh…… ok… Ik ga daar nog even kijken en praten, maar in ieder geval heb ik al een nieuwe uitdaging geaccepteerd.... Heb mn baan nu opgezegd en we gaan het zien….. Maar ik ben wel heel erg happy nu ;) …..
Door Siberienne
#3457813
Fijn Cindy!

Shadow had sjans; een anderhalf jaar oud wit husky teefje was zeeeeeer gecharmeerd van hem. Ze zat tegen loopsheid aan en haalde vanalles uit de kast om zijn aandacht te krijgen 😂😂😂. Was weer even vergeten hoe dat springt en stuitert op die leeftijd. Het leek wel een kangoeroe
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door