Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ina
#3422695
Ik vind dat zooooo geweldig die filmpjes.....huppelende geitjes (ander klein grut kan het trouwens ook goed) die met geen mogelijkheid de vreugde onder stoelen of banken kan stoppen en MOETEN springen.....heerlijk :D
Door Mandarijn
#3422701
20210329_101354.jpg
20210329_101354.jpg (8.64 MiB) 1036 keer bekeken
Dorus de haan wilt ook op de foto
20210329_101356.jpg
20210329_101356.jpg (9.13 MiB) 1036 keer bekeken
20210329_101413.jpg
20210329_101413.jpg (7.51 MiB) 1036 keer bekeken
ze liggen te genieten van de zon
Gebruikersavatar
Door pike
#3422703
Siberienne schreef: zo 28 mar 2021, 20:51 Heerlijke plaatjes Mandarijn. Ik zit eigenlijk aan de Noorse studie maar heb niet zo'n zin dus laat me even afleiden hier...

Woord van de dag is sjåfør :biggrin2: IK zweer het je, niet kunnen spellen is een voordeel als je Noors wil leren
;D ik heb er een tijdje naar zitten staren voor het muntje viel :drive1:
Door Siberienne
#3422710
pike schreef: ma 29 mar 2021, 11:11 ;D ik heb er een tijdje naar zitten staren voor het muntje viel :drive1:
Ja het helpt ook als je de uitspraak erbij hoor ; Je spreekt het uit als sjofeur

En zo is er ook lunsj, antibiotika, skjema (waar je de k niet uitspreekt) en ekspedisjon.

Hoop gedoe op het werk gehad maar het bleek een ‘storm i et glass vann’ oftewel een storm in een glas water..

En nu hard toe aan een tweede kop koffie en Mandarijn, dank voor de vitamine G!

En nu voor de koelksst, een krantenkop van vanmorgen voor de hondenliefhebber:

‘hvordan lærer du valpen å ikke tissen inne’
Is een quiz over puppies opvoeden, ik scoorde 8/8 en vooral leuk dat ik maar 1 woord op hoefde te zoeken 😊 komt een nieuwe serie op de NRK over puppies opvoeden, ik ga maar eens kijken. Goed voor mijn Noors 😊😊
Door Anne in Zweden
#3422712
Siberienne schreef: ma 29 mar 2021, 13:28
En nu voor de koelksst, een krantenkop van vanmorgen voor de hondenliefhebber:

‘hvordan lærer du valpen å ikke tissen inne’
Is een quiz over puppies opvoeden, ik scoorde 8/8 en vooral leuk dat ik maar 1 woord op hoefde te zoeken 😊 komt een nieuwe serie op de NRK over puppies opvoeden, ik ga maar eens kijken. Goed voor mijn Noors 😊😊
Ik mag zeker niet meedoen? ::)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3422725
Weet niet zo goed waar ik het kwijt moet maar mijn mond viel daadwerkelijk open bij het lezen van dit stuk: Woordvoerder Sionkerk Urk vergelijkt journalisten met SS'ers en terroristen - https://nos.nl/l/2374628
Natuurlijk kunnen journalisten opdringerig zijn maar die mensen zouden toch moeten begrijpen dat het bizar is om nu met zoveel mensen in de kerk te gaan zitten zonder dat wordt ingegrepen door de overheid? Er zijn zoveel groepen mensen die er naar snakken om weer met groepen samen te komen :-X Maar in de kerk mag blijkbaar alles onder het motto ' God beschermt ons wel '. En ja, ik weet dat deze kerken de uitzondering zijn en vele zich wel aan de regels houden qua samenkomsten maar van deze uitzonderingen zakt mijn broek af. Wat is er gebeurd met ' God is liefde' en 'heb uw naaste lief als uzelf'? :???:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3422727
Gewoon op de laatste dag van de avondklok tot 21.00 uur me moeten haasten om op tijd binnen te zijn. Al die tijd niks geen last van gehad omdat ik toch de deur niet uit ga rond die tijd. En dan de laatste avond met gas op de plank naar huis (niet echt hoor, ben heel braaf geweest qua snelheid!). Maar ja dat heb je als de zomertijd in gaat met zulk lekker weer en een lekker buitenritje lonkt!
Gebruikersavatar
Door Ina
#3422733
Kaela schreef: ma 29 mar 2021, 22:05 Gewoon op de laatste dag van de avondklok tot 21.00 uur me moeten haasten om op tijd binnen te zijn. Al die tijd niks geen last van gehad omdat ik toch de deur niet uit ga rond die tijd. En dan de laatste avond met gas op de plank naar huis (niet echt hoor, ben heel braaf geweest qua snelheid!). Maar ja dat heb je als de zomertijd in gaat met zulk lekker weer en een lekker buitenritje lonkt!

De laatste avond dat 21;00 geldt is toch woensdag 31 maart??? of ben ik verkeerd ingelicht :???: ?

Maar hopelijk wel lekker kunnen rijden met het uurtje extra licht....en dan nog droog ook, mooie meevaller :)
Door smulpaap
#3422734
dinky89 schreef: ma 29 mar 2021, 21:49 Weet niet zo goed waar ik het kwijt moet maar mijn mond viel daadwerkelijk open bij het lezen van dit stuk: Woordvoerder Sionkerk Urk vergelijkt journalisten met SS'ers en terroristen - https://nos.nl/l/2374628
Natuurlijk kunnen journalisten opdringerig zijn maar die mensen zouden toch moeten begrijpen dat het bizar is om nu met zoveel mensen in de kerk te gaan zitten zonder dat wordt ingegrepen door de overheid? Er zijn zoveel groepen mensen die er naar snakken om weer met groepen samen te komen :-X Maar in de kerk mag blijkbaar alles onder het motto ' God beschermt ons wel '. En ja, ik weet dat deze kerken de uitzondering zijn en vele zich wel aan de regels houden qua samenkomsten maar van deze uitzonderingen zakt mijn broek af. Wat is er gebeurd met ' God is liefde' en 'heb uw naaste lief als uzelf'? :???:
Echt he :-X wat een wereld !
Gebruikersavatar
Door pluk
#3422735
Ina schreef: ma 29 mar 2021, 22:38 De laatste avond dat 21;00 geldt is toch woensdag 31 maart??? of ben ik verkeerd ingelicht :???: ?

Maar hopelijk wel lekker kunnen rijden met het uurtje extra licht....en dan nog droog ook, mooie meevaller :)
Vanaf woensdag 31 maart gaat de avondklok vanaf 22.00 in.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door