Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door src_esther
#3431625
sam28 schreef: ma 23 aug 2021, 09:23 Gister een leven gered. En dat in mijn vakantie ;D ;D

Ik reed de afrit af van de rondweg hier bij Utrecht. Reed er ineens een man me tegemoet :o :o
Eerst moest mijn hoofd zich even aanpassen aan het beeld dat niet klopte en toen ben ik heel hard gaan toeteren en gebaren. We stonden met 3 auto's voor het stoplicht, ik geloof niet dat die andere 2 iets deden. Heel bizar.
Er was een afslagmogelijkheid gelukkig en daar maakte hij gebruik van, gelukkig kwam er niemand de afrit op gesjeesd op dat moment.
Onwijs goed van jou!
Echt bizar hoeveel mensen in een noodsituatie bevriezen, of er misschien niet eens bij stilstaan dat zij iets kunnen doen, of erger, zich niet verantwoordelijk voelen.
Zo heb ik in mijn late tienerjaren eens op het politiebureau gezeten omdat ik bij een steekpartij een mes had afgepakt waardoor mijn vinderafdrukken op het mes stonden... Ik kwam aanlopen, hoorde veel geschreeuw en zag minstens 10 omstanders (buren van het slachtoffer) allemaal veel ouder dan ik en niemand deed iets totdat ze zagen dat dat kleine grietje zonder angst zich ertussen worp.
sam28 schreef: ma 23 aug 2021, 09:23 Gevalletje spookrijder???? Ik zie er wel 3! :biggrin2:
;D Ja, da's echt een goeie grap, is weer even geleden dat ik die hoorde.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3431626
src_esther schreef:Zo heb ik in mijn late tienerjaren eens op het politiebureau gezeten omdat ik bij een steekpartij een mes had afgepakt waardoor mijn vinderafdrukken op het mes stonden... Ik kwam aanlopen, hoorde veel geschreeuw en zag minstens 10 omstanders (buren van het slachtoffer) allemaal veel ouder dan ik en niemand deed iets totdat ze zagen dat dat kleine grietje zonder angst zich ertussen worp.
Jeetje zeg, wat heftig. Heb je daar nog last van gehad?
Door src_esther
#3431630
sam28 schreef: wo 25 aug 2021, 07:17 Jeetje zeg, wat heftig. Heb je daar nog last van gehad?
Nee, nooit. Ben wel vaker in situaties gekomen die niet zo 'handig' zijn. Niet bang in aanleg en nuchter in de kop ben ik geloof ik.
Er is 1 ding waar ik echt heel bang voor ben en dat zijn mensenmassa's.
Door hannabelgje
#3432242
dinky89 schreef:Vandaag weer eens compleet gezakt voor het herkennen van BN'ers. Liepen langs Epke Zonderland maar ik had hem compleet niet gezien ::)
Oehhh jammer!

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door src_esther
#3432244
dinky89 schreef: vr 10 sep 2021, 21:31 Vandaag weer eens compleet gezakt voor het herkennen van BN'ers. Liepen langs Epke Zonderland maar ik had hem compleet niet gezien ::)
Fijn voor hem, vind ik dan. Er zijn BN'ers die dat vreselijk zouden vinden, maar ik denk dat hij daar niet bij hoort.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3432252
pearlsofpassion schreef: vr 10 sep 2021, 23:14 Hoe wist je't dan?
Dat je hem voorbij gelopen was?
Omdat mijn vriend mij er op wees. Die zei 'je zag zeker niet wie we net voorbij liepen'. Niet de eerste keer, zo hield Willebrord frequen de deur voor ons open waarbij ik het mij ook pas realiseerde toen mijn vriend mij er op wees ::) Nu had ik Epke niet eens bewust gezien dat later kwartje viel.
src_esther schreef: Fijn voor hem, vind ik dan. Er zijn BN'ers die dat vreselijk zouden vinden, maar ik denk dat hij daar niet bij hoort.
Herkennen en benaderen lijken mij nog wel twee verschillende stappen. Ik zou inderdaad wel gek worden van steeds aangesproken worden op je bekendheid en zal dat dan ook niet snel doen ;)
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3432264
Tis dat ie hier in de wijk woont, maarre Bas Muijs loop ik nog wel eens straal voorbij ;D …. Enne, John Williams kom ik ook nog weleens tegen (woont hier ook)…. Edsillia Romley en Tjeerd Oosterhuis hebben bij ons in het vliegtuig gezeten naar Portugal…. Uhhhh…. En zo zijn we wel vaker een BN’er tegen gekomen die ik niet altijd meteen herken ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door