Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Too
#3447634
Siberienne schreef: wo 27 jul 2022, 22:06 Effe een drankje. Nog steeds een beetje bibbers van daarstraks. Er lag een grote adder op ons wandelpad en Shad dacht dat het een goed idee was die van dichtbij te inspecteren. Kon hem nog net wegtrekken…

Ook een hazelworm gezien, dat was dan wel weer leuk.
Dat was net wat teveel qua natuur en wilde beesten , kan me voorstellen dat je daarna even tijd nodig hebt om te landen. Je eigen primitieve oermens-deel is even hard wakker geschud


Hazelwormen zijn leuk, er is hier in de stad een hele drukke woonwijk waar je ze heel regelmatig kunt tegenkomen
Door Too
#3447635
sam28 schreef: do 28 jul 2022, 10:50 Oooh wat lief. Maar ik moet echt schoenen ivm steunzolen. Ik krijg last van mijn heupen zonder die zolen :whistling:
Marktplaats? Als je precies weet welk model, welke maat (dames en herenmaten lopen niet gelijk!) dan blijken er regelmatig mensen te zijn die een miskoop hebben gedaan

Ik heb voor werk graag een bepaald model sneakers van new balance, de podozolen kunnen er in, peesplaatontstekingen houden zich redelijk rustig maar daar ga ik geen 70 of 100 euro voor betalen
Ik loop ze nl in een maand of 4, 5 naar de biesjes
Het lukt mij meestal wel om ze voor €25 à 30 te bemachtigen over het algemeen gloedjenieuw
Door eelke
#3447636
sam28 schreef: do 28 jul 2022, 10:50 Oooh wat lief. Maar ik moet echt schoenen ivm steunzolen. Ik krijg last van mijn heupen zonder die zolen :whistling:
Ahhh oké! Ook niet voor dagen dat je niet veel hoeft te lopen/staan?

Mocht iemand anders het lezen en maat 41 hebben, laat het gerust weten.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3447647
eelke schreef:
Ahhh oké! Ook niet voor dagen dat je niet veel hoeft te lopen/staan?

Mocht iemand anders het lezen en maat 41 hebben, laat het gerust weten.
Geef vooral aan iemand anders met maat 41. Ik ben bang dat als ik ze laat opsturen ze hier onder in de kast belanden en ze daar nooit meer uitkomen. ;) Ik loop namelijk thuis op sokken en als ik de deur uit ga trek ik schoenen aan.

MP is ook wel een goeie! Ik zal eens kijken. Ik loop schoenen inderdaad ook redelijk snel af. Gelukkig heeft OnRunning 2 jaar garantie. Dus als ik die nog een paar keer terug moet sturen is een extra paar wel handig.
Door eelke
#3447648
sam28 schreef: do 28 jul 2022, 14:13 Geef vooral aan iemand anders met maat 41. Ik ben bang dat als ik ze laat opsturen ze hier onder in de kast belanden en ze daar nooit meer uitkomen. ;) Ik loop namelijk thuis op sokken en als ik de deur uit ga trek ik schoenen aan.

MP is ook wel een goeie! Ik zal eens kijken. Ik loop schoenen inderdaad ook redelijk snel af. Gelukkig heeft OnRunning 2 jaar garantie. Dus als ik die nog een paar keer terug moet sturen is een extra paar wel handig.
Of vinted!
Door eelke
#3447649
Zo, lamme armen, maar het plafonnetje zit dicht. De platen in de lengte ging echt niet, veel te zwaar, die liet ik zo van boven mijn hoofd naar beneden vallen :-X dus dan maar dwars, ben ik ook.

Wat meer naden om af te vullen maar ja dan raak ik daar ook geoefend in. Maar dat komt later. Nu eerst al het losse gips oppoetsen (wat een stof) en aan de bitterballen :D :cool:
44eb5b49-6be8-4c98-b95b-5e91e8be1056.jpeg
44eb5b49-6be8-4c98-b95b-5e91e8be1056.jpeg (77.81 KiB) 471 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door sam28
#3447651
eelke schreef:Zo, lamme armen, maar het plafonnetje zit dicht. De platen in de lengte ging echt niet, veel te zwaar, die liet ik zo van boven mijn hoofd naar beneden vallen :-X dus dan maar dwars, ben ik ook.

Wat meer naden om af te vullen maar ja dan raak ik daar ook geoefend in. Maar dat komt later. Nu eerst al het losse gips oppoetsen (wat een stof) en aan de bitterballen :D :cool:
44eb5b49-6be8-4c98-b95b-5e91e8be1056.jpeg
Keurig Eelke!! Je hebt je bitterbal strak verdient!

En Vinted, nog nooit op gekeken maar zal dat eens doen.
Ik zag op MP niet echt iets behalve winter laarsjes. ;D
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3447654
sam28 schreef: do 28 jul 2022, 14:35 Keurig Eelke!! Je hebt je bitterbal strak verdient!

En Vinted, nog nooit op gekeken maar zal dat eens doen.
Ik zag op MP niet echt iets behalve winter laarsjes. ;D
Nee joh, bitterbal dubbel en dwars verdiend. :biggrin2:
Goed bezig geweest Eelke!!
Door Siberienne
#3447675
Too schreef: do 28 jul 2022, 11:30 Dat was net wat teveel qua natuur en wilde beesten , kan me voorstellen dat je daarna even tijd nodig hebt om te landen. Je eigen primitieve oermens-deel is even hard wakker geschud


Hazelwormen zijn leuk, er is hier in de stad een hele drukke woonwijk waar je ze heel regelmatig kunt tegenkomen
De keerzijde is dat ik vanmorgen uit het keukenkraan stond te kijken en kon genieten van mama ree met twee kleintjes :)

Knap geklust Eelke!
Door eelke
#3447677
Charlie Angel schreef: do 28 jul 2022, 15:36 Nee joh, bitterbal dubbel en dwars verdiend. :biggrin2:
Goed bezig geweest Eelke!!
Haha :biggrin2:

Plafond hangt nog steeds. Vandaag een bierbrouwdag, dus ik kom denk ik niet aan gaatjes vullen toe.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3447699
Ik ben gister na 2 biertjes de Scapino in gelopen en heb binnen 10 min een paar schoenen gekocht voor 3 tientjes. ;D ;D
Bij de dames slaag ik nooit want vaak kleurtjes of frustsels en heel veel hakken en sandalen dus loop altijd naar de heren. Zwarte afgeprijsde sneakers :biggrin2:
Door eelke
#3447700
sam28 schreef: za 30 jul 2022, 09:42 Ik ben gister na 2 biertjes de Scapino in gelopen en heb binnen 10 min een paar schoenen gekocht voor 3 tientjes. ;D ;D
Bij de dames slaag ik nooit want vaak kleurtjes of frustsels en heel veel hakken en sandalen dus loop altijd naar de heren. Zwarte afgeprijsde sneakers :biggrin2:
Jeeejjj :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door