Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3447583
dinky89 schreef: di 26 jul 2022, 11:34 Getriggerd door dit bericht van Sikkom over streetview ook zelf maar weer eens gekeken op google streetview. Paar maanden terug zagen ik en mijn buurman namelijk auto rijden in de straat toen wij voor ons huis stonden te praten. Eerder al eens gekeken maar toen leken de foto's nog niet vernieuwd. Nu blijkt dat het afhankelijk is waar in de straat je staat of je de nieuwe beelden van 2022 ziet of die van 2015. Op de nieuwe beelden zie ik dus inderdaad mijzelf staan :biggrin2: Gelijk screenshot gemaakt voor in de 'plakboeken' ;D
Net gecheckt maar ons huis staat nog niet eens op Google Maps :biggrin2: (het staat er pas ruim 2 jaar..) alles loopt achter in Noorwegen :biggrin2:
Door eelke
#3447585
dinky89 schreef: di 26 jul 2022, 14:26 Afbeelding

Hierbij een biertje met wat bitterballen Eelke ;)
Klinkt alsof je dat goed kan gebruiken met zo'n grote uitdaging met het plafond :cool:
Dank! Nog steeds in voorbereidende fase, alles blijkt schots en scheef, dus ik heb nog geen recht plan :biggrin2:

Maar ach. Op zich ligt het al zo'n twee jaar open, dus echte haast heeft het ook niet.
Door Too
#3447592
Lekker!

Ondertussen hard nadenken of morgen een barfmaaldag wordt.
Dan moet ik nu als de gesmeerde bliksem de afwas from hell gaan doen, de vriezer inspecteren en een boodschappenlijstje maken (kalkoen, kip, vis en orgaan komen nl uit de winkel)
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3447603
eelke schreef: Dank! Nog steeds in voorbereidende fase, alles blijkt schots en scheef, dus ik heb nog geen recht plan :biggrin2:

Maar ach. Op zich ligt het al zo'n twee jaar open, dus echte haast heeft het ook niet.
Je kan het hoor Eelke! Neem rustig je tijd ervoor, dat huis is ook niet in 1 dag gebouwd. Afbeelding
Dat scheef herken ik wel, hier is ook geen enkel stukje recht.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3447605
Ik heb in april dure zomer wandelschoenen gekocht van OnRunning. Dat was dus 3 maanden terug. In juni zag ik al dat ze versleten maar geen tijd/energie om terug te gaan maar ondertussen ze zijn nu echt heel gaar.

Terug gegaan naar de Bever. Ooh mevrouw, we moeten ze opsturen dan worden ze gerepareerd of u krijgt een nieuw paar. Dat duurt 4-6 weken.
Oftewel; jammer joh de rest van de zomer. :-\ Ik ben geen persoon die 3 paar schoenen heeft dus ik zit hard na te denken hoe ik ervoor zorg dat mijn voeten er niet afvallen als het weer 30gr word.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3447612
Welke maat heb je?
Ik heb nog vivo zomerschoenen in maat 40 die voor mij te klein zijn geworden. Zijn wel barefoots he, en zwart, maar zeer luchtig en licht...
Je mag ze wel hebben, van mij, moest je willen.
Door eelke
#3447613
Oh ik ben ook geen persoon die 3 paar schoenen heeft, maar ik denk dat jij wat anders bedoelt? :biggrin2:
Balen dat ze nu al zo gaar zijn. Ik zou dan toch maar voor fatsoenlijke vervangers gaan shoppen nu, want als ze gerepareerd zijn kun je er wellicht van uit gaan dat ze niet weer heel lang mee gaan. En het is wel overal uitverkoop nu.
Ik hou van gympen, en had laatst allstars voor 30 (normaal vanaf 65) en fila's voor 12,50 (normaal 40).

Mocht je een maat 41 hebben heb ik denk ik nog wel merrell sandalen voor je. Die waren ook ooit in de uitverkoop maar eigenlijk heb ik 40 en dat liep toch net niet lekker. Maar ik weet niet zeker of ik ze nog heb. Al kan ik me ook niet voorstellen dat ik ze zomaar weg heb gedaan, want ik bewaar ongeveer alles het liefst ::)


Wat betreft mijn plafond; ik heb er drie latten tegenaan zitten nu. Het is best een rotwerk verder. Misschien komt het goed, al bedenk ik mij net een inschattingsfout.
Door Siberienne
#3447620
Effe een drankje. Nog steeds een beetje bibbers van daarstraks. Er lag een grote adder op ons wandelpad en Shad dacht dat het een goed idee was die van dichtbij te inspecteren. Kon hem nog net wegtrekken…

Ook een hazelworm gezien, dat was dan wel weer leuk.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3447626
Oooh wat lief van jullie. Ik leef op grote voet en heb maat 41-42.
Vanochtend geen tijd om na te denken dus ben naar werk vertrokken op mijn hardloop patta's ;D
eelke schreef:Oh ik ben ook geen persoon die 3 paar schoenen heeft, maar ik denk dat jij wat anders bedoelt? :biggrin2:
;D ;D inderdaad, ik heb nog bergschoenen, mijn hardlopers dus en een paar "nette" laarsjes die ook volgens mij wat slijtage hebben. :biggrin2:
Ik heb gewoon een hekel aan shoppen, online en fysiek. ;) Ik verzuip dan wat in de opties en zoek gewoon zwarte gympen ofzo. En dan komt dat ook nog precies :???:
Door eelke
#3447628
Ik moet zeggen dat ik wel vaak dezelfde schoenen terug koop, precies dezelfde, of eens een andere kleur. Dat helpt.

En aanbiedingen helpen ook; zitten ze dan toch niet helemaal dan is het ook weer niet heel erg. Zoals m'n merrells bv. Is het wat voor je? Op de foto zien ze er verfrommeld uit maar dat komt du door jarenlang in de kast staan, dat trekt wel weer bij. Ze zitten echt heel lekker, alleen voor mij een maat te klein, ook als ik het bandje achter op zijn strakst doe, dan past mijn teen niet nog niet ver genoeg door het gat. Ik heb het wel geprobeerd, zo te zien aan de afdruk op de zool, maar mijn tenen komen dus zichtbaar niet ver genoeg :biggrin2: de zool is suede dus daar zie je alles op. Ik heb maat 40, en wel een grote en brede voet. Je mag ze zo hebben hoor.
775b8b00-24bb-4dc6-9c20-394ea6b3ff26.jpeg
775b8b00-24bb-4dc6-9c20-394ea6b3ff26.jpeg (457.02 KiB) 329 keer bekeken
Door Mandarijn
#3447630
Siberienne schreef: wo 27 jul 2022, 22:06 Effe een drankje. Nog steeds een beetje bibbers van daarstraks. Er lag een grote adder op ons wandelpad en Shad dacht dat het een goed idee was die van dichtbij te inspecteren. Kon hem nog net wegtrekken…

Ook een hazelworm gezien, dat was dan wel weer leuk.
Drankje?? Een hele fles mag ook!! Wat een schrik :o
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door