Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3430578
hannabelgje schreef: zo 01 aug 2021, 19:34 Mijn vorige date had overal kritiek op. Dan is voor zo iemand koken erg stressvol.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Ik denk dat dat een goede graadmeter is voor het spelletje ‘geschikt’ / ‘ongeschikt’ ; jij verdient toch echt wel leuker dan iemand die overal kritiek op heeft !
Door hannabelgje
#3430586
Siberienne schreef: Ik denk dat dat een goede graadmeter is voor het spelletje ‘geschikt’ / ‘ongeschikt’ ; jij verdient toch echt wel leuker dan iemand die overal kritiek op heeft !
Ja dat realiseer ik me nu ook.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door sam28
#3430596
hannabelgje schreef:Mijn vorige date had overal kritiek op. Dan is voor zo iemand koken erg stressvol.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Oh nou, dan was mijn date geen date meer. Next :biggrin2:
Too schreef:Heb t even voor je gefikst :biggrin2:
Ze komt niet voor je interieur hè
Ik heb hardop moeten lachen om je fiksen ;D ;D ;D
Je hebt helemaal gelijk, in combinatie met de post van Hannah. :biggrin2:
Er staan hier ook nogal veel hints in huis naar mijn psychische toestanden dus dat is ook spannend. Tegelijk realiseer ik me dat ik toch een keer meer moet vertellen dan "geen contact met ouders".
Eigenlijk dus een goede aanleiding om iets meer te vertellen.
Door hannabelgje
#3430598
Als je denkt dat niemand je wil dan doe je nogal veel consessies als iemand wel interesse heeft
Duurt even voor je beseft dat er meer mannen zijn die vinden dat je leuk bent en die interesse hebben....

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door sam28
#3430600
hannabelgje schreef: ma 02 aug 2021, 11:49 Als je denkt dat niemand je wil dan doe je nogal veel consessies als iemand wel interesse heeft Afbeelding
Heel herkenbaar Hannah. :-\
Op papier snap ik dat bepaalde dingen niet oke zijn, een rode vlag of hoe je het wilt noemen. In praktijk mis ik de vlaggen nogal eens en bedenk dan dat andere dingen die die persoon heeft wel leuk zijn en dat ik de vlag dan maar voor lief moet nemen.
Door hannabelgje
#3430606
sam28 schreef: Heel herkenbaar Hannah. :-\
Op papier snap ik dat bepaalde dingen niet oke zijn, een rode vlag of hoe je het wilt noemen. In praktijk mis ik de vlaggen nogal eens en bedenk dan dat andere dingen die die persoon heeft wel leuk zijn en dat ik de vlag dan maar voor lief moet nemen.
Precies

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3430609
Het is ook een moeilijke oefening hé. Want niemand is perfect en je kan ook niet té kieskeurig zijn..
Maar een stapje achteruit doen en je niet laten leiden door de angst om alleen te zijn, kan wonderen doen.
Als het echt goed zit, voel je dat vanzelf. Als je maar naar je gevoel luistert.
Door hannabelgje
#3430611
Angst om alleen te zijn heb ik niet hoor. Ik heb nog nooit een langdurige relatie gehad en ben al 18 jaar single.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door sam28
#3430615
pearlsofpassion schreef:Het is ook een moeilijke oefening hé. Want niemand is perfect en je kan ook niet té kieskeurig zijn..
Maar een stapje achteruit doen en je niet laten leiden door de angst om alleen te zijn, kan wonderen doen.
Als het echt goed zit, voel je dat vanzelf. Als je maar naar je gevoel luistert.
Angst om alleen te zijn heb ik ook niet. Vertrouwen op je gevoel is erg moeilijk als je vroeger geen gevoel mocht hebben of het gevoel dat je had in twijfel is getrokken.
En idd, het is een balans tussen een leuk persoon met minpunten en te kieskeurig zijn. :)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3430627
Het is vooral belangrijk om jezelf te mogen zijn, ook in een relatie. Als je het idee hebt dat je je zoveel moet aanpassen dat je niet jezelf meer kan zijn dan is dat een 'grote rode vlag'. Maar begrijp heel goed dat het lastig is wanneer je in het moment zit ;)
Duim dat jullie bij jullie huidige dates jezelf kan en mag zijn :-*
Door Too
#3430628
sam28 schreef: ma 02 aug 2021, 15:06 Angst om alleen te zijn heb ik ook niet. Vertrouwen op je gevoel is erg moeilijk als je vroeger geen gevoel mocht hebben of het gevoel dat je had in twijfel is getrokken.
En idd, het is een balans tussen een leuk persoon met minpunten en te kieskeurig zijn. :)

Ik denk dat je je vooral moet afvragen of jij jezelf mag zijn van een (eventuele) partner
En natuurlijk komt iedereen met bagage, als je rond je 40e een volledig blanco blad zonder krasjes ontmoet dán mag je even achter je oren krabben ;)

Dit is natuurlijk net zo goed van toepassing op de 'kritische commentator' van Hanna ... tsss wat een naar trekje, >:( dat is iets waar je echt niet aan hoeft te wennen, da's zonde van je moeite
Door smulpaap
#3430630
hannabelgje schreef: zo 01 aug 2021, 19:34 Mijn vorige date had overal kritiek op. Dan is voor zo iemand koken erg stressvol.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Gevalletje verbeter jezelf , in plaats van de ander te bekritiseren . Vreselijk zulke mensen
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door