Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3428397
Nee, ik dacht, als ik dingen doe gaat de tijd lekker snel vooruit, en dat lijkt me hetgeen wat nog een beetje helpt, de tijd.

Maar ja, ik ben zoooooooooooooooo moe. Dus dat helpt ook niet. Want bij moe neig ik wat naar labiel ::)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3428399
Kim_S schreef: wo 23 jun 2021, 18:40 Ik begrijp je zo goed... (wij allemaal denk ik hier)
En het kost gewoon veel tijd, voordat het wel weer lukt om vooruit te kijken. Het komt echt wel weer. Alleen heb je daar nu helemaal niks aan :(
Ja dat dus. Het enige dat een beetje helpt is lief voor jezelf zijn en af en toe een dikke knuffel krijgen dus hier is ie :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3428413
:bigarmhug: :bigarmhug:

Ik herken wat je schrijft. Toen ziva overleed heb ik ook regelmatig bedacht dat ik me kon voorstellen dat mensen alcoholist werden na de dood van een geliefde. :-\
Door Cathelijn
#3428418
Ja het is ook zo herkenbaar. Na de dood van Jonas en Floor hield ik mezelf op de been door niet verder dan 1 dag vooruit te kijken. 1 dag zonder ze, dat zou nog lukken. Maar ik moest er vooral niet bij stilstaan dat ik ze nooit meer zou zien, voelen etc :'(
Door smulpaap
#3428494
Het is afschuwelijk Eelke :'(
Kan het me zo goed voorstellen
Ik weet nog dat Tessa een dag bij de d.a moest blijven , ze was de laatste van mijn viertal . Wat was het oorverdovend stil in huis. Dan is dat maar 1 dag
Die eerste tijd is horror als je geliefde maatje er niet meer is
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3428645
Gisteravond kreeg ik een tip over een bullterrierreu die een nieuw thuis zoekt, bericht ook aan de meneer laten lezen en contact gezocht. Blijkt tijdens het gesprek, dat het om een half broer van Pummeke gaat.... Ik moest ervan huilen, hoe dan dit?

We gaan vanmiddag kijken. In Groningen ::) :biggrin2:
Edit: niks mis met Groningen uiteraard, maar niet écht om de hoek ;D
Laatst gewijzigd door Inge en Bono op ma 28 jun 2021, 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Door eelke
#3428660
Inge en Bono schreef: ma 28 jun 2021, 10:53 Gisteravond kreeg ik een tip over een bullterrierreu die een nieuw thuis zoekt, bericht ook aan de meneer laten lezen en contact gezocht. Blijkt tijdens het gesprek, dat het om een half broer van Pummeke gaat.... Ik moest ervan huilen, hoe dan dit?

We gaan vanmiddag kijken. In Groningen ::) :biggrin2:
Edit: niks mis met Groningen uiteraard, maar niet écht om de hoek ;D
Oh wauw, spannend!
Door Siberienne
#3428661
Inge en Bono schreef: ma 28 jun 2021, 10:53 Gisteravond kreeg ik een tip over een bullterrierreu die een nieuw thuis zoekt, bericht ook aan de meneer laten lezen en contact gezocht. Blijkt tijdens het gesprek, dat het om een half broer van Pummeke gaat.... Ik moest ervan huilen, hoe dan dit?

We gaan vanmiddag kijken. In Groningen ::) :biggrin2:
Edit: niks mis met Groningen uiteraard, maar niet écht om de hoek ;D

Oooh wat spannend! Duimen draaien dat er een klik is ;)
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3428662
Inge en Bono schreef:Gisteravond kreeg ik een tip over een bullterrierreu die een nieuw thuis zoekt, bericht ook aan de meneer laten lezen en contact gezocht. Blijkt tijdens het gesprek, dat het om een half broer van Pummeke gaat.... Ik moest ervan huilen, hoe dan dit?

We gaan vanmiddag kijken. In Groningen ::) :biggrin2:
Edit: niks mis met Groningen uiteraard, maar niet écht om de hoek ;D
Wat bijzonder! Veel succes.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door