Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3427793
Gisteren gaan informeren wat mijn nieuwe tattoo zal gaan kosten. Jeez daar schrok ik toch wel van. Nou weet ik dat ze sowieso erg duur zijn daar, maar ik denk niet dat dat iets is waar je op moet bezuinigen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk


Door hannabelgje
#3427799
sam28 schreef:Nee, daar zou ik ook niet op bezuinigen. Ik heb wel eens gekeken wat een sleeve kost, maar daar werd ik ook niet blij van. :biggrin2:
Lol en dan wil ik alleen maar een enkelbandje.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door koekje
#3427802
Tja, nou. Ik wil ook wel even langskomen met de watervaste merkstift. Ik ben vast wel veel goedkoper. En ook heel authentiek enzo.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3427807
koekje schreef:Tja, nou. Ik wil ook wel even langskomen met de watervaste merkstift. Ik ben vast wel veel goedkoper. En ook heel authentiek enzo.
;D ;D ;D ;D ;D
Welkom hoor. :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3427821
koekje schreef: za 12 jun 2021, 11:27 Tja, nou. Ik wil ook wel even langskomen met de watervaste merkstift. Ik ben vast wel veel goedkoper. En ook heel authentiek enzo.
;D ;D ;D

Bel Koekje, het probleem voor al uw oplossingen! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3428090
Gisteren niet gesproeid ivm de regenverwachtingen. Vanmorgen bij het wakker worden is alles nog altijd kurkdroog dus de regen heeft de grond hier niet bereikt ::) Vanavond dus alsnog maar sproeien
Gebruikersavatar
Door doranto
#3428093
dinky89 schreef: vr 18 jun 2021, 08:58 Gisteren niet gesproeid ivm de regenverwachtingen. Vanmorgen bij het wakker worden is alles nog altijd kurkdroog dus de regen heeft de grond hier niet bereikt ::) Vanavond dus alsnog maar sproeien
Hier is gelukkig wel het een en ander gevallen. Ben er heel blij mee maar nog wat meer zou fijn zijn. Op dit moment regent het zachtjes. Ideaal voor de tuin!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3428104
dinky89 schreef: vr 18 jun 2021, 08:58 Gisteren niet gesproeid ivm de regenverwachtingen. Vanmorgen bij het wakker worden is alles nog altijd kurkdroog dus de regen heeft de grond hier niet bereikt ::) Vanavond dus alsnog maar sproeien
Ja, daar vertrouw ik dus nooit op. :P
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3428111
Ik twijfelde of ik er op moest vertrouwen ;D Maar inmiddels schijnt de zon dus kan pas vanavond sproeien want anders verbranden de plantjes en dat is toch ook weer niet de bedoeling ::)
Gebruikersavatar
Door pike
#3428116
Vandaag je planten dood laten gaan omdat het morgen (misschien) gaat regenen...

Ik sproei ook overdag in volle zon want met de avonduren alleen red ik het niet om alles te bewateren. Dat heeft nog nooit verbrande planten opgeleverd.

Er is nog geen druppel regen gevallen hier.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door