Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3397346
Omdat we het beter in het eggie niet kunnen doen, dan maar online! Oké, oké, ook een klein risico op een virus, maar daar zegt het RIVM niets over ;)

Dus, voor iedereen die thuis zit, een plekje om wat te ouwehoeren, tips te delen hoe je de dag door komt, en ter vermaak, welkom!

Ik trap af met een rondje cappuchiono met appeltaart, het is nog vroeg he.

Afbeelding

Afbeelding

Wat gaan jullie doen vandaag?
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3397348
Moguh!!

Lekker die appeltaart. Mag ik er een kopje thee bij? :)

Ik ga vandaag in mijn bed blijven en een beetje BP-en en ik heb eindelijk tijd voor bordspelletjes met de kids nu :D

Het huis is in lockdown hier :P (en ik had niet eens gehamsterd ::))
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3397351
Ik zou gisteren Re-trail speurweekend hebben. Maar dat ging ook niet door, dus ik heb de vogelkamer van top tot teen schoongemaakt. Ik heb mezelf daarbij een tikje mezelf voorbij gelopen, dus ik heb nu wel een bakje koffie nodig om op te starten.
2622C89E-43E6-4536-B838-D563F22083B1.jpeg
2622C89E-43E6-4536-B838-D563F22083B1.jpeg (159.54 KiB) 20980 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3397355
eelke schreef: zo 15 mar 2020, 10:06 Zekers!

Afbeelding

Oeh, bordspelletjes, dat is toch ook wel weer erg gezellig he.
Dank u :)

Ja bordspelletjes zijn supergezellig. En dat vinden mijn dametjes ook. Weer eens wat anders dan Nintendo Wii ;D
Door eelke
#3397357
Oh ja, Kaela, inderdaad ook tijd genoeg voor de voorjaarsschoonmaak, mits je je niet ziek voelt natuurlijk. Zolder eens goed opruimen ofzo.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3397360
eelke schreef: zo 15 mar 2020, 11:19 Oh ja, Kaela, inderdaad ook tijd genoeg voor de voorjaarsschoonmaak, mits je je niet ziek voelt natuurlijk. Zolder eens goed opruimen ofzo.
Ja zolang ik niet ziek ben ga ik wel wat projectjes doen. Zo nog even naar de bouwmarkt en intratuin. Verf en zaden halen. Dan ben ik voor voorlopig voorzien, op boodschappen na dan.

Nog een tipje voor vermaak: beleef de lente draait weer! Dit jaar hebben ze ook een camera op een vijver en die vind ik echt super leuk. Komen allemaal vogeltjes badderen en snachts komen de kikkers.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3397361
Aah wat goed. Ik kan wel afleiding gebruiken en koffie.
Ziva zou jarig zijn vandaag, ze zou 13 zijn geworden. Ik mis haar echt nog elke dag zo verschrikkelijk.
:'( :'(
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3397362
sam28 schreef: zo 15 mar 2020, 11:33 Aah wat goed. Ik kan wel afleiding gebruiken en koffie.
Ziva zou jarig zijn vandaag, ze zou 13 zijn geworden. Ik mis haar echt nog elke dag zo verschrikkelijk.
:'( :'(
:bigarmhug: Dan is een beetje gezelligheid om je heen wel fijn. Ook al is het dan virtueel.
Door M@rina
#3397364
Oww lekker die appeltaart. Aangezien ik niet naar de sportschool ga , sla ik de appeltaart ook maar ff over, een zwart bakkie pleur alsjeblieft!

Straks boodschappen doen.... Ik neem geen WC papier mee! Als een soort statement!!!

Daarna Saartje borstelen en misschien een beetje trimmen. Ik doe dat tegenwoordig in etappes voor de oude Freule.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3397365
Kaela schreef: zo 15 mar 2020, 11:35 :bigarmhug: Dan is een beetje gezelligheid om je heen wel fijn. Ook al is het dan virtueel.
Dankjewel. Ik heb een mooie collage gemaakt en die gepost in het "ik mis mn huisdier" topic. Ik ben afwisselend aan het huilen, aan de koffie en aan de chocola.
Voor vanmiddag staat er een wandeling en een warm bad met boek en chips op het programma.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3397366
M@rina schreef: zo 15 mar 2020, 11:35
Straks boodschappen doen.... Ik neem geen WC papier mee! Als een soort statement!!!
Jij durft.. Straks is het wcpapier zomaar op :biggrin2:
Ik ben gegaan toen de winkels openden.
Door - pien -
#3397369
sam28 schreef: zo 15 mar 2020, 11:33 Aah wat goed. Ik kan wel afleiding gebruiken en koffie.
Ziva zou jarig zijn vandaag, ze zou 13 zijn geworden. Ik mis haar echt nog elke dag zo verschrikkelijk.
:'( :'(
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: voor jou :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door