Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3430169
sam28 schreef: zo 25 jul 2021, 10:52 Hoe was het?


Mijn tweede date was minstens zo gezellig als de eerste :biggrin2: :biggrin2: Als ik zondag terugkom van een paar dagen weg gaan we elkaar weer zien :biggrin2:

Dat samen met een evt nieuw huis en een enorm druk werkrooster maakt dat mijn hoofd overloopt, ik op weinig dingen meer nee zeg en moet gaan uitkijken. Ik ben gesloopt en toch ga ik maar door en door en vergeet ik dat ik psychisch niet heel sterk in elkaar steek en soms nee moet zeggen op weer iemand die iets van me wil. Door de drukte, leuke dingen en veel verplichtingen vergeet ik dan dat ik ook nee kan zeggen op bv een paar uur hondenoppas voor mijn werk.

Maar goed, das voortschrijdend inzicht want ineens zie ik het nu al, eerder zag ik het pas als ik begon te wankelen.
En uiteindelijk ga je soms ineens verbaasd staan van wat je wel aankan ;) want wat is eigenlijk ‘psychisch niet sterk’ als je jezelf al door zoveel shit heen geworsteld hebt ;). Ik lees een Sam die toch ook veerkracht heeft om stappen te maken. Verhuizen is ingrijpend en daar mag je zeker wat tijd en ruimte voor creëren. Dat heb ik wel geleerd de afgelopen 2 jaar.

Wij hebben een luie zomerzondag. Morgen weer aan het werk. Na 3 weken toch voornamelijk Nederlands spreken benieuwd hoe het morgen met mijn Noors gaat, of ik mijn collega’s nog versta :biggrin2:
Door hannabelgje
#3430182
Mijn eerste date was leuk. Gezellig gekletst en hij was zo galant om mij terug naar mijn auto te brengen omdat het al laat was. Er komt ook een tweede date.
Vandaag de fiets 4 daagse afgerond. 145 km in 4 dagen pfff. Denk niet dat ik ooit nog normaal kan zitten. De rest van de dag luie zondag maar. Vanavond tombola.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3430237
Leuk dat je date leuk was! En hij is in elk geval een soort van galant.

Zou je nu wel zoveel gaan fietsen, met zo'n date-avontuur? ::)
Door hannabelgje
#3430247
Ronald schreef:Leuk dat je date leuk was! En hij is in elk geval een soort van galant.

Zou je nu wel zoveel gaan fietsen, met zo'n date-avontuur? ::)
Lol nee was niet handig eigenlijk.
Vandaag de Zoë in de lappenmand. Arm schaap moest overgeven en was super misselijk. Maar een prikje gaan halen. Nu eet ze weer koekjes.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door smulpaap
#3430488
Ik was weer eens naar de markt
Even naar de visboer , waar uiteraard nog steeds regels van kracht zijn . En waar bijna iedereen zich netjes aan houd
Ik sta te wachten , dichtbij de afvalbak .komt een k*twijf rakelings langs me om haar afval weg te gooien . Dus ik zeg , nog nooit gehoord van afstand houden mevrouw ,of even netjes vragen mag ik even passeren
Nou , dat viel natuurlijk verkeerd . Maar ik kreeg redelijk veel bijval . Ze was snel weg
Toen langs een kraam waar leuke shirts hingen . Ik had er twee uitgezocht en wilde afrekenen. Totdat ik de baas tegen een werkneemster hoorde brullen . Je moet niet zoveel lullen , je moet klanten helpen . En wel nu . De baas wilde mij helpen, maar ik was er klaar mee . Heb de shirts overhandigd met de mededeling dat ik hem niet bepaald symphatiek vond , tegen zijn medewerkster . En dat het ook niet zo gepast is om zo iets te zeggen waar klanten bij zijn . Hij kon mn bloed wel drinken geloof ik . En nu koffie :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3430492
smulpaap schreef: De baas wilde mij helpen, maar ik was er klaar mee . Heb de shirts overhandigd met de mededeling dat ik hem niet bepaald symphatiek vond , tegen zijn medewerkster . En dat het ook niet zo gepast is om zo iets te zeggen waar klanten bij zijn . Hij kon mn bloed wel drinken geloof ik . En nu koffie :biggrin2:
Good for you! En ook bij de visboer! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3430499
Ik ga dit weekend ouderwets de was bij mama brengen. Dus ik denk dat ik dit weekend maar naar een studentencafé moet!

#dewasmachinevondtdeopenkeukenteluchtig
Door src_esther
#3430501
smulpaap schreef: vr 30 jul 2021, 16:16 Ik was weer eens naar de markt
Even naar de visboer , waar uiteraard nog steeds regels van kracht zijn . En waar bijna iedereen zich netjes aan houd
Ik sta te wachten , dichtbij de afvalbak .komt een k*twijf rakelings langs me om haar afval weg te gooien . Dus ik zeg , nog nooit gehoord van afstand houden mevrouw ,of even netjes vragen mag ik even passeren
Nou , dat viel natuurlijk verkeerd . Maar ik kreeg redelijk veel bijval . Ze was snel weg
Toen langs een kraam waar leuke shirts hingen . Ik had er twee uitgezocht en wilde afrekenen. Totdat ik de baas tegen een werkneemster hoorde brullen . Je moet niet zoveel lullen , je moet klanten helpen . En wel nu . De baas wilde mij helpen, maar ik was er klaar mee . Heb de shirts overhandigd met de mededeling dat ik hem niet bepaald symphatiek vond , tegen zijn medewerkster . En dat het ook niet zo gepast is om zo iets te zeggen waar klanten bij zijn . Hij kon mn bloed wel drinken geloof ik . En nu koffie :biggrin2:
O0
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3430502
Kaela schreef: vr 30 jul 2021, 19:17 Ik ga dit weekend ouderwets de was bij mama brengen. Dus ik denk dat ik dit weekend maar naar een studentencafé moet!

#dewasmachinevondtdeopenkeukenteluchtig
Oei. :o :-\
Stuk? Niets meer aan te doen? Ik hoop dat het geen jong beestje meer was?
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3430504
pearlsofpassion schreef: za 31 jul 2021, 00:52 Oei. :o :-\
Stuk? Niets meer aan te doen? Ik hoop dat het geen jong beestje meer was?
Nee hoor. Maar hij staat nu droog en veilig in huis en dus niet meer aangesloten. Dus voorlopig sleep ik wasmanden mee naar iedereen waar ik op bezoek ga.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door