Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3426337
Super bedankt voor de duimen!!
;D ;D ;D
Veel slechter kan het niet zijn, dat had ik me ook bedacht!

Nummer 1 heeft dit dinsdag te horen gekregen, mag dan tot woensdag 12u beslissen of hij/zij wil bezichtigen. Dan moet er een afspraak gemaakt worden voor bezichtiging dus geen idee wanneer dat gaat gebeuren. Daarna heeft die persoon nog 1 of 2 dagen beslistijd.
Kan zo nog een week duren.
Ik hoop het ook verschrikkelijk hard, had deze positie echt niet verwacht!
Door Mandarijn
#3426358
IMG20210520161224.jpg
IMG20210520161224.jpg (6.03 MiB) 1046 keer bekeken
IMG20210520161151.jpg
IMG20210520161151.jpg (5.99 MiB) 1046 keer bekeken
Meneer gaat morgen naar zijn nieuwe huisje waar hij oud mag worden.
Door Mandarijn
#3426359
IMG20210520161210.jpg
IMG20210520161210.jpg (5.04 MiB) 1044 keer bekeken
En mevrouw hing bij de foto's maken al in de broekspijp. Overal moeten ze op knabbelen die kleintjes :)
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3426380
Aaaah, baby-geitjes :smitten:

Komt vast goed Sam! Vriendje was ooit (lang geleüh) 12e voor een huis, de reden: De vorige bewoner was in de slaapkamer overleden (oude man, die gaan soms zomaar dood) ::) ::) Nou vonden wij dat er in elk huis wel eens iemand dood kon gaan, dus heeft hij het wel genomen, toen wij weggingen 4 jaar terug wilde iedereen het hebben ::) :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3426395
Fenixjuh schreef:Komt vast goed Sam!
Misschien is het idd zoiets. Kan ook. Of een suïcide.
En inderdaad, ooit komt het goed. Maar ben al bijna 11 jr ingeschreven het is toch treurig dat ik nu moet hopen op een huis waar ik in eerste instantie 34e op was.

Maar goed, ik duim verder. Ik denk dat nummer 1 gaat kijken want anders zou ik gister wel iets gehoord hebben.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3426606
Zo leuk Hana!

Het was weer een leuke race vandaag. Ik was ook wel toe aan een middagje lui op de bank. Ik plak de avond er ook lekker nog aan vast.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3426607
Met name het resultaat van de race was mooi, verder gebeurde er weinig omdat inhalen vrijwel onmogelijk is :biggrin2:
Maar wel fijn op zo'n regendag ;)
Nu is het eindelijk opgeklaard dus wellicht straks nog even rondje lopen.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3426609
dinky89 schreef: zo 23 mei 2021, 18:26 Met name het resultaat van de race was mooi, verder gebeurde er weinig omdat inhalen vrijwel onmogelijk is :biggrin2:
Maar wel fijn op zo'n regendag ;)
Nu is het eindelijk opgeklaard dus wellicht straks nog even rondje lopen.
Er gebeurde van alles! Bottas zijn wieltje, Hammiltons slechte pit tactiek (en gemekker), Verstappen zijn geweldige start, auto’s op 1 cm langs de vangrail in de bochten. Inhalen kan er niet of nauwelijks, maar er kan wel echt gereden worden. Ik heb me niet verveeld.
Door Eef+Stippels
#3426670
sam28 schreef: wo 19 mei 2021, 20:07 Ik heb heel veel duimen nodig.

Op woningnet sta ik 2e op een huis. Ik was ooit 36e maar er hebben nu 34 mensen afgezegd. Ik denk deels door de lockdown en de gesloten bouwmarkten.
Maar goed, ik wil m wel graag denk ik. Nu moet alleen nummer 1 (of 35, ligt eraan hoe je het bekijkt) het huis ff afzeggen...
Dan moet ik uiteraard nog zelf ff gaan kijken en ook vragen waarom er 35 mensen nee hebben gezegd want dat vind ik op zich verdacht.

Maar goed, huis op de derde verdieping, in een dorp op 20min fietsen van centrum Utrecht. Bos om de hoek. De derde is de bovenste, dus geen bovenburen. 2 slaapkamers, huur is kaal lager dan wat ik nu incl betaal en als ik er alles bijtel zal ik ongeveer uitkomen wat ik nu ook betaal.
Ik hoop het zo.....
Ik lees het nu pas.
Ik hoop voor je dat het wat wordt en duim mee! :D
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3426706
Wat zenuwslopend dat lange wachten Sam! ondertussen draaien de duimen door.

Een tijdje terug ging het in een topic hier op barfplaats eens over vervanging van kip en dan door middel van de zwavelzwam. Daar moest ik gelijk aan terugdenken toen ik dit artikel las: klik.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door