Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door src_esther
#3430113
sam28 schreef: vr 23 jul 2021, 13:59 Renovatie op zijn woningbouws. Zo min mogelijk. Dus wel de badkamer/wc en keuken. Maar verder vooral zo leeg mogelijk achter gelaten. :biggrin2: Ze gaan nergens een likje verf voor me overheen halen.
Ah, zo. Ik zag een verkalkte, schimmelige, vette bende voor me...
Door Anne in Zweden
#3430116
Kaela schreef: vr 23 jul 2021, 17:17 Wij gaan lekker luchtig het weekend in!

2A7AA439-99C9-4A84-BC7D-A7937CAA32F0.jpeg
Begrijp me niet verkeerd, ik vind een grote open keuken prachtig, maar ik vraag me af of je het idee niet wat te ver hebt doorgevoerd. :D
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3430124
Kaela schreef: vr 23 jul 2021, 17:17 Wij gaan lekker luchtig het weekend in!

2A7AA439-99C9-4A84-BC7D-A7937CAA32F0.jpeg
Jij dacht "eens kijken hoe het er hier uit zou zien na een orkaan"? :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3430130
Anne in Zweden schreef: Begrijp me niet verkeerd, ik vind een grote open keuken prachtig, maar ik vraag me af of je het idee niet wat te ver hebt doorgevoerd. :D

;D ;D ;D
Ziet er heel luchtig uit!

Ik ga zeker investeren. In een goede ondervloer en zonwering. Volgend jaar komen er zonnepanelen op te liggen, dat zal ook schelen in de warmte.
:)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3430134
Kaela schreef: vr 23 jul 2021, 17:17 Wij gaan lekker luchtig het weekend in!

2A7AA439-99C9-4A84-BC7D-A7937CAA32F0.jpeg
:o
Geven ze geen regen bij jullie?
Anne in Zweden schreef: Begrijp me niet verkeerd, ik vind een grote open keuken prachtig, maar ik vraag me af of je het idee niet wat te ver hebt doorgevoerd. :D
;D ;D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3430137
Ronald schreef: vr 23 jul 2021, 19:00 De binnendeur is nu de buitendeur geworden?
De buitendeur is weer in ere hersteld!
pearlsofpassion schreef:
:o
Geven ze geen regen bij jullie?
;D
Ja dat geven ze! Vanmiddag pas. We hebben alles wat niet nat mag worden nog onder dak staan en daar kan een zeil voor. De rest mag nat worden.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3430157
Verbouwen lost zomaar nog een probleem op! Ik ben klein en heb korte armpjes en kan dus vaak ergens niet bij. Na een hele dag stenen sjouwen zijn mijn armen zeker 5 cm langer geworden :cool:
Door hannabelgje
#3430158
Kaela schreef:Verbouwen lost zomaar nog een probleem op! Ik ben klein en heb korte armpjes en kan dus vaak ergens niet bij. Na een hele dag stenen sjouwen zijn mijn armen zeker 5 cm langer geworden :cool:
Handig!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door pluk
#3430160
Kaela schreef: za 24 jul 2021, 18:14 Verbouwen lost zomaar nog een probleem op! Ik ben klein en heb korte armpjes en kan dus vaak ergens niet bij. Na een hele dag stenen sjouwen zijn mijn armen zeker 5 cm langer geworden :cool:
Gogo gadget arm!
Gebruikersavatar
Door sam28
#3430167
hannabelgje schreef: do 22 jul 2021, 11:10 Vandaag lekker een dagje vrij. Vanmorgen begonnen met de fiets 4daagse samen .et mijn papa. Vanavond een eerste date.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Hoe was het?


Mijn tweede date was minstens zo gezellig als de eerste :biggrin2: :biggrin2: Als ik zondag terugkom van een paar dagen weg gaan we elkaar weer zien :biggrin2:

Dat samen met een evt nieuw huis en een enorm druk werkrooster maakt dat mijn hoofd overloopt, ik op weinig dingen meer nee zeg en moet gaan uitkijken. Ik ben gesloopt en toch ga ik maar door en door en vergeet ik dat ik psychisch niet heel sterk in elkaar steek en soms nee moet zeggen op weer iemand die iets van me wil. Door de drukte, leuke dingen en veel verplichtingen vergeet ik dan dat ik ook nee kan zeggen op bv een paar uur hondenoppas voor mijn werk.

Maar goed, das voortschrijdend inzicht want ineens zie ik het nu al, eerder zag ik het pas als ik begon te wankelen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door