Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3449777
Gefeliciteerd Zurca! Dat is mooi snel gegaan, kunnen jullie weer verder in het spannende avontuur!

Ik ben wezen lunchen met een lieve vriendin. Mijn eerste uitje zonder kind sinds de bevalling. Was erg gezellig en fijn.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3449786
zurca schreef: wo 21 sep 2022, 11:16 Inmiddels ruim 4 weken verder sinds ons huis in de verkoop kwam.
In de 2de week zijn er 10 bezichtigingen geweest. Daar zijn 2 geïnteresseerde uitgekomen. Beide hebben een bod gedaan en 1 van hen gaf zo'n mooi bod, dat hebben we gelijk geaccepteerd. De bouwtechnische keuring is inmiddels achter de rug, daar kwamen geen dingen uit waarvan ze schrokken. Het voorlopig koopcontract is getekend en de 3 dagen bedenktijd zijn voorbij....
Dus.... Ons huis is verkocht onder voorbehoud van financiering.
Jeetje, wat een goed nieuws zeg, gefeliciteerd!!!
Door Lizzy
#3449790
zurca schreef: wo 21 sep 2022, 11:16 Inmiddels ruim 4 weken verder sinds ons huis in de verkoop kwam.
In de 2de week zijn er 10 bezichtigingen geweest. Daar zijn 2 geïnteresseerde uitgekomen. Beide hebben een bod gedaan en 1 van hen gaf zo'n mooi bod, dat hebben we gelijk geaccepteerd. De bouwtechnische keuring is inmiddels achter de rug, daar kwamen geen dingen uit waarvan ze schrokken. Het voorlopig koopcontract is getekend en de 3 dagen bedenktijd zijn voorbij....
Dus.... Ons huis is verkocht onder voorbehoud van financiering.
Ik zei het toch, "zo verkocht"?! Het is gewoon een super leuk huis! Van harte gefeliciteerd! Kun je al wat meer kwijt over jullie plannen, wat jullie gaan doen nu?
Door zurca
#3449802
Lizzy schreef: wo 21 sep 2022, 17:40 Ik zei het toch, "zo verkocht"?! Het is gewoon een super leuk huis! Van harte gefeliciteerd! Kun je al wat meer kwijt over jullie plannen, wat jullie gaan doen nu?
Ja bijna iedereen zei dat "je bent het zo kwijt" Maar de markt is aardig aan veranderen momenteel dus je moet het ook maar echt "zo" kwijt zijn. Bij ons gelukkig het geval :)

Onze plannen zijn om in december te verhuizen. We zullen deels in onze stacaravan zitten en deels bij mijn ouders.
Waar we uiteindelijk precies willen wonen weten we eigenlijk nog niet. Ja in de buurt van mijn ouders en zus maar dat kan in Almelo zijn maar ook in een omringend dorp.
We zullen wat gaan rondtoeren om wat plaatsen en wijken te gaan bekijken. Wat huis betreft was/is het idee een leuk huisje met wat buitenruimte waar niet al te veel aan gedaan hoeft te worden... Maarre... Wij hebben een zwak voor oudere huizen en straks een mooie overwaarde dus wie weet komt er toch weer een opknappertje. Maar dan dit keer wel het grote werk uitbesteden ;)
Wij hebben gewoon erg veel geluk dat we een tijdelijke oplossing hebben en echt ons dtoomhuisje kunnen zoeken.
Door Lizzy
#3449888
Dat is ook zo hoor. Maar ja, ik zie jullie huis toch wel als een buitenkansje en daar is nog steeds ruim markt voor (als ik zie hoe snel dat soort huizen ook weg zijn). Maar jullie plannen klinken goed! Heerlijk, die kant op verhuizen!!
Door Siberienne
#3450223
Soms hè, zie je van die advertenties … op FINN staat een hond te koop. Finn is de Noorse marktplaats-plus. Hond uit 2021. Teefje, mengelmoes. Reden : eigenaar kan hond niet bieden wat nodig is. En dan zo’n verhaal dat de hond haar therapie hond was toen ze het moeilijk had, maar nu heeft ze een opleiding gevonden en kan de hond niet zo goed alleen thuis zijn, dus moet verkocht.
Maar er moet nog wel een nestje mee gefokt met de hond van haar moeder, en de hond mag niet meer dan twee uur rijden weg zijn want ze wil hem nog wel regelmatig zien en meenemen op wandelingen want ze wil haar nog wel graag regelmatig zien.

En dan word ik zo pissed. Gewoon geen enkele gedachte of dat wel in het belang van de hond zou zijn. En het is zo’n leuke hond…. https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html ... =274228819
Laatst gewijzigd door Siberienne op za 01 okt 2022, 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Siberienne
#3450235
Ze is zo leuk. Ben helemaal fliefd. Meneer zegt nee >:(. (Ik zou er overigens ook geen 1500 euro voor betalen. Dat heeft zij voor de pup betaald en wil ze nu ook hebben. Zucht….)
Gebruikersavatar
Door pike
#3450242
Siberienne schreef: za 01 okt 2022, 09:55 Soms hè, zie je van die advertenties … op FINN staat een hond te koop. Finn is de Noorse marktplaats-plus. Hond uit 2021. Teefje, mengelmoes. Reden : eigenaar kan hond niet bieden wat nodig is. En dan zo’n verhaal dat de hond haar therapie hond was toen ze het moeilijk had, maar nu heeft ze een opleiding gevonden en kan de hond niet zo goed alleen thuis zijn, dus moet verkocht.
Maar er moet nog wel een nestje mee gefokt met de hond van haar moeder, en de hond mag niet meer dan twee uur rijden weg zijn want ze wil hem nog wel regelmatig zien en meenemen op wandelingen want ze wil haar nog wel graag regelmatig zien.

En dan word ik zo pissed. Gewoon geen enkele gedachte of dat wel in het belang van de hond zou zijn. En het is zo’n leuke hond…. https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html ... =274228819
Triest weer. Mijn Noors is niet zo goed ::) maar ik dacht daar staat toch een kennelnaam. Even gegoogled en zie hier:
https://www.instagram.com/temporacingkennel/
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door