Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mandarijn
#3422570
Kan het ff niet laten...... :biggrin2:
20210327_155544.jpg
20210327_155544.jpg (5.51 MiB) 1065 keer bekeken
broeken zijn niet meer veilig!!! Die worden vakkundig bijna uitgetrokken ;D
Door Eef+Stippels
#3422606
Aaaaaahh wat zijn ze schattig! :smitten: :smitten:

Tibbies schreef: za 27 mar 2021, 16:43 Haha, ik heb deo van Loveli met cocosgeur en die heeft bij mij hetzelfde effect.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ben je tevreden over die deo?

Ik gebruik Lekker in een Potje sinds ik Lizzy's tip daarover las. Werkte geweldig, zelfs tijdens sporten.
Maar ze hebben de samenstelling gewijzigd en nu doet het bijna niets meer voor mij.
Door Tibbies
#3422631
Ja, wij zijn zeer tevreden over de deo’s van Loveli. Zelfs manlief maakt er nu ook gebruik van. Ook is het fijn dat je een navulling voor de roller kan kopen.
Door Eef+Stippels
#3422635
Tibbies schreef: zo 28 mar 2021, 13:42 Ja, wij zijn zeer tevreden over de deo’s van Loveli. Zelfs manlief maakt er nu ook gebruik van. Ook is het fijn dat je een navulling voor de roller kan kopen.
Oh top! :)
Door Eef+Stippels
#3422638
Tibbies schreef:Wij vinden een roller een stuk prettiger dan zo’n doosje waar je met je vingers in moet ;)
Ja, wij ook! :)
Ml wilde deo uberhaupt niet uit een doosje halen ;D Die gebruikt Lavera deospray, maar dat werkt eigenlijk slechter dan niets gebruiken.

Gaan we Loveli proberen!
Door Tibbies
#3422666
Eef+Stippels schreef:
Gaan we Loveli proberen!

Ik geloof dat er een set bestaat met kleine “proef” deo’s, zodat je ze kan proberen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door Eef+Stippels
#3422670
Tibbies schreef: zo 28 mar 2021, 16:30 Ik geloof dat er een set bestaat met kleine “proef” deo’s, zodat je ze kan proberen.
Oh, zal ik naar zoeken!
Ik wilde net een 30ml bestellen, maar ik zit dan altijd aan bijna net zoveel verzendkosten, dus ik moet eigenlijk voor 30,- bestellen..

Edit: ik had over de kortingscode voor gratis verzending heengekeken, de deo Sweet Orange is onderweg :D
Door Siberienne
#3422685
Heerlijke plaatjes Mandarijn. Ik zit eigenlijk aan de Noorse studie maar heb niet zo'n zin dus laat me even afleiden hier...

Woord van de dag is sjåfør :biggrin2: IK zweer het je, niet kunnen spellen is een voordeel als je Noors wil leren
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door