Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door millyckk
#3411158
Siberienne schreef: di 06 okt 2020, 14:31 :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: Ik heb beeld.

Ik ben aan het werk maar een beetje moe. Dus haalde de notulen van een vergadering maar even door Google translate.

Staat er ineens ‘assassination society’ Ben ik ineens helemaal wakker, hebben ze die dan in Noorwegen? Bleed typefoutje Jordmord vs jordmor. Jordmor zijn de verloskundigen ;D ;D

Tijd voor een kopje thee geloof ik..
Ach, klein detail toch! :biggrin2:
Door - pien -
#3411161
millyckk schreef: di 06 okt 2020, 14:35 Een flinke tijd later ik ook! ;D
Gelukkig!
Ik was bij de fysio geweest met Gabi, had daar mijn handen gedesinfecteerd, kom thuis, mors iets op mijn handpalm, neem een lik....bíjna zelfde effect :-X ;D
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3411162
Oh, ik vind handalcohol ook viesss.... Gelukkig kan ik altijd overal veel handen wassen, dat vind ik echt veel fijner! (vandaag spiritushandgel bij de garage >:( )

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Door Anne in Zweden
#3411164
millyckk schreef: di 06 okt 2020, 13:51 Nieuwe handtas gekocht met veeeeeel extra vakjes! Wat niet handig is, ik herhaal : NIET handig , is om de flacon voor handontsmetting en mondverfrisserspray naast elkaar op te bergen..... ::) :censored2: :doh:
Klinkt als een remedie die Trump zou aanbevelen. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pike
#3411178
millyckk schreef: di 06 okt 2020, 13:51 Nieuwe handtas gekocht met veeeeeel extra vakjes! Wat niet handig is, ik herhaal : NIET handig , is om de flacon voor handontsmetting en mondverfrisserspray naast elkaar op te bergen..... ::) :censored2: :doh:

Oh jee :-X
is je gebit ook gelijk ontsmet :biggrin2:
Anne in Zweden schreef:
Klinkt als een remedie die Trump zou aanbevelen. :biggrin2:
;D ;D jij bent een goede leerling ;D ;D
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3411461
Aangezien ik al een half jaar ook officieel werkloos ben (ervoor zat ik in loopbaanonderbreking maar m'n vorige werkgever en ik werden het niet eens over werkuren), en ik ervaring heb met PCR testen (zoals de covid testen) en men die testen maar blijft opdrijven, heb ik gisteren maar wat CV's en brieven verstuurd naar alle labo's en ziekenhuizen die ik in de buurt kon vinden.
Ik heb morgen een videogesprek met een selectiebureau en mag vrijdag in een ziekenhuis langsgaan.

We zullen zien wat ervan komt, want ik wil niet dat m'n gezinsleven eronder lijdt. Meneer heeft een zeer veeleisende job en die gaat gewoon voor. Meneer doet die graag, wordt gewaardeerd en goed betaald. En labowerk wil ik toch niet blijven doen (ik zoek met paarden te gaan werken), maar ik moet me in deze tijd toch ook een beetje sociaal engageren he. Ipv op de kap van de maatschappij te blijven leven. :biggrin2: Ale, ik krijg wel geen uitkering momenteel, dus dat valt wel mee. Maar goed, ik kan me nuttig gaan maken in deze crisis, en ik vind dat wel een leuk gevoel.
Ik heb wel eisen gesteld qua uren, maar als ze echt volk tekort komen, zullen ze daar wel in mee gaan.
En dan kan ik hopelijk deeltijds weer (een tijdje) aan het werk gaan.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3411474
Wat goed PoP!

Als je op je nieuwe werk tzt nog een leverancier zoekt voor de tests, dan stuur me maar een pb-tje :biggrin2:

Maar zonder gekheid, top dat je je wilt inzetten om te helpen tijdens deze crisis. :-*
Door hannabelgje
#3411487
Gisteren om 22 uur een telefoontje van mijn baas dat ik niet meer naar kantoor mag. Ik ging alleen op woensdag maar dat mag nu ook niet meer. Ik vind het niet zo erg. Ik begrijp dat het gewoon ff niet kan.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3411490
Hopelijk gaat het lukken zoals jij het in je hoofd hebt PoP! Succes!

@hannabelgje: Ik ben gisteren nog op kantoor geweest omdat het nog mocht maar toen hadden we het er ook al over met collega's dat we niet weten wanneer we weer mogen komen. We verwachten dat er vandaag bericht komt dat we weer terug gaan naar situatie van maart ipv situatie voor 1 september zoals het sinds de vorige persco was.
Wat mij nog niet duidelijk is, is hoe het met sporten komt. Ik doe pilates, wat geen teamsport is, binnen op afstand in enorme gymzaal en ik doe outdoor training waarbij je met een groep buiten op afstand bent. Heb nog niet kunnen achterhalen of dat nou nog toegestaan is of niet omdat je wel met een groep bent. Aangezien sportscholen open mogen blijven zou het vreemd zijn wanneer het niet meer zou mogen maar duidelijk is het voor mij in ieder geval niet :???:
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3411491
Volgens mij mag je met max. 4 personen op anderhalve meter een groepsles volgen. Ik weet niet of dat het maximaal 4 of 1 instructeur en 4 personen is....

Extra: ik pak een geroosterde boterham met melk en koffie ;)

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door