Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door KarenH
#3436357
hannabelgje schreef: zo 12 dec 2021, 14:35 Ik ben een van de weinigen die niet kijkt denk ik. Ik vind het kleuters in dure auto's Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Ik vind er ook niks aan. Ik heb ook geen tv, dus dit soort dingen gaan lekker aan mij voorbij.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3436377
Hmm.... kennelijk ben ik ook hierin bijzonder ;)

Ik heb niet live gekeken, maar inmiddels kun je geen zender meer opzetten of het gaat over Max.
Gebruikersavatar
Door pike
#3436383
Hier nog zo’n bijzonder persoon. Kijk helemaal geen tv dus ook niet naar Max. Ik lees het wel bij de nieuwsberichten of niet :)
Gebruikersavatar
Door doranto
#3436389
Inge en Bono schreef: zo 12 dec 2021, 19:42 Ik heb m'n nagels opgevroten :sofa: , gehuild en daarna champagne opengetrokken. Verschrikkelijk, wat een race :D :circle: :groupwave2: :drive1: :beerchug: :mbounce:
Zo erg was het hier niet. Maar het was wel rete spannend :D (op het einde in ieder geval)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3436401
Ronald schreef: zo 12 dec 2021, 19:04 Hmm.... kennelijk ben ik ook hierin bijzonder ;)

Ik heb niet live gekeken, maar inmiddels kun je geen zender meer opzetten of het gaat over Max.
Weer eens iets anders dan het c-woord :biggrin2:

Mercedes liet zich wel kennen met hun protesten na afloop :-X gelukkig afgewezen.
Hier geen champagne zoals bij Inge maar wel biertjes open getrokken. Hier keek ik al snel alleen omdat vriend weg was gelopen omdat het een gelopen race leek. Af en toe kwam hij weer even kijken en uiteraard op het eind. Morgenavond nog lekker nagenieten met extra aflevering formule 1 café :cool:
Door Siberienne
#3436460
Doranto schreef: zo 12 dec 2021, 19:45 Zo erg was het hier niet. Maar het was wel rete spannend :D (op het einde in ieder geval)
Ik vind dat rijden zelf niet zo boeiend om te zien, maar dat hele psychologische spel er omheen wel interessant. En uiteraard de eerste bocht en de laatste ronde dit keer :biggrin2:

Ik vond het wel even lekker afleiding.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3436729
Tanna schreef: za 18 dec 2021, 13:25 Kom er net achter dat ik al 16 jaar op Barfplaats rondhang, gisteren was dat om precies te zijn. Blijft leuk!
Tijd voor een biertje met bitterballen!
(even proberen of het bitterballenalarm nog werkt)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door