Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3436329
Wat enorm gaaf voor je zoons Tibbies dat ze er daadwerkelijk bij zijn!

Hier ga ik er uit zelfbescherming van uit dat er wel wat zal gebeuren waardoor Hamilton wint. Durf ook bijna niet te kijken....
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3436338
Ziet er nog rustig uit op de foto :biggrin2:
Slechte start van Max en een onbegrijpelijke actie van de stewards ten opzichte van Hamilton. Een actie waarvoor Max al regelmatig is gestraft :-X
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3436341
dinky89 schreef: zo 12 dec 2021, 14:17 Ziet er nog rustig uit op de foto :biggrin2:
Slechte start van Max en een onbegrijpelijke actie van de stewards ten opzichte van Hamilton. Een actie waarvoor Max al regelmatig is gestraft :-X
Echt ongelooflijk! Maarrrr Checco is a legend :groupwave2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3436353
Siberienne schreef: zo 12 dec 2021, 15:39 Ja he? Mooie ontknoping. In een film zou dit als ‘te ongeloofwaardig’ weg gezet worden :biggrin2:
Jos kwam ook als een lijk uit de pit gelopen, wat was die bleek. Wat een spanning!!
Door Siberienne
#3436355
Kaela schreef: zo 12 dec 2021, 15:48 Jos kwam ook als een lijk uit de pit gelopen, wat was die bleek. Wat een spanning!!
Dat had ik nog gemist. Ik zit nl half te kijken op de iPad van meneer. We hadden het nog bijna gemist omdat we al wat anders waren gaan doen tot ik hier las ‘safety car’. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door