Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3404166
Kim_S schreef: wo 27 mei 2020, 22:56 In Amerika ja ;D
Ik ben benieuwd wat de Noorse kleur is :biggrin2:
We gaan het zien - als volgende week mijn concrete aanbod binnen gaat komen :D :D

Oftewel; als we het eens gaan worden over het salaris - en dat denk ik wel - dan heb ik een baan in het Oslo Universitetsykehus :D :D :D

En dan heb ik precies 3 maanden om een emigratie te gaan regelen ;D
Door Anne in Zweden
#3404167
Siberienne schreef: vr 29 mei 2020, 21:50 Ik ben benieuwd wat de Noorse kleur is :biggrin2:
We gaan het zien - als volgende week mijn concrete aanbod binnen gaat komen :D :D

Oftewel; als we het eens gaan worden over het salaris - en dat denk ik wel - dan heb ik een baan in het Oslo Universitetsykehus :D :D :D

En dan heb ik precies 3 maanden om een emigratie te gaan regelen ;D
Zooooooo gaaaaaf! Wat ontzettend leuk en spannend en opwindend en avontuurlijk en en en! Echt geweldig! Alvast gefeliciteerd (voorzichtig en onder voorbehoud en resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst en en en! :D )
Door Siberienne
#3404169
Anne in Zweden schreef: vr 29 mei 2020, 21:52 Zooooooo gaaaaaf! Wat ontzettend leuk en spannend en opwindend en avontuurlijk en en en! Echt geweldig! Alvast gefeliciteerd (voorzichtig en onder voorbehoud en resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst en en en! :D )
Ja zeg dat wel, ik had bij mijn huidige werk een tijdelijk contract dat omgezet ging worden in vast werd me tot 3x toe beloofd, totdat vorige week ineens de mededeling kwam dat dat toch niet ging gebeuren. Om de mest bizarre Reden; ik was te zorgvuldig ... nu komt het eigenlijk wel goed uit...
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3404170
Siberienne schreef: vr 29 mei 2020, 21:59 Ja zeg dat wel, ik had bij mijn huidige werk een tijdelijk contract dat omgezet ging worden in vast werd me tot 3x toe beloofd, totdat vorige week ineens de mededeling kwam dat dat toch niet ging gebeuren. Om de mest bizarre Reden; ik was te zorgvuldig ... nu komt het eigenlijk wel goed uit...
Nee joh, in jouw vak moet je ab-so-luut wat minder zorgvuldig zijn hoor!
:-X ::)

Wat super super gaaf dat Oslo doorgaat!! :D
(Nou ja zo goed als :biggrin2:)
Alvast van harte gefeliciteerd :-*
Gebruikersavatar
Door pluk
#3404171
Siberienne schreef: vr 29 mei 2020, 21:50 Ik ben benieuwd wat de Noorse kleur is :biggrin2:
We gaan het zien - als volgende week mijn concrete aanbod binnen gaat komen :D :D

Oftewel; als we het eens gaan worden over het salaris - en dat denk ik wel - dan heb ik een baan in het Oslo Universitetsykehus :D :D :D

En dan heb ik precies 3 maanden om een emigratie te gaan regelen ;D
Waaaaaaahhhhhh :D :D :D
Wat gaaf!!!! Komt vast goed :)
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3404181
Siberienne schreef: vr 29 mei 2020, 21:50 Ik ben benieuwd wat de Noorse kleur is :biggrin2:
We gaan het zien - als volgende week mijn concrete aanbod binnen gaat komen :D :D

Oftewel; als we het eens gaan worden over het salaris - en dat denk ik wel - dan heb ik een baan in het Oslo Universitetsykehus :D :D :D

En dan heb ik precies 3 maanden om een emigratie te gaan regelen ;D
Waaaah cool, van harte gefeliciteerd :D
Gebruikersavatar
Door Ina
#3404182
Siberienne schreef: vr 29 mei 2020, 21:59 Ja zeg dat wel, ik had bij mijn huidige werk een tijdelijk contract dat omgezet ging worden in vast werd me tot 3x toe beloofd, totdat vorige week ineens de mededeling kwam dat dat toch niet ging gebeuren. Om de mest bizarre Reden; ik was te zorgvuldig ... nu komt het eigenlijk wel goed uit...

:o ....wel ja...wat een bizarre klaag van je baas :(
Mooi moment om je horizon te verbreden en grenzen te verleggen....en dat dan gewoon heel letterlijk nemen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3404186
Siberienne schreef: vr 29 mei 2020, 21:59 Ja zeg dat wel, ik had bij mijn huidige werk een tijdelijk contract dat omgezet ging worden in vast werd me tot 3x toe beloofd, totdat vorige week ineens de mededeling kwam dat dat toch niet ging gebeuren. Om de mest bizarre Reden; ik was te zorgvuldig ... nu komt het eigenlijk wel goed uit...
Te zorgvuldig in een lab :???: Lijkt mij nou juist een van de plaatsen waar je zorgvuldig moet zijn ::)
Maar wel heel fijn dat je nu in Noorwegen in de onderhandelingsfase bent gekomen :D alsof het zo heeft moeten zijn ;) Succes met de onderhandelingen en de zoektocht naar een woning!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door