Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3444634
dinky89 schreef: vr 13 mei 2022, 08:49 Dat mensen elkaar voor de gekste dingen aanklagen was mij bekend. Maar dit bericht vind ik wel weer heel ver gaan: ouders klagen zoon aan voor het niet krijgen van een (klein)kind :o
Ik dacht dat een uitzet voor een baby aanschaffen duur was, maar ben ik even blij dat ik deze dans op het nippertje ben ontsnapt ;D ;D ;D

Leuke geitenspam weer Manderijn!!

Cindy, veel sterkte. Het definitief maken van zoiets groots is even heel confronterend. Een grote stap in het geheel. Maar het maakt ook dat je weer verder kunt, in je verwerking en met je leven. Sterkte!
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3444638
Dank jullie wel voor de lieve reacties :-* :-* ….

Gister zijn de getekende papieren naar de advocaat gegaan, dus over 3-5 weken is het definitief….. Meneer is, op en af, heel erg behulpzaam (ik kan het niet anders zeggen, aangezien dit forum openbaar is) en daar maak ik, dankbaar, gebruik van….Beetje bij beetje ben ik spullen aan het inpakken….. Of ik volgende week de sleutels krijg (of een week later) is nog ff de vraag, maar goed, dat is te doen…. Denk dat we met zn allen proberen om er nog een gezellige tijd van te maken ;) …..

Ik zie mijn toekomst best wel positief in….. Het leven is een leerproces, en ik ben iemand die er (misschien helaas) wat langer over doet om achter bepaalde dingen te komen… Maar ik kom er wel, hoe dan ook ;) …. Voor nu het noodzakelijke regelen en voor de rest zie ik het wel….
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3444683
Ik heb me ingeschreven voor een cursus. Een cursus "Omgaan met HSP". Gisteren weer zo verschrikkelijk getriggerd, dat het gewoon niet leuk meer is. Ik leer steeds meer om me, indien nodig, af te sluiten en prikkels buiten de deur te houden. Maar soms lukt dat niet helemaal. Of helemaal niet.

Nu ga ik dus leren waarom ik zo verschrikkelijk getriggerd wordt en hoe ik dat kan "omleiden"...
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3444711
Ronald schreef:Ik heb me ingeschreven voor een cursus. Een cursus "Omgaan met HSP". Gisteren weer zo verschrikkelijk getriggerd, dat het gewoon niet leuk meer is. Ik leer steeds meer om me, indien nodig, af te sluiten en prikkels buiten de deur te houden. Maar soms lukt dat niet helemaal. Of helemaal niet.

Nu ga ik dus leren waarom ik zo verschrikkelijk getriggerd wordt en hoe ik dat kan "omleiden"...
Goed van/voor je!!!!! :-*
Door Mandarijn
#3444722
Had vanmorgen wat lindeboom takken voor de mama's gegeven aan de geiten. De kleintjes wilden het ook wel proberen
IMG20220515101126.jpg
IMG20220515101126.jpg (5.46 MiB) 516 keer bekeken
IMG20220515101128.jpg
IMG20220515101128.jpg (5.9 MiB) 516 keer bekeken
IMG20220515101134.jpg
IMG20220515101134.jpg (6.16 MiB) 516 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3444725
Ronald schreef:
Nee hoor... Absoluut niet.
Maar het is gewoon vervelend om zo getriggerd te worden. Ben benieuwd hoe de cursus gaat.



Wat een leuke foto's weer, zo genieten! En als jong geitje moet je natuurlijk alles even proberen hè. Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3444782
Douchen, logeerhondje uitlaten en weer stinken.

Het is zomers!!! Lekker zweten. Kan ik mooi mijn sandelen met klittenband aan, of beter gezegd, zelf aandoen ;D

Logeerhondje doet het prachtig. We hebben haar goed voorbereid op de logeerpartij en dat loont. Ze is in huis ontzettend lief en beleefd, bereid alles te doen wat je van haar wilt en enorm knuffelig en gezellig. Ze heeft ons wel hard nodig om haar rust te vinden, maar dat is niet erg. Wandelen in de drukke stad is wat minder succesvol, maar ze houdt zich dapper staande, al dan niet met af en toe een grote mond om te verbergen hoe spannend het eigenlijk is.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3444785
Wat gezellig Kaela :)

Heb vandaag mijn tweede gesprek gehad in de sollicitatieprocedure. Morgen krijg ik de terugkoppeling en weet ik of ik het ben geworden of niet. Ik weet dat andere sollicitant zelfde bericht heeft gekregen dus ben heel benieuwd of hij het is geworden, of ik het ben geworden of dat ze tot conclusie zijn gekomen van twee geschikte kandidaten en daarmee twee plekken ipv een. Hij heeft compleet andere achtergrond waarbij wij beide in de vacature passen. Was het maar vast morgen ::)
Door Siberienne
#3444791
Wij hadden vandaag een dagje vrij. 17 mei is de nationale feestdag van Noorwegen. Heerlijk weer, bezoek van vrienden, kortom een prima dag.

Shadow vond dat ook, hij presteerde het een halve gerookte makreel en nog wat restanten (een paar koppen en een stuk vel) te snaaien.

We zijn trouwens wel zodanig geïntegreerd dat we de Noorse vlag dan nu ook maar daadwerkelijk buiten hebben gehangen en er nog twee in de potten met viooltjes gestoken hebben. We zijn nog niet zodanig geintergreerd dat we ermee langs de kant van de weg hebben staan zwaaien. En ook hadden we geen 'bunad' aan vandaag. Er zijn grenzen. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door