Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3423213
Wij zijn bezig met de tuin, flink wat kruiwagens aarde rondgekard. Ik heb geen sportschool nodig. :biggrin2:
We een paracetamolletje tegen de spierpijn denk ik, morgen. ;D

Fijne Paasdagen allemaal! :rabbit:
Door Tanna
#3423406
-Annemarie- schreef: za 03 apr 2021, 17:35 Wij zijn bezig met de tuin, flink wat kruiwagens aarde rondgekard. Ik heb geen sportschool nodig. :biggrin2:
We een paracetamolletje tegen de spierpijn denk ik, morgen. ;D

Fijne Paasdagen allemaal! :rabbit:
Ik red dat niet meer in mijn eentje, heb net een klusjes/tuinman gevonden die dat voor me gaat doen. Voordat hij komt moet ik dan wel een kuub zand verplaatsen.........dat heb ik al eerder gedaan, naar de plek waar het nu ligt. Was op dat moment een mooi plekje ::) .
Heb je geen arnica of traumeel in huis? Helpt veel beter tegen de spierpijn!
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3423648
Tanna schreef: ma 05 apr 2021, 15:05 Ik red dat niet meer in mijn eentje, heb net een klusjes/tuinman gevonden die dat voor me gaat doen. Voordat hij komt moet ik dan wel een kuub zand verplaatsen.........dat heb ik al eerder gedaan, naar de plek waar het nu ligt. Was op dat moment een mooi plekje ::) .
Heb je geen arnica of traumeel in huis? Helpt veel beter tegen de spierpijn!
Dit was een klusje in de categorie: komt op als kakken. Geen tijd om een tuinman te zoeken. ;D
Maar ik hoop dat die bij jullie wel snel aan de slag kan. :-*

De arnica en traumeel zijn op, maar het viel uiteindelijk wel mee. Beetje spierpijn is niet erg, als het herstel maar snel gaat is het oké. ;)
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3423763
dinky89 schreef: vr 09 apr 2021, 15:21 Nu de man een keertje weg is kan ik heerlijk nightwish opzetten :biggrin2: zit dus heerlijk op de bank te genieten van het moment :cool:
Ik doe even mijn t-shirt aan!
brs-crewish-unemployed-blacksmiths-t-shirt_800x[1].jpg
brs-crewish-unemployed-blacksmiths-t-shirt_800x[1].jpg (22.54 KiB) 1194 keer bekeken
Door Tanna
#3423772
-Annemarie- schreef: vr 09 apr 2021, 11:06 Dit was een klusje in de categorie: komt op als kakken. Geen tijd om een tuinman te zoeken. ;D
Maar ik hoop dat die bij jullie wel snel aan de slag kan. :-*

De arnica en traumeel zijn op, maar het viel uiteindelijk wel mee. Beetje spierpijn is niet erg, als het herstel maar snel gaat is het oké. ;)
Ik ga morgen met het zand aan de slag, als ik de kruiwagen van de buurman kan lenen althans. :biggrin2:
Door src_esther
#3423782
-Annemarie- schreef: vr 09 apr 2021, 11:06 Dit was een klusje in de categorie: komt op als kakken. Geen tijd om een tuinman te zoeken. ;D
Maar ik hoop dat die bij jullie wel snel aan de slag kan. :-*

De arnica en traumeel zijn op, maar het viel uiteindelijk wel mee. Beetje spierpijn is niet erg, als het herstel maar snel gaat is het oké. ;)
1 kuub vind ik veel klinken maar ik zag het vandaag bij buren liggen en het is een minibergje. :P Wij gebruiken liever een minigraafmachien en een tractortje. Maar dan gaat het om tientallen malen 1 kuub...
Door smulpaap
#3423881
De 2e slapeloze nacht klaarwakker
En overdag gewoon fris en fruitig
Ik lijk wel steeds minder slaap nodig te hebben naarmate ik ouder word. ::)
Door Mandarijn
#3424041
Het is te vroeg voor een borrel.....maar het is toch raar om als brandweervrijwilliger de meldkamer te bellen, omdat je bij de buren vlammen uit de schoorsteen ziet komen. En dan tegen die meldkamer moet zeggen dat je moet ophangen, want de pieper gaat en je naar de brandweerkazerne moet gaan voor die schoorsteenbrand bij de buren....
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3424045
Ach, zo vroeg is het ook weer niet voor een borrel ;)
Hopelijk viel de brand mee en hadden jullie hem snel onder controle!
Hier had ik afgelopen zaterdag een hartverzakking toen VL zei dat het huis bijna in de brand stond :-X gelukkig rook VL snel de geur van smeulend plastic waardoor de houten vloer geen vlam heeft gevat maar had raar af kunnen lopen..... Nu slechts flinke schroeiplek op de vloer. Op zo'n moment voel je jezelf wel even heel kwetsbaar.
Door Mandarijn
#3424048
Ja gelukkig waren we er snel bij en is het bij vuur in het rookkanaal gebleven.nu hebben ze een stookverbod en mogen ze pas weer stoken nadat het rookkanaal is schoongemaakt en het bewijs daarvan aan de gemeente is overhandigd. Schoonmaken moet dan wel door een gecertificeerde schoorsteenveger gebeuren nadat bouwtoezicht van de gemeente is komen kijken. Komt dus nog wat bij kijken bij een schoorsteenbrand in onze gemeente
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door