Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3425169
smulpaap schreef: ma 26 apr 2021, 02:26 Ja , het kan zeker spannend zijn
En enige voorzichtigheid is ook wel een ding
Dat dus. Nu is het bij vrouwen ook weer anders dan bij mannen. Wat ik zo af en toe hoor dat vrouwen overkomt... :o

Kennelijk ben ik dus of heel erg niet van deze wereld of hopeloos ouderwets. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je zo hoppa er bovenop duikt. Natuurlijk zie ik ook wel eens een vrouw waarbij ik denk "Zo hé", maar als puntje bij paaltje komt (pun intended!) dan ben ik veel te verlegen en veel te veel "gentleman".

Ach... morgen gaan de terrassen weer open.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3425173
Ronald schreef: di 27 apr 2021, 17:08 Dat dus. Nu is het bij vrouwen ook weer anders dan bij mannen. Wat ik zo af en toe hoor dat vrouwen overkomt... :o

Kennelijk ben ik dus of heel erg niet van deze wereld of hopeloos ouderwets. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je zo hoppa er bovenop duikt. Natuurlijk zie ik ook wel eens een vrouw waarbij ik denk "Zo hé", maar als puntje bij paaltje komt (pun intended!) dan ben ik veel te verlegen en veel te veel "gentleman".

Ach... morgen gaan de terrassen weer open.
Ronald ;D ;D ;D

Wees maar verlegen en een gentlemen. Je vindt vanzelf iemand die dat waard is :-*
Door smulpaap
#3425176
Ronald schreef: di 27 apr 2021, 17:08 Dat dus. Nu is het bij vrouwen ook weer anders dan bij mannen. Wat ik zo af en toe hoor dat vrouwen overkomt... :o

Kennelijk ben ik dus of heel erg niet van deze wereld of hopeloos ouderwets. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je zo hoppa er bovenop duikt. Natuurlijk zie ik ook wel eens een vrouw waarbij ik denk "Zo hé", maar als puntje bij paaltje komt (pun intended!) dan ben ik veel te verlegen en veel te veel "gentleman".

Ach... morgen gaan de terrassen weer open.
Vlak vrouwen ook niet uit hoor .
Je mag haar hele huis verbouwen , en daarna voorgoed gaan
Of ze zijn uit op geld , of veranderen je hele huis na een week :biggrin2:
Of ze houden er meerdere mannen op na
En weten op geraffineerde wijze misbruik te maken van je goedheid
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3425187
hannabelgje schreef: di 27 apr 2021, 18:20 Nou weer een date vandaag en wederom geen klik aan mijn kant. Lastig hoor.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Het komt vanzelf een keertje...

Ik had vandaag geen date en ook geen klik. Maar dat was dan ook te verwachten. ::)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3425191
Ronald schreef: di 27 apr 2021, 17:08 Dat dus. Nu is het bij vrouwen ook weer anders dan bij mannen. Wat ik zo af en toe hoor dat vrouwen overkomt... :o

Kennelijk ben ik dus of heel erg niet van deze wereld of hopeloos ouderwets. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je zo hoppa er bovenop duikt. Natuurlijk zie ik ook wel eens een vrouw waarbij ik denk "Zo hé", maar als puntje bij paaltje komt (pun intended!) dan ben ik veel te verlegen en veel te veel "gentleman".

Ach... morgen gaan de terrassen weer open.
Das heel lief van je. :-*

En ja, het zijn natuurlijk niet de normale types die er bovenop duiken. Die gebruiken het daten gewoon als lokmiddel.
Door smulpaap
#3425199
hannabelgje schreef: di 27 apr 2021, 18:20 Nou weer een date vandaag en wederom geen klik aan mijn kant. Lastig hoor.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Jammer, misschien even afstand nemen van daten?
En ja hoor , net wat de anderen zeggen . Het komt gerust een keer
Door smulpaap
#3425200
eelke schreef: di 27 apr 2021, 22:00 Het kan ook zo maar goed gaan, en dat het dan leuk is en blijft. Dus hou vol!
Zo is dat . Er zijn echt nog heel veel leuke mannen
En het mooie weer komt er weer aan
Niet opgeven hoor
Ik heb een kennisje , ze is 9 jaar alleen geweest . Ook veel.dates gehad , en de klik kwam ook
Door hannabelgje
#3425202
Ronald schreef: Het komt vanzelf een keertje...

Ik had vandaag geen date en ook geen klik. Maar dat was dan ook te verwachten. ::)
Lol
Ach ja we houden hoop. Denk dat er van zijn kant ook geen klik was want ik heb niks meer van hem gehoord. Ik ben ook niet de makkelijkste. Gelukkig ben ik me daarvan bewust.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3425203
Bij mijn huidige partner was er niet gelijk verliefdheid klik (waren we toen ook beide niet naar op zoek, leerden elkaar kennen via msn via gemeenschappelijke vriendin) maar wel vriendschap klik die is uitgegroeid naar verliefdheid klik. Inmiddels zijn we zo'n 17 jaar verder en nog altijd gek op elkaar. Kan mij daarom goed voorstellen dat echt daten enorm lastig is wanneer je daar wel direct naar op zoek bent. In dat geval hadden we waarschijnlijk beide nee gezegd na de eerste afspraak. Maar geen enkele klik is natuurlijk wel heel duidelijk ;)
Ik benijd de daters hier daarom niet en duim dat jullie binnenkort een leuk persoon ontmoeten waar het wel mee klikt :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door