Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3425006
Lizzy schreef: M'n slok wijn zat tegen mijn beeldscherm :2funny: :2funny:
Lol sorry.
Maandag weer een date en dinsdag eentje. Ik ben goed bezig Afbeelding
Hopen dat er een toch een keer een wederzijdse klik is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Eef+Stippels
#3425014
hannabelgje schreef: za 24 apr 2021, 23:02 Lol sorry.
Maandag weer een date en dinsdag eentje. Ik ben goed bezig Afbeelding
Hopen dat er een toch een keer een wederzijdse klik is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Spannend! :D
Hopelijk vind je de klik :)
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3425041
Hmm... ook op date geweest. Leek erg leuk en na de date "dit gaan we nog een keer doen". Maar nu een appje van haar "ik heb het te druk en geen tijd voor daten". Zeg dan gewoon dat er geen klik was >:(

Maar goed... gewoon doorgaan dus. En niet meer omkijken.
Door smulpaap
#3425044
hannabelgje schreef: zo 25 apr 2021, 10:02 Laten we het hopen. Mag ook wel een keer gezien het feit dat ik er niet jonger op word Afbeelding.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Haha , ach ooit zal de klik er zijn toch ?
Mensen van 70 of 80 plus lukt het ook nog :biggrin2:
Door smulpaap
#3425045
Ronald schreef: zo 25 apr 2021, 16:18 Hmm... ook op date geweest. Leek erg leuk en na de date "dit gaan we nog een keer doen". Maar nu een appje van haar "ik heb het te druk en geen tijd voor daten". Zeg dan gewoon dat er geen klik was >:(

Maar goed... gewoon doorgaan dus. En niet meer omkijken.
Ja , k*t smoes lijkt me
Als je het zo druk hebt dan begin je toch niet aan daten denk ik dan
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3425054
smulpaap schreef: zo 25 apr 2021, 16:46 Ja , k*t smoes lijkt me
Als je het zo druk hebt dan begin je toch niet aan daten denk ik dan
Psies dat dus. Maar goed, als je op voorhand al niet eerlijk en open kunt zijn, dan kun je dat in een relatie ook niet.
Door hannabelgje
#3425056
Ronald schreef:Hmm... ook op date geweest. Leek erg leuk en na de date "dit gaan we nog een keer doen". Maar nu een appje van haar "ik heb het te druk en geen tijd voor daten". Zeg dan gewoon dat er geen klik was >:(

Maar goed... gewoon doorgaan dus. En niet meer omkijken.
Ja ik heb wel gewoon netjes gezegd dat er van mijn kant geen klik was. Ik vind dat ook moeilijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door smulpaap
#3425057
Ronald schreef: zo 25 apr 2021, 17:58 Psies dat dus. Maar goed, als je op voorhand al niet eerlijk en open kunt zijn, dan kun je dat in een relatie ook niet.
Juist ! Ik zou er ook een heel naar onderbuikgevoel bij krijgen
En op onze leeftijd mag je toch verwachten dat mensen daar gewoon open en eerlijk over zijn .
Maar ja, het valt soms niet mee . Ik denk dat ouderen ook best kritisch zijn , je hebt een eigen leven .... eigen gewoontes . Het moet maar net matchen
Ik had korte tijd iets met een weduwnaar
Maar dat werd uiteindelijk ook niets . Het hoge woord kwam er uit . De dochters zouden het zo leuk vinden voor pa . Maar pa zelf , die had het na enige tijd daten wel gehad . Hij was,er nog niet aan toe , vergeleek elke kandidaat met zijn overleden vrouw
Door smulpaap
#3425058
hannabelgje schreef: zo 25 apr 2021, 18:32 Ja ik heb wel gewoon netjes gezegd dat er van mijn kant geen klik was. Ik vind dat ook moeilijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Is ook moeilijk , maar wel wat het is En je voorkomt valse,verwachtingen en teleurstelling
Door hannabelgje
#3425066
Ja inderdaad. Ik wil ook niemand aan het lijntje houden. Ik had zelf online een enorme klik met iemand. We zouden elkaar gaan ontmoeten. Hij had het afgezegd. Daarna zei hij ook dat er privé zoveel dingen speelden in zijn leven dat hij er op dit moment niet aan toe was. Dat vond ik ook fijn dat hij dat eerlijk zei. Ik vind het nog steeds enorm jammer. We hebben af en toe nog contact maar een live ontmoeting zit er gewoon niet in en misschien gaat dat ook niet meer gebeuren.
Ik vind al dat gedate enorm spannend. Heb ik ook bijna 20 jaar niet meer gedaan. Ik kom echt enorme engerds tegen maar beslist ook hele leuke mensen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door smulpaap
#3425068
Ja , het kan zeker spannend zijn
En enige voorzichtigheid is ook wel een ding
Zo ben ik een tijdje lid geweest van een 50 plus club (online ) er ontstonden bv clubjes , mensen die dezelfde interesses deelden , best leuk . Men ontmoette elkaar ook live om bv te wandelen, koken, kunst ... va alles . Maar er was,ook een chatroom , dat was andere,koek . De meest bizarre figuren . Getrouwde mannen die dan zogenaamd interesse,hadden in een van de clubs , en eigenlijk maar op 1 ding uit waren . Een avontuurtje. Of van die zielepeuten die op hun zolderkamer maar over 1 onderwerp konden praten . En om 20 uur naar beneden moesten voor een kopje thee . Ik ben ook eens benaderd door een gladde aal . Of ik hem wilde,ontmoeten , een leuke activiteit ? Nee , dat hoefde niet. Hij wilde wel naar me toe komen voor een kop koffie. Nou , nee dus . Ik wil je niet in mn huis ontvangen .
Dat vond ie maar preuts . Ik ken een verhaal van een mevrouw die daar wel in trapte , ze hadden eigenlijk op een terras afgesproken , maar hij voelde zich niet geheel fit en zou het jammer vinden als de date niet door zou gaan . Na,20 minuten lag de vrouw gevangen op haar eigen bank , met die viespeuk bovenop zich .
En wat je zegt hoor , soms is het ook erg leuk . Al kunnen vrouwen er blijkbaar ook wat van . Die vinden dat een man van middelbare,leeftijd niets mag mankeren . Dan valt ie gelijk af . Het zou zomaar kunnen dat die vrouw,over twee jaar ook een kwaal heeft . Maar ja , tegenwoordig gaat het nu eenmaal eerst heel vaak online , en dat is spannend . Vaak doet men zich online heel anders voor , en kom je er tijdens een ontmoeting achter dat dat toch niet is wat je dacht. In de kroeg op zoek ? Of zo maar op straat , soms gebeurt het . En dan is vaak het leukst , een enkele keer hoor je zo'n verhaal . Er zijn mensen die door blijven daten , en er zij er die zeggen , ik ben er klaar mee . Die hebben alleen maar teleurstellingen . Of ze zij het vertrouwen geheel kwijt. En ja , wie weet komt het ooit nog eens tot een ontmoeting tussen jullie . In elk geval wel fijn dat betreffende eerlijk is geweest
Door Mandarijn
#3425154
Het is Koningsdag dus dat betekent koekhappen!!
IMG20210427123246.jpg
IMG20210427123246.jpg (5.08 MiB) 904 keer bekeken
IMG20210427123248.jpg
IMG20210427123248.jpg (4.65 MiB) 904 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door