Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3425539
Hier ga ik richting mijn tweede kopje koffie. Een flat white denk ik.
Op een vrije dag lees ik meestal veel. Vind ik heerlijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Siberienne
#3425542
Ik werk thuis vandaag. Allemaal online vergaderingen. Kon zowaar het meeste volgen. Tijdens het online onderwijs de strijk gedaan. Win-win; staand betere concentratie, minder last van mijn nek en eindelijk die berg weg.

Zo maar eens wat mails gaan doen en actiepunten vd vergaderingen afwerken.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3425544
sam28 schreef: wo 05 mei 2021, 09:05 Heeft iemand al koffie?

Ik ben vrij vandaag, hoef niet meer te studeren en vraag me af wat mensen op hun vrije dagen doen. Ik ben al weer 2uur wakker en heb ook al een uur gewandeld.
;D
Gelukkig wel zeg... Koffie blijft één van de betere uitvindingen.

Hier ook een vrije dag. En aansluitend weekend. Eerst vanmorgen de keuken maar weer eens aan kant gebracht en de vaat weggewerkt. En rustig ontbijtje. Met koffie.

Zo even naar buiten, uitwaaien. Het ziet er naar uit dat het wel even droog blijft.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3426307
Ik heb heel veel duimen nodig.

Op woningnet sta ik 2e op een huis. Ik was ooit 36e maar er hebben nu 34 mensen afgezegd. Ik denk deels door de lockdown en de gesloten bouwmarkten.
Maar goed, ik wil m wel graag denk ik. Nu moet alleen nummer 1 (of 35, ligt eraan hoe je het bekijkt) het huis ff afzeggen...
Dan moet ik uiteraard nog zelf ff gaan kijken en ook vragen waarom er 35 mensen nee hebben gezegd want dat vind ik op zich verdacht.

Maar goed, huis op de derde verdieping, in een dorp op 20min fietsen van centrum Utrecht. Bos om de hoek. De derde is de bovenste, dus geen bovenburen. 2 slaapkamers, huur is kaal lager dan wat ik nu incl betaal en als ik er alles bijtel zal ik ongeveer uitkomen wat ik nu ook betaal.
Ik hoop het zo.....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door