Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3460136
Klinkt heerlijk zeg!


Ik ga mijn tuintafel eens opnieuw in de olie zetten. Of gewoon, in de olie. Want ik weet eigenlijk niet wat er op zit nu,v maar dat wat er op zit, gaat er af door de regen. Het is een lange, stevige, boerenkeukentafel. Dus eigenlijk ook niet bedoeld voor buiten, dus ik wil hem wel weer een beetje beschermen.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3460138
- pien - schreef: zo 28 mei 2023, 10:30 Dat klinkt superleuk Karin!

Zou een Stoov warmtekussen/-deken wat voor jouw rugpijn zijn?
Ik heb er laatst éen aangeschaft en ze verwarmen met infrarood, héérlijke warmte!
Ja, ik was sceptisch maar ben om.
's Avonds gebruik ik 'm, als het net iets te fris is, als ik op de bank zit.

https://nl.stoov.com/blogs/stoov-storie ... svoordelen
Misschien wel ja! Ik heb ook een infrarood lampje. Die staat nu op de vliering, want ik gebruikte hem nooit meer en vanwege hoe alles gegaan is was het ook nog niet een optie hem weer te gaan gebruiken. Maar nu Nina twee mooie slaapjes in bed doet overdag, heb ik wel mogelijkheden hem veilig te kunnen gebruiken. Dus eerst die maar onder het stof vandaan halen!
Door eelke
#3460492
Ik heb eigenlijk al wel trek in een borrel :D

Beetje zenuwachtig. Ik 'moet' (mag, want ik heb me er zelf voor opgegeven) een training geven; teamreflectie. De vorige was in oktober, en dit is de tweede keer dat ik hem alleen doe, en het is allemaal een beetje weggezakt inmiddels.

Wel een boel doorgenomen en dergelijke, maar ik kan me ineens niet meer voorstellen dat dit de ochtend in beslag gaat nemen en ben bang dat ik na een uur ofzo klaar ben ::)
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3460514
eelke schreef: vr 09 jun 2023, 07:25 Ik heb eigenlijk al wel trek in een borrel :D

Beetje zenuwachtig. Ik 'moet' (mag, want ik heb me er zelf voor opgegeven) een training geven; teamreflectie. De vorige was in oktober, en dit is de tweede keer dat ik hem alleen doe, en het is allemaal een beetje weggezakt inmiddels.

Wel een boel doorgenomen en dergelijke, maar ik kan me ineens niet meer voorstellen dat dit de ochtend in beslag gaat nemen en ben bang dat ik na een uur ofzo klaar ben ::)
Gewoon doen. Je kunt het namelijk. En een beetje zenuwachtig is over het algemeen best wel goed, want dat maakt je ook scherp. En het is de tweede keer. Dus dan is het de eerste keer in elk geval niet helemaal verkeerd gegaan, anders zou je niet de ruimte krijgen om het een tweede keer te doen.

Vertrouwen in jezelf en in je eigen kunnen is één van de moeilijkste dingen. Been there, done that. Maar ook mij is het gelukt, dus dan gaat het jou zeker lukken!
Door eelke
#3460528
Ronald schreef: vr 09 jun 2023, 18:43 Gewoon doen. Je kunt het namelijk. En een beetje zenuwachtig is over het algemeen best wel goed, want dat maakt je ook scherp. En het is de tweede keer. Dus dan is het de eerste keer in elk geval niet helemaal verkeerd gegaan, anders zou je niet de ruimte krijgen om het een tweede keer te doen.

Vertrouwen in jezelf en in je eigen kunnen is één van de moeilijkste dingen. Been there, done that. Maar ook mij is het gelukt, dus dan gaat het jou zeker lukken!
He Ronald dat klopt precies, het uitgangspunt van mn training is; stress is een normale reactie op een abnormale situatie :biggrin2:

Maar het is gelukt! Helemaal op erna maar mocht mijn nichtje uit school halen en oppassen, dus vanaf 8 lag ik te slapen op de bank gisteren :D
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3460557
Fijn dat het gelukt is. En tja... ook nog nichtje ophalen, dan komt uiteindelijk de ontlading. Slapen!

Maar ontzettend goed van je!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door