Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Sonja
#3458250
Vandaag stond ik bij de zelfscankassa van de Hema toen er ineens een medewerkster aan kwam snellen. Ze kreeg schijnbaar de melding dan ik een gevaarlijk product wilde kopen en kwam controleren of dat wel zuivere koffie was.
Nou, als jullie binnenkort iets horen over een massaslachting... Dan was ik dat. Met mijn bij de Hema gekochte dwarse dunschiller. ::) :biggrin2:
Door Siberienne
#3458251
Sonja schreef: ma 27 mar 2023, 21:41 Vandaag stond ik bij de zelfscankassa van de Hema toen er ineens een medewerkster aan kwam snellen. Ze kreeg schijnbaar de melding dan ik een gevaarlijk product wilde kopen en kwam controleren of dat wel zuivere koffie was.
Nou, als jullie binnenkort iets horen over een massaslachting... Dan was ik dat. Met mijn bij de Hema gekochte dwarse dunschiller. ::) :biggrin2:
;D ;D

Klinkt als een nieuwe succes thriller ‘Het gevaar van de dwarse dunschiller’

Ik ben garen uit aan het zoeken. Ik kreeg de voorraad van een dorpsgenoot die op aan het ruimen was. Het is wat veel :o Dit is nog maar een deel want eea aan zoet roze en knaloranje zit al in de ‘tas voor iemand anders’
D75A9FD8-D092-4A4B-9FC1-61C020ECEB4A.jpeg
D75A9FD8-D092-4A4B-9FC1-61C020ECEB4A.jpeg (4.65 MiB) 720 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3458252
Siberienne schreef: ma 27 mar 2023, 21:53 ;D ;D

Klinkt als een nieuwe succes thriller ‘Het gevaar van de dwarse dunschiller’

Ik ben garen uit aan het zoeken. Ik kreeg de voorraad van een dorpsgenoot die op aan het ruimen was. Het is wat veel :o Dit is nog maar een deel want eea aan zoet roze en knaloranje zit al in de ‘tas voor iemand anders’

D75A9FD8-D092-4A4B-9FC1-61C020ECEB4A.jpeg
Het eerste bloed heeft al gevloeid. :-X Ik heb dat ding namelijk gekocht omdat de kleine meneer wil leren koken. Dus hij heeft vandaag voor het eerst aardappels geschild. En toen schilde hij toch net even een velletje van zijn vinger mee. Maar ik denk dat de schade met een aardappelschilmesje groter zou zijn geweest. Hij heeft er een mooie pleister op geplakt en er verder ook niet over gepiept.
Hij heeft deze week al een keer een pastamaaltijd gekookt en een koek gebakken. Hij heeft er zin in!

Dat is een hoop garen! :o Wat ga je ermee maken?
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3458253
Sonja schreef: Het eerste bloed heeft al gevloeid. :-X Ik heb dat ding namelijk gekocht omdat de kleine meneer wil leren koken. Dus hij heeft vandaag voor het eerst aardappels geschild. En toen schilde hij toch net even een velletje van zijn vinger mee. Maar ik denk dat de schade met een aardappelschilmesje groter zou zijn geweest. Hij heeft er een mooie pleister op geplakt en er verder ook niet over gepiept.
Hij heeft deze week al een keer een pastamaaltijd gekookt en een koek gebakken. Hij heeft er zin in!

Dat is een hoop garen! :o Wat ga je ermee maken?
Had die medewerkster toch gelijk, levensgevaarlijk. AfbeeldingAfbeelding
Maar stoertje hoor dat hij verder niet gepiept heeft. En handig ook zo'n kok in huis. Afbeelding

Dat is inderdaad een hoop garen, grote plannen? Afbeelding
Door Siberienne
#3458254
De meneer vroeg dat ook al aan mij. Maar dan ‘at moet je daar in godsnaam mee?

Antwoord: Weet ik nog niet helemaal. :biggrin2:

Maar ik heb een boek ‘Villmarksinteriør’ met plaids en kussenhoezen en ik wilde daar wat mee experimenteren, en met vervilten maar helaas zit er niet zo heel veel pure wol tussen die niet superwash behandeld is.

En dat meisje van Anne moet nog een trui - hé Anne?
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3458281
Donderdag gaan we echt staken. Ik ben deze week bij een volledig random uitgedeelde promotieronde weer buiten de boot gevallen, dus ik ben extra pissig. Laat maar komen!
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3458327
Kaela schreef: di 28 mar 2023, 19:22 Donderdag gaan we echt staken. Ik ben deze week bij een volledig random uitgedeelde promotieronde weer buiten de boot gevallen, dus ik ben extra pissig. Laat maar komen!
Lekker weer zeg! >:(

Soms lijkt het er wel eens op dat het er niet om gaat wat je kunt, maar wie je kent.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3458363
Ronald schreef: wo 29 mar 2023, 10:47 Lekker weer zeg! >:(

Soms lijkt het er wel eens op dat het er niet om gaat wat je kunt, maar wie je kent.
Zelfs dat was niet zo. Elke logica ontbrak. Maar ik ben bezig er actie op te ondernemen en ik krijg heel veel steun van mijn teamgenoten. En dat vind ik heel bijzonder, want meestal blijft dat bij loze woorden.

Morgen gaan de spandoeken uit de kast. Ben heel benieuwd!
Door Anne in Zweden
#3458526
Siberienne schreef: ma 27 mar 2023, 22:34 De meneer vroeg dat ook al aan mij. Maar dan ‘at moet je daar in godsnaam mee?

Antwoord: Weet ik nog niet helemaal. :biggrin2:

Maar ik heb een boek ‘Villmarksinteriør’ met plaids en kussenhoezen en ik wilde daar wat mee experimenteren, en met vervilten maar helaas zit er niet zo heel veel pure wol tussen die niet superwash behandeld is.

En dat meisje van Anne moet nog een trui - hé Anne?
De lente komt eraan dus voor deze winter hoeft ie niet meer klaar. Maar in de wetenschap dat het over 7 maanden weer gaat vriezen en sneeuwen... :-X :biggrin2:

Bij die hoeveelheid wol wil Anne zelf ook wel een trui van jou! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3458535
Anne in Zweden schreef: ma 03 apr 2023, 15:30 De lente komt eraan dus voor deze winter hoeft ie niet meer klaar. Maar in de wetenschap dat het over 7 maanden weer gaat vriezen en sneeuwen... :-X :biggrin2:

Bij die hoeveelheid wol wil Anne zelf ook wel een trui van jou! :biggrin2:
En als je daar dan mee klaar bent en je hebt nog steeds over, dan heb ik ook nog wel 2 meisjes die een dikke trui kunnen gebruiken. Tis heel koud daar in het noorden waar ons huisje woont :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door